FO110K
Banned
1. mutkassa olin sun perässä, Totke ulkopuolella.Noniin, tässä omaa näkemystä C-finaalin tapahtumista:
- 1. mutkan tapahtuma startin jälkeen, 3. ruutu: tapaus FO110K ja Totke. Muistaakseni Follo tuli ulkokautta ohi ilman osuma ekan mutkan jälkeen. Totken ohituksesta jäi röyhkeä kuva. Sai ymmärtääkseni varoituksenkin jostakin tilanteesta?
- 2. mutkassa tapahtunut rengastapaus, jossa ajoin sitä isoa rengasta päin sillä seurauksella että se liikkui paikaltaan.
Kontakteista tämäkin lähti, vaikea sanoa kuka teki ja mitä kun täydellistä muistikuvaa ei ole. Jonkin video selventänee asiaa?
Sinä ja minä mentiin peräkanaa kohti kakkosmutkaa, totke oli mielestäni melkein sun rinnalla jo.
(pääsi kiihdyttämään ulkokautta 1. mutkasta paremmin)
Te osuitte toisiinne mutkassa ja ajauduitte leveäksi, mä pääsin kuittaan molemmat ohi mutkan jälkeisessä kiihdytyksessä sisältä siitä syystä.
(3. mutkassa joku osui snadisti mun oik. takakulmaan, en tiedä kuka. iso osuma ei ollut)
Itse ainakin lähdin aggressiivisesti kisaan, syynä huonosti mennyt aika-ajo. Mä en tunnistanut ekan kiekan jälkeen edes tmoi:ta, mutta väkisin vaan pusersin sen minkä pääsin.Tahattomat ja pienet osumat perään on OK, sen ymmärrän. Mun näkemys on kuitenkin se, että eiliset tapaukset eivät olleet tahattomia, ainakaan kaikki. Jos ei pääse muuten ohi, niin ei se oikeuta millään tavoin pilaamaan toisen kisaa epätoivoisilla peräänajoilla.
En muista että sarjassa olisi ikinä sisäkisoissa käyttäydytty yhtä törkeästi useamman taholta yhtä kuskia kohtaan. Senkään takia en ymmärrä tätä. Senkö takia, kun kaverit eivät kestä sitä että nainen voi olla nopeampi/ parempi?
Jos tämä menee jo nyt tällaiseksi, niin miten on ensi vuonna? Oma kehitys on vasta alussa, ja parhaat päivät edessä. Ei siellä Turun kisan C-finaalin 3. lähtöruudussa ihan tuurilla oltu..
Eli summasummarum, mun mielestä Turussa ei voi ajaa siististi. Se vaan ei ole mahdollista, siellä osumaa tulee ja paljon, nytkin joka finaalissa pientä kolistelua oli monen eri kuskin välillä.
Eli raja pitää vetää siihen kuinka vakava se törmäys oli, mielestäni mä en "sikaa" ajanut finaalissa, ja tosiaan ekan 0,5 kierroksen jälkeen en voi kommentoida teidänkään välistä kahnausta.
Toivottavasti videolta selkiää tilanne paremmin, sen verran kuitenkin oli kameroita liikkeellä.
Viimeksi muokattu: