Hojo! Eipä ole tullut taas raportoitua, ei jostain syystä ole enää yhtä tehokkaana tapana joka treenin jälkeinen raportointi, kuin aikaisemmin. Kokoajan oon jotain kuitenkin tehnyt, 2-5 kertaa salia sekä juoksua viikossa oon pyrkinyt tekemään.
Viime viikkojen kohokohta oli koulun sählyturnaus, jossa oltiin kolmansia! Voitettiin oma lohko, mutta välierässä hävittiin koko turnauksen voittajalle. Pelattiin kyllä tosi hyvin. Ja taas sai huomata, kuinka erilainen laji sähly on vaikkapa juoksuun verrattuna, paikat oli loppuviikon perseestä nilkkoihin ja olkapäistä alaselkään kipeenä. Pitäs päästä sählyä harrastamaan enemmänkin!
Juoksu sujuu kohtalaisesti, aika junamaista tuksutusta on. Nyt kun asvaltti on taas paljastunut, paljastui myös uusien juoksukenkien tarve, vanhoista puuttuu vainemmus kokonaan nykyisin. Pitäis saada vähän monipuollisestettua aerobista treeniä. Mietiskelin, että jos sais kerran viikossa sulkapalloa ja kerran viikossa sählyä ja sen lisäksi 2-4 kertaa juoksua, niin ois tosi hyvä, tehokas ja monipuolinen aerobinen treeniohjelma.
Puntti sujuu mukavasti, varsinkin yläkroppa ja alaselkä on kehittynyt ihan kivasti. Jalkatreeniä olen vähän vähentänyt, ettei ole montaa päivää jalat jumissa, kuten aina ennen oli.
Edelleenkin mun pitäisi alkaa venyttelemään aktiivisemmin. Se on mielestäni suurin kehittämisen kohde treenauksessani tällä hetkellä. Ja kahvakuula kyllä pitäis hommata.
Eniten harmittaa raportoimattomuudessa se, että saldo on jäänyt auttamattomasti jälkeen. Ehkäpä jossain välissä jaksan miettiä siihen jonkinlaiset, kohtalaisen oikeat luvut.
Vanha Saldo 2008
Juoksua 138 km n. 11h48 min
Punttia 30 h
Muuta (lumihankisauvajuoksu jne...) n. 1h 10 min
Hiihtoa 26 km 2h20 min