Voisko kaikki kertoa myös ajan, minkä urheilevat, koska mun ainakin on hemmetin hankala mieltää kuinka pitkään on urheillut, jos ei aikaa kerrota. Itse kun juoksen metsässä poluilla ja pururadoilla, niin ei ole hajuakaan kilometreistä, ja vaikka olisi, ei maaston kilometreja voi verrata tasaisella juostuun, joten aikoja vertailemalla on helpompi vertailla treenejä.KnowHow sanoi:28.5.
30km juoksu. Kova tuuli nosti ja laski sykettä, tuli vähän kilpailunomainen harjoitus. Hyvä niin!
Jalat pelasivat silti yllättävän hyvin, viimeisellä kympillä nostin hieman vauhtia ja sykettä kun oli myötätuulta ja olisi mennyt muutama kilsa vielä keveästi samaa vauhtia.
Hieno fiilis!
Aika harvoin juoksen nykyään sykemittarin kanssa. Se vie mun mielestäni nautintoa, orjuuttaa jotenkin ja ilman mittaria koen saavani paremman tuntuman kehooni ja sen tapahtumiin.Juhis sanoi:Voisko kaikki kertoa myös ajan, minkä urheilevat, koska mun ainakin on hemmetin hankala mieltää kuinka pitkään on urheillut, jos ei aikaa kerrota. Itse kun juoksen metsässä poluilla ja pururadoilla, niin ei ole hajuakaan kilometreistä, ja vaikka olisi, ei maaston kilometreja voi verrata tasaisella juostuun, joten aikoja vertailemalla on helpompi vertailla treenejä.