Moe Szyslak sanoi:
Oliskohan Knoukalla jotain ehdotuksia tämän ja huomisen treeneille?
Viikko aikaa kisaan ja ens viikko menee reissatessa...
Aika liki toi kisa tyhjennysharjoitukselle, siinä ja siinä ettei käänny vastaan. Kauanko sun suoritusaika tulee noin olemaan siinä kisassa? Ja pystytkö tekeen ensi viikolla hiilaritankkausta, jos oot reissussa käy ostaan lisäravinteena ja nappaat sitä viikon.
Jos ei tyhjennystä ehdi niin sitten nopeustreeniä ja rytminvaihdoksia- sun tapauksessa lajinvaihdoksia. Niitä kun tekee vauhtikestävyysalueella niin vois toimia.
Oma treeni 15.7.
Lämppärit stepperillä 30min, keskikova selkätreeni 60min ja spinning... niin se spinning:
Mä olen vuoden ajanut monta kertaa viikossa maailman luonnonkauneimman ja hienoimman tytön vieressä. Ja johon mä olen ollut sydänjuuria myöden ihastunut. Ja joka eilen sitten tunnusti että tunne on molemminpuolinen- ja on aikaisemminkin vihjaillut.
Ja tämä tyttö muuttaa kuukauden päästä muualle. Ei oltu nähty viikkoon. Soiteltu ja tekstailtu vain. Mulla alkoi spinningin lämppärien aikana soida päässä Eppujen Voi kuinka me sinua kaivataan ja itku meinasi tulla. Oli kertakaikkiaan pakko sitten polkea kovin tunti mitä olen koskaan tehnyt, muuten olisin romahtanut siihen paikkaan.
Voi luoja mitä fiiliksiä mun läpi meni sen tunnin aikana. En muista vastaavia elämästäni. Sanotaanhan että suuri ilo ja suuri suru kulkevat aina käsi kädessä- tänään oli juuri niin.
Mielettömän hienoja fiiliksiä. Ja hienointa on, että mulle on palannut usko että mä voin vielä näin kokea. Kaikkien niiden hankaluuksien jälkeen mitä mulle on sattunut, mitä elämään väistämättä aina kuuluu.
Sitä tällä avautumisella yritän tässä sanoa, että se treeni ja urheilun ilo on paljon suurempi kun sen voi jakaa toisten kanssa. Tavata samanmielisiä ihmisiä, löytää uusia ystäviä ja joskus jotain vieläkin enemmän.
Liikunta on paljon enemmän kuin hikeä, tuskaa ja iloa. :thumbup: