Missä Jaqqu luuraa?
Pari kertaa huusin sille pyöräosuudella, mutta kun menimme katsomaan juoksua, niin äijää ei näy ei kuulu. Peltsi veti ihan hyvin. Riku veti tosi hyvin. Jokunen mitali meidän seuralle.:ahem:
Se olit siis sinä se mystinen huutaja! Kiitos!

Mä odotin joka kerta sun kannustushuutoasi siinä kohdassa, mutta viimeisellä kierroksella et ollut enää.. Ilmeisesti säikähdit kun sain suhun "kuka hullu toi on" -katsekontaktin viimeisimmän huutosi jälkeen..
Lyhyt rapo (pidempi tulee huomenna): Uinti meni paremmin kuin hyvin ja Pyörästä yli 2 kierrosta tosi hyvin (siis Moen viimeisimpään huutoon asti

).. ~33,5 oli keskari kahden kierroksen jälkeen, vaihdossa ~32..
Pyöräilyosuuden viimeiset 15km oli vaikeaa, ja koko juoksuosuus tuskaa.. Vatsassa möyri ja röyhtäilytti. Ei ihan tainnut nyt imeytyä energiat kunnolla tms.. Pyöräilyyn olen tyytyväinen. Luulisin että menin ekat 70km Peltsin kanssa tasatahtiin. Uinnissa olin nopeampi, mutta vaihdossa se meni ohi.. Juoksussa se ohitti kierroksella, mutta ei voi mitään, olen silti tyytyväinen, koska parempaankaan en pystynyt tänään. Selvästi viime viikkoina olisi pitänyt panostaa enemmän juoksuun. Tajusin sen toki jo viimeisimmän pikamatkan jälkeenkin, mutta siinä vaiheessa se oli myöhäistä.
Moe: pitikö paikkaasi se huutosi "10sekuntia peltsiin"?

Mun oli pakko ottaa edellä ajanut wolkkari paitainen kiinni, mutta se ei ollutkaan peltsi..

Kiitos kuitenkin, sun kannustukset sai lisää potkua. :ahem:
Koska saimme katsekontaktin (jos tosiaan olit SE huutaja), niin voinen lisätä sut möötettyjen hahmojen joukkoon, ja olet the 107! Olkoon se kiitos motivoivista kannustushuudoista.. :thumbup:
Järkkäsitkö myös sen jumalattoman kauniin naisen kannustamaan mua nimeltä juoksuosuudella (tai siis paljonko maksoit hänelle?

)? En tunnistanut häntä ja suorastaan häkellyin..
edit: pyöräilyn polkuaika oli 2:50, eli ~5min meni vaihtoihin yhteensä. Veikkaan 4min uintiin ja 1min juoksuun.. Juoksun vaihto tosin meni kyllä nopeesti ja hyvin. Ohitin siinä pari jamppaa, jotka toki karkasivat heti.
edit2: Moe, otitko kuvia?