Albert Oil
Hippi ja juntti
Voi hittolainen, että on upeita kisaraportteja! :thumbup:
Musta ihan surkeita.
Voi hittolainen, että on upeita kisaraportteja! :thumbup:
Ajoin samalla ennen ja jälkeen sun ajon, niin vaikeaksi auton teki perän irtoaminen jarrutuksissakin... Ainakaan siis itse en kokenut itse jarruja tehottomiksi. Mitä Haikki on mieltä..?C-finaali, #38
Koska autoni jarrut olivat olemattomat...
Ajoin samalla ennen ja jälkeen sun ajon, niin vaikeaksi auton teki perän irtoaminen jarrutuksissakin... Ainakaan siis itse en kokenut itse jarruja tehottomiksi. Mitä Haikki on mieltä..?
Musta ihan surkeita.
Onni oli lyhyt, sillä hermot eivät pitäneet ja munin viimeisen jarrupaikan ja meinasin (OHITUSKIELTOMUTKASSA) vetää itseni lepikkoon ja pilata kisani. Sen verran mokasin että Racer tuli ansaitusti takaisin ohi ja Nipsu jäi huiman kuudes sadasosan päähän maaliviivalla.
Tallikaveri on ihan hiljaa siellä kun ei tuo pisteen pistettä himaan :jaska:Musta ihan surkeita.
Joo, tässä sarjan MM-taiston jännittävyyden vuoksi toivoo teille Haikin kanssa loppuihin skaboihin suht´ tasaisia autoja. Itellä hyvällä prosentilla ollut shittejä ja Nastyllekin osui pahaan paikkaan ilmeisesti jarruprobleemainen. Mutta, Forssa (keli voi olla mitä vaan) ja 2 sisäratakisaa vielä tulossa. Itsellänikin näen niissä mahkuja mixata kärkipakkaa...Race #22
Voitto on pakko olla vaan tavotteena kun saa kahdesta parhaasta autosta sen toisen, Haikilla se toinen kova #20...
Järkkärille kiitokset jälleen hienosti vedetystä tilaisuudesta=) Totke hoiti oma-alotteisesti vähän extrasälää alkuun Gongrats Jacques! hieno lauantai! Forssassa sataa kerta vaihdoin hyvinkään sateet sinnePläjäystä orotellaan jälleen perjantaiksi
![]()
Joo, tässä sarjan MM-taiston jännittävyyden vuoksi toivoo teille Haikin kanssa loppuihin skaboihin suht´ tasaisia autoja. Itellä hyvällä prosentilla ollut shittejä ja Nastyllekin osui pahaan paikkaan ilmeisesti jarruprobleemainen. Mutta, Forssa (keli voi olla mitä vaan) ja 2 sisäratakisaa vielä tulossa. Itsellänikin näen niissä mahkuja mixata kärkipakkaa...
On mulla 3,5 viikkoa aikaa tiputellaJos voittamisesta puhutaan niin Forssassa on vielä paino vähän sun esteenä, mut KIC ja turku näyttää melko hyvältä sun osalta, varsinki jos viime kauden KICiä muistelee! Ei oo itelläkää varaa antaa yhtään tasotusta vaikka "kotirata" onkin.
Sellainen tunnustus että kun huomasin että tulet ohi siinä oikeassa siirsin ajolinjani schumimaisesti aikalailla oikealle vikaan vasuriin ja samalla ohjasin sut ottamaan likaisen linjan.
Itse ajattelin jälkikäteen että puskinko sut liikaa ulos kun lipesit nurmelle seuraavassa.
hanskat ovat tyhjätJacques, viittitkö vielä tsekata ne hanskan sisustat ettei ne avaimet olis siellä? Jos ei ole, niin sitten alkaa loppua jo usko multa. Ei ne nyt jumalauta ilmaankaan voi kadota, ne on joko jossain päin Hyvinkään rataa tai sitten Nipsun autossa olevassa mustassa aukossa tjsp. :doubtful:
B-finaali koitti ja autoksi siunaantui alkuun muistaakseni #30. En tiedä oliko muilla tällä autolla ajaneilla sama ongelma, mutta heti lähdettyäni varikolta huomasin että ratti on aivan vinossa. Ruudukkoa kohti ajaessa huomasin että oikealle käännettäessä käsi jäi aina ikävästä ratin ja katteen väliin ja sen joutui irrottamaan ratista.
Näinhän se meni. Huomasin saman ongelman varikolla ennen radalle lähtöä, mutta ajattelin pystyväni ajamaan autolla tästä huolimatta. Sormet mahtuivat justiinsa ratin ja katteen väliin. Kisassa en enää edes muistanut katteen olevan melkein ratissa kiinni.
Olishan tuosta tietysti voinut sulle ennen B-finaalia mainita, jos olisi vain tajunnut auton tulevan jollekin myös tulevissa lähdöissä![]()