Ei vissiin ole lapsia ja koiria ja kotitöitäJuskanen sanoi:Miten teillä on aikaa reenata pari tuntia päivässä? :doubtful:
Jättää sen sohvalla makaamisen ja liian työnteon pois. Arvovalinta- paitsi tietenkin lapsellisilla.Juskanen sanoi:Miten teillä on aikaa reenata pari tuntia päivässä? :doubtful:
Liikunta antaa energiaa ja muut hommat sujuu joutuisamminJuskanen sanoi:Miten teillä on aikaa reenata pari tuntia päivässä? :doubtful:
Olemalla itsekäs!Juskanen sanoi:Miten teillä on aikaa reenata pari tuntia päivässä? :doubtful:
Kerkeää tässä iltaisin tempomaan tunnin, kun lapset on saatu nukkumaan.KnowHow sanoi:Jättää sen sohvalla makaamisen ja liian työnteon pois. Arvovalinta- paitsi tietenkin lapsellisilla.
Ei ole sohvaa lain. Mutta töitä on liikaa (työ ja opinnäytetyö). Ja lapsi. Arvovalintoja ja itsekkyyttä mietin just tänään. Huono omatunto on, ja olen päätymässä ratkaisuun, että siirrän valmistumispäivän syksyyn. Jäisi sitten aikaa vaikka käydä lenkkeilemässä lapsen kanssa.KnowHow sanoi:Jättää sen sohvalla makaamisen ja liian työnteon pois. Arvovalinta- paitsi tietenkin lapsellisilla.
19.4. Lounastunnilla kilsa uintia, 22 minsaa. Keskisyke 148.Myllis sanoi:ja tanaan, 19.4, tarkoitus olisi lounastunnilla 1000m uintia ja illalla kuntofillarilla. :thumbup:
Sellaisia kolmirattaisia näyttävät juoksuttavan Keskuspuistossa aika taajaan! Tsemppiä kovasti!Juskanen sanoi:Ei ole sohvaa lain. Mutta töitä on liikaa (työ ja opinnäytetyö). Ja lapsi. Arvovalintoja ja itsekkyyttä mietin just tänään. Huono omatunto on, ja olen päätymässä ratkaisuun, että siirrän valmistumispäivän syksyyn. Jäisi sitten aikaa vaikka käydä lenkkeilemässä lapsen kanssa.
No mulle mielekkäintä on ajaa joka päivä eri reittiä.. Kyllä esim. Nuuksion reissu on oikein hyvä idea, ja aionkin sen toteuttaa joku päivä.Formulanomi sanoi:Luulisi, että olisi mielekkäämpää ajella (ainakin itsestäni oli vuosikymmeniä sitten) luonnonläheisempiä reittejä. Esim. Espoon järviseudulle jne.