7.3
Varsin hyvä treenipäivä takana.
Heti aamusta tunniksi punttia nostamaan. Penkkiä ja muita ojentajaliikkeitä, viimeiseksi vähän työntöä, tunnustelin kestääkö selkä ja kestihän se, enemmän oli ongelmia polvessa työnnön aikana. Ilmeisesti se noston tärähdys jotenkin kiusaa tota kipeetä polvea, vaikka kuinka ois polvitukea. Lopuksi alaselkää selkäpenkissä kera lisäpainojen ja vatsat.
Päivällä 40 minuuttia ja 1200 m uintia. Rintaa vetelin kokoajan, nolotti kun joku nainen huiteli musta aina satasen kohdalla ohi, eli kun mä uin 100 m se nainen ei 125 m. No se taiskin olla joku kilpauimari.
Illalla vielä reilun 47 minuutin juoksulenkki. Sama lenkki kuin viime sunnuntaina, mutta reilusti paremmin sujui. Ihmeellisesti jalat alkaa toimimaan taas kunnolla ja sai helposti sunnuntain ajasta 8 minuuttia pois. Hemmetin hyvin toimii keho korkeilla sykkeillä verrattuna viimevuotisiin, jalat kun sais vielä entiseen terään niin ei ois mitään heikkoo. Hauska tapaus sattui siinä kymmenen minsan kohdilla, joku pikkujäbä juoksi musta hirveellä kyydillä ohitse, ajattelin jo että mikäs pikajuoksija toi on. Siinä ero kasvoi nopeasti sataan metriin, jonka jälkeen ero alkoi pienenemään ja lopulta jäbä jäi kävelemään. Yritti vielä uudestaan juosta mutta joutui taas hyytymään kävelytyylin takasin, meitsi sitten veteli samaa tahtia ohitse. Sen siitä saa kun ei osaa jakaa vauhtia ollenkaan oikein, ei ole eka kerta kun ohittajille käy vanhanaikaiset! Kaikista hauskimpia tollaset ohittajat on kun ite vetää jotain kakstuntista, sillon jo tekis mieli nauraa ääneen kun ne hyytyy kävelemään.
On aika raukea fiilis nyt, mutta helvetin hieno olo muuten kun tietää että paikat alkaa olemaan pitkästä aikaa kunnossa! Hemmetti, olin varma että olin päivän eniten treenannut, mutta meni se Knoukkari taas pistämään paremmaksi. Mutta mää en sentäs lämmitellyt tuntia!!!
exe.time 47.46
avr. hr. 157
kcal/fat % 777 / 40