kic:n jaskaan silti.
kic:n jaskaan silti.
Jätkähän tuntu olevan vielä kisan jälkeen ihan tyytyväinen tulokseen. Komeat tuuletuksetkin maalilinjalla. Järjestelyhommiinkin olit käsi ojossa ihan kympillä kisan jälkeisessä "palaverissa". Pitäiskö sun jättää niiden aikojen kattominen kokonaan, jos hauskuus loppuu siihen että numerot sanoo sun olleen hitaampi kuin joku kokeneempi kuski? :nope:Jooh eikohan mun "ura" ollu tässä. Useita sekunteja lettiin samalla autolla ja kehityskayra oli lyhyt mutta heikko. Oli kivaa kuitenkin, ja kic:n jarkkaan silti.
joo, no mä en jaksanut niitä tänään laskea, kun eivät lue suoraan tossa paperissa (siinä lukee vain kokonaisaika)..Saako tuloksiin erot kärkeen maalissa? 2000-luku hei!
Jees thanks. Ajattelin että jääkö aloitus vain sijat ja k-ajat kertovaksi.joo, no mä en jaksanut niitä tänään laskea, kun eivät lue suoraan tossa paperissa (siinä lukee vain kokonaisaika)..
En ajatellut, että ne olis niin kiireellistä dataa, mutta voin laittaa ne huomenna..
No jos et olisi sanonut, niin laiskuuttani olisin varmaan jättänyt nuo pois.. Niin taisin tehdä Hyvinkää ykkösestäkin. Et ihan hyvä kun mainitsit..Jees thanks. Ajattelin että jääkö aloitus vain sijat ja k-ajat kertovaksi.
Enkä ollut varma, mitä papereissa lukee tarkemmin - jos edes kokonaisajat.
Piti vielä kysyä, mikset putsannut fillarilla kolmosmutkan ulkokaarretta? Tai päästit mut niin helpolla viime kisassa siinä ulkokautta ohi? Ei onnistunu tänään :eek!: Oi uittu, radanreuna lähenee lähenee... ei rallia, takaisin radalleNo jos et olisi sanonut, niin laiskuuttani olisin varmaan jättänyt nuo pois.. Niin taisin tehdä Hyvinkää ykkösestäkin. Et ihan hyvä kun mainitsit..
Ai ajoit 30:lla ja veto tuntui hyytyvän? Ajoin sillä C-finaalissa ja kuvittelin, että mun vasen jalka osui aina välillä vahingossa jarrulle takasikaaneissa, kun polkimet siinä oli aika lähellä ja olen tottunut ajamaan jalat suorina. Ehkei sitten ollutkaan miehessä vika.AA sain #30:n ja se oli kelpo peli kunnes siitä loppui totaalisesti veto
Eiku mä luulen että #33lla. MuttaEli BMW ajoi 31:llä sittenkin. Minä varmaan kuvittelin sitten harhoja
Lapuista vielä muistaisin katsoneeni että pääsitkö tosiaan noin lähelle mun aikaa samalla autolla kun harkoissa ero oli vielä paljon isompi. Kisarapooni lisäsin kaikkien parhaat ajat. Up...no mä en nyt muista mikä se nyt olikaan 3x jotain. Oli niin montaa käytössä..
Yllätyin itsekin että miten se tohon kerkesi Mutta pääsi varmaan hyvin peesissä kaasulle ja kun itse hain ajolinjaa 3mutkaan vasemmalle samalla kaartaen, hän piti ratin vaan suorassa jolloin kiihtyykin kitkattomammin. Sitten koitin pysyä rinnalla ulkokaarteessa ja liukkaus yllätti. Slaidia ulostulon kanttarin yli.NB teki tosin NASTYn ohituksen CMstä! Pieni väli mutta näköjään ohi sieltäkin pääsi.
Ihan saman teki Haikki mulle viime kisassa samassa kohdassa. En tosin ajautunut ihan ruoholle saakka, mutta vitutti. Nysvä mikä nysvä.Yllätyin itsekin että miten se tohon kerkesi Mutta pääsi varmaan hyvin peesissä kaasulle ja kun itse hain ajolinjaa 3mutkaan vasemmalle samalla kaartaen, hän piti ratin vaan suorassa jolloin kiihtyykin kitkattomammin. Sitten koitin pysyä rinnalla ulkokaarteessa ja liukkaus yllätti. Slaidia ulostulon kanttarin yli.
Asiahan olisi selvinnyt tarkistamalla ensimmäisen postauksen tulosliuskasta....no mä en nyt muista mikä se nyt olikaan 3x jotain. Oli niin montaa käytössä..
En ehtinyt. Tangentti oli suoraan kohti jarin takalistoa. Toiveita väistämiselle ei ollut. Epäselväksi vaan jäi se, olisinko ehtinyt jarruttaa riittävästi, ellen olisi saanut takaa vauhtiapuja. Täysiähän mä jarin perään mätkähdin. Enkä ole edes varma, tapahtuiko sun muhun törmäys ennen mun törmäämistä jariin vai juuri siinä samassa tilanteessa. Koska, kuten radallakin sanoin, en tuntenut takaapäin mitään tönäisyä, ennen kuin mun auto jo kiipesi jarin auton ylitte.Kisa #31-#20
Sama auto olisi taas tullut arvonnasta, mutta sainkin sitten änkeä itseni 20-kaaraan vapaaehtoisesti, enpähän ainakaan hölskynyt, kun sen verta nafti.
Startti meni ihan hyvin ja tuntui, että Dompparista ja jari5:sta olisi toiveita päästä ohi ja C-finaaliin, auto kulki minusta paljon paremmin mitä aiemmin alla ollut 31.. No sitten jari5 teki jarrutusharjoituksen viimeiseen mutkaan missä ohituskielto, Domppari häthätää ehti väistää ja itse kävin niin hitaalla, jotta enpä paljoa ehtinyt jarrua hipoa...seurauksena Dompparin tuuppasin nurmikolle. No en jäänyt sitä suremaan vaan jahtasin jari5:sta, joka tuntui peippailevan minkä ehti ja ohi olisin päässyt luultavasti (luuserit voittaisi aina, jos juttuja kuuntelisi).. No sitten heilutettiinkin mustaa lippua. Vitutti kyllä siinä vaiheessa, vaikka ei ollut vaikea arvata mistä se tuli.. No viimeinen sija hylkäyksen seurauksena ja semmosta on reisinki.
Aaa...niinpäs olikin, näytitte vaan jotenkin vinkkelistäni olevan rinnakkan, mutta kait te sit jotenkin 90 asteen kulmassa melkein siinä olitte.En ehtinyt. Tangentti oli suoraan kohti jarin takalistoa. Toiveita väistämiselle ei ollut. Epäselväksi vaan jäi se, olisinko ehtinyt jarruttaa riittävästi, ellen olisi saanut takaa vauhtiapuja. Täysiähän mä jarin perään mätkähdin. Enkä ole edes varma, tapahtuiko sun muhun törmäys ennen mun törmäämistä jariin vai juuri siinä samassa tilanteessa. Koska, kuten radallakin sanoin, en tuntenut takaapäin mitään tönäisyä, ennen kuin mun auto jo kiipi jarin auton ylitte.