kouvotsvoni
Banjottu
Eikös kaikki ole naisten hommaa mihin ei kuulu ärräpäät, ohjekirjojen sivuunheitto, metallin kirskuna ja käryäminen?
Ei kai, koska ohjekirjojen sivuunheitto, metallin kirskuna ja käryäminen kuuluu kuulemma kuukautisvaivoihin. Ite en tiijä, ei oo ollu.Eikös kaikki ole naisten hommaa mihin ei kuulu ärräpäät, ohjekirjojen sivuunheitto, metallin kirskuna ja käryäminen?
On kuitenkin ollu.Ite en tiijä, ei oo ollu.
No otsikossakin puhuttiin reseptien vaihtelemisestä!Onks tämän toikin perusteella tehtävä se johtopäätös että ainaskin Estaten mielestä ruuanlaitto on akkojen hommaa?
Sovinisti.
Tuli muuten hyvää! :ahem:Noilla raaka-aineilla ei voi mennä vikaan. Routapaisti vie myös kielen mennessään, mutta ei oikein ehdi huomiseksi. Kunhan muistat paistaa lihan tarpeeksi kuumalla ja nopeati, ettei pääse kuivahtamaan. Ja kerman eikä voin kans kitsastelu jätetään toiseen kertaan.
No joo, yritin vain vähän vitsailunomaisesti nälväistä.No otsikossakin puhuttiin reseptien vaihtelemisestä!
Onks se sama kun toi pitsin nyplyy? Jos, niin sitte.Mites toi nainneilla retsottelu? Sopisiko tähän otsakkeeseen?
Eiköhän tuo ole lähinnä muija-sälää?Onks se sama kun toi pitsin nyplyy? Jos, niin sitte.
Pitsinnyplääjän pitää tietää minkälaista pitsiä on aikomassa alkaa nyplätä.Onks se sama kun toi pitsin nyplyy? Jos, niin sitte.
Oikeasti mun olis kannattanut sanaleikitellä näin:Onks se sama kun toi pitsin nyplyy? Jos, niin sitte.
Tässä esimerkki postauksessa, jossa keskitytään olennaiseen. Lisää näitä. :ahem:Miten voi saada langan neulaan, häh? Eihän mitään voi ommella kun lanka on toisessa kädessä ja neula toisessa. Vai teenkö ensin neulalla reiän ommeltavaan asiaan ja tuikkaan sitten langan siitä läpi? Jos se ei mee siitä sitten, niin voiko reikää suurentaa esim. saksien kärjellä? On sekin aika vaikeaa ja hidasta.
Kerran yks tyttönen, hieman mua nuorempi, sellaiset punasävyiset, lyhyehköt hiukset ja aika hottis pakkaus muutenkin, hyvä perä, ei liian suuri muttei mikään teinipojan persekään ja käytti riittävän tiukkoja, monesti sinisiä farkkuja ja jonka ryntäätkin oli ihan ok, vaikkakin ehkä turhan B:t mun makuuni, ja jonka olemus oli aika rok, silleen vähän epäsovinnainen jos mittarina käytetään perus-legginsit ja minihame -tylleröä, näytti sellaisen tempun että lanka jotenkin pyöräytettiin sormen kärjen ympärille ja neula siihen jotenkin ja "sitten vaan näin". Jostain ihmeen syystä nyökkäilin vaan, enkä oikein keskittynyt siihen asiaan, vaan siihen asiaan. Nyt kiinnostais tuo neula ja lanka -asia. Tai tarkemmin ajateltuna ei se kiinnostakaan enää.
Mitenköhän sillä neidolla niinku muuten menee nykyään...
Täsmälleen On tullut joskus itse ommeltua omia vähän rikkinäisiä vaatteita "cool"Tökkää langanpää suuhus. Märkänä saa sen "teräväks" elikkä sellaseks ettei säikeet sojota ympäri ämpäri ja estä neulan silmästä mahtumista.
Tämän lisäksi kannattaa varmistaa, että se langanpää on "tasainen", eli leikattu siististi. Tai jos ei tämäkään toimi niin sitten apuvälineet käyttöön.Tökkää langanpää suuhus. Märkänä saa sen "teräväks" elikkä sellaseks ettei säikeet sojota ympäri ämpäri ja estä neulan silmästä mahtumista.
Tässä esimerkki naisesta, joka keskittyy olennaiseen. Lisää näitä. :ahem:ompelin yhden mekon ja lyhensin toisen.
Tässä esimerkki naisesta, joka keskittyy olennaiseen. Lisää näitä. :ahem:
On se rautalanka helpompi saada sinne neulansilmään, kun langanpää. Kannattaa tietysti myös valita neula, missä on isompi reikä, niitäkin kun löytyy erikokoisina.Tollasta apuvälinettä oon miettinyt, että jos ei sitä lankaa saa osumaan siihen reikään, niin mitenkäs tuollasen välineen siihen sitten sihtaa? En oo kyllä ikinä kokeillut moista, mut oon nähnyt ihan livenä.