MaxiV
Well-known member
Ainoa mikä säväytti, oli tuo "Denso" mainos. :alppu: Taidan alkaa tästä etiäpäin kannattamaan Korollaa...
Kyllä nuo läpät takapyörien edessä on hienot mutta nuo savupiiput ja muut aironhankainten sukua olevat kahvat :nope:Musta Pekka sanoi:Jep. Ja sitten kieltäisivät nuo lisäsiivekkeet tuon muun korin ympäriltä. Alkaa oleen joka auto semmosta siivekesotkua että. Jotkut tonne taakse vois sallia mutta pois kaikki muu.
Neljä pyörää ja ..FO110K sanoi:sinänsä kyllä ihan asiallisen näköinen auto, näyttää kovasti kyllä viime kauden Renaultilta mun silmään...
Se on vähän kakspiippunen jutta. Maata viistävä etusiipi on kyllä hieno, mutta en oikein ikinä pitäny maataviistävistä roikkuvista etusiivistä mallin Fer2000 tai Arr1998. Mutta kyllä niitä muutaman siellä lähtöruudukossa sieti.Toni_V sanoi:Myös minun mielestäni etusiipi on jo turhan korkealla, ei näytä niin siistiltä.
McLarenin viime kauden aloittaneessa MP4-19:ssahan oli tuo etusiipi kiinni keulan alapinnassa. McLaren ei myöskään tuhlannut kauden alettua juurikaan aikaa ja siirtyi käyttämään tavanomaisempaa ratkaisua.J.Heldenview sanoi:Nykyään kun tuo siipi on niin ylhäällä joku vois tehdä sellasen vedon että vähän käyrempi keula ja etusiipi suoraan keulan alapintaan kiinni. Luulisi ainakin että Mclarenin viimekauden autoon 5cm etusiiven korotus pistäisi sen runkoon kiinni juuri näin.
Muistaakseni siinä oli jo alussa pienen pienet etusiiven roikottimet :doubtful:Observer sanoi:McLarenin viime kauden aloittaneessa MP4-19:ssahan oli tuo etusiipi kiinni keulan alapinnassa. McLaren ei myöskään tuhlannut kauden alettua juurikaan aikaa ja siirtyi käyttämään tavanomaisempaa ratkaisua.
Täytyy olla aika helvetin hyvä silmä jos tosta voi sanoa ettei auto voi menestyä ensi kaudella..sun pitäisi varmaan tarjota palveluksiasi Toyotan F1 tiimille. :doubtful: Mulla on aivan omat spekulaatiot noitten ilmanottojen/ponttoonien/savupiippujen tarkoituksenmukaisuudesta...mutta en kerro ainakaan vielä.. :thumbup: :thumbup: :thumbup:formulastara sanoi:Keula näyttää Ferrarin ja renoon sekoitukselta. Mutta noissa ponttooneissa ei kyllä ole mitään samaa mitä Renoossa. Aika vanhan toistoa, sen sijaan. Ikävä kyllä tuollaisella pikkuviilauksella ei saavuteta ollenkaan riittävää muutosta autoon, jonka ongelma on juuri ollut downforcettomuus. Jollei rankkoja muutoksia nähdä melbournessa, niin Toyota ei kyllä nouse mihinkään.
Olen pystynyt sanomaan ennenkin, ja pystyn edelleen. Esim. viime kauden alussa haukuin Jordanin aerodynamiikan, enkä syyttä.Mickey sanoi:Täytyy olla aika helvetin hyvä silmä jos tosta voi sanoa ettei auto voi menestyä ensi kaudella..sun pitäisi varmaan tarjota palveluksiasi Toyotan F1 tiimille. :doubtful: Mulla on aivan omat spekulaatiot noitten ilmanottojen/ponttoonien/savupiippujen tarkoituksenmukaisuudesta...mutta en kerro ainakaan vielä.. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ei tarvitse olla mikään itämaan tietäjä että pystyy sanomaan että Jordan ei pärjää kun koko auto on enemmän tai vähemmän surkea.formulastara sanoi:Olen pystynyt sanomaan ennenkin, ja pystyn edelleen. Esim. viime kauden alussa haukuin Jordanin aerodynamiikan, enkä syyttä.
Et sitten kuitenkaan muistanut meille ilmoittaa Spassa -01 että nyt Rellu muuttuu takarivin lähtijästä palkintopallitaisteluun kun toivat uuden aeropaketin . Ulospäin eroa ei juuri ollut, kaikki uusi oli näkymättömissä. Ei noiden härpäkkeiden perusteella voi vielä sanoa kuinka kovaa joku auto menee tai ei, sen sijaan useiden tallien kohdalla voi sanoa autoakin näkemättä että menestyykö se vai ei ihan muiden asioiden perusteella.formulastara sanoi:Olen pystynyt sanomaan ennenkin, ja pystyn edelleen. Esim. viime kauden alussa haukuin Jordanin aerodynamiikan, enkä syyttä.