Fillaroin tänään.Haistakaa vittu ja menkää nyt urheilemaan!:mad_old:
Haistettu. Treenitauko on ollut piinallisen pitkä, yli viikon jo. Perkeleen flunssa ja perkeleen polvi.Haistakaa vittu ja menkää nyt urheilemaan!:mad_old:
Tuli hommattua Leksalta eilen. Onpahan sitten sadekeliinkin, kun otin semmoset muoviset/kumiset Shimanon tekeleet.Joo, kengänsuojat on aika pop vielä jokusen viikon. Leosportista käyt hakemassa sellaiset Pron neopreenihässäkät, pitää vettä ja tuulta. Jalat kiittää.
Eilen tuli tuota italialaista kilpapyörää vähän ulkoilutettua tuolla hiekkateillä ja toki suuremman osan matkaa asfaltilla. 47,54km ja 1h26min8s. Kelpaako?Haistakaa vittu ja menkää nyt urheilemaan!:mad_old:
Kivaa vauhtia oot ainakin pidellyt.Eilen tuli tuota italialaista kilpapyörää vähän ulkoilutettua tuolla hiekkateillä ja toki suuremman osan matkaa asfaltilla. 47,54km ja 1h26min8s. Kelpaako?
Onhan Colnago aina ihan ylpeilemisen arvoinen peli, ei siinä mitään. :thumbup:Mikäs merkki fillarilla? .. Itselläni on myös suuri mieltymys italialaisiin runkoihin. Kilpuri on Bianchi ja cyclocrossari on ... *nostaa leuan ylpeänä pystyyn* .. Colnago! :ahem:
Mekin koitettiin emännälle ostaa Bianchin fillari, mutta Tampereen kissanmaassa sijaitseva pyörälikke Suomen Urheilupyörä tarjosi niinkin mahtavaa asiakaspalvelua, että pyörän koeajo ei onnistunut märän asfaltin takia kun ei sattunut olemaan lokareita paikallaan, niiden kiinnittäminenhän kestäisi useamman minuutin. Saivat sitten pitää tunkkinsa. Sportax niminen fillariliike vastaavasti kasasi ihan uuden pyörän pahvilaatikosta kun sopivaa ei ollut koeajoon tarjota suoraan telineestä. Ihailtavaa asiakapavelua oli se ja muutenkin loistava liike. Sieltähän se fillari sitten ostettiin ja todennäköisesti ostetaan jatkossakin jos hinnat on oikeat.Mikäs merkki fillarilla? .. Itselläni on myös suuri mieltymys italialaisiin runkoihin. Kilpuri on Bianchi ja cyclocrossari on ... *nostaa leuan ylpeänä pystyyn* .. Colnago! :ahem:
Samaa propagandaa kuin että sen ja sen maalaiset autot on sellaisia ja tällaisia, minä pystyn ajamaan vain jenkkiautoilla.Jotenkin se vaan on niin, että Italian oriilla tietä pitkin on ajettava. Maastossa sitten kelpaa jo kaikenlaiset Taiwanin ihmeetkin.
Vähänpuoleinen hikiliikkuminen on jatkunut edelleen. Korkeampi prioriteetti on painonhallinnalla, joka yrittää tarkoittaa hieman ulkoilua ja hyötyliikuntaa, sekä järkeä syömisessä. 2 isoa ateriaa päivässä ja 1 pieni tarpeen mukaan.Hiihto 187km
Hölkkä 134km
Uinti 2km
Pyöräily 25km