Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 7, Hyvinkää 3 GP

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
C-finaali, #38

Koska autoni jarrut olivat olemattomat...
Ajoin samalla ennen ja jälkeen sun ajon, niin vaikeaksi auton teki perän irtoaminen jarrutuksissakin... Ainakaan siis itse en kokenut itse jarruja tehottomiksi. Mitä Haikki on mieltä..?
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Ajoin samalla ennen ja jälkeen sun ajon, niin vaikeaksi auton teki perän irtoaminen jarrutuksissakin... Ainakaan siis itse en kokenut itse jarruja tehottomiksi. Mitä Haikki on mieltä..?
Jarrut sain sillä lukkoon aina jos halusin ja purivat kyllä tehokkaasti. Poikittainhan se sit helposti yritti hakeutua mutta vähän pakko sillä oli niin jarrutellakkin kun takarenkaissa ei pitoa tai näin minä sen ainakin koin.
 

Örfil

Guest
Onni oli lyhyt, sillä hermot eivät pitäneet ja munin viimeisen jarrupaikan ja meinasin (OHITUSKIELTOMUTKASSA) vetää itseni lepikkoon ja pilata kisani. Sen verran mokasin että Racer tuli ansaitusti takaisin ohi ja Nipsu jäi huiman kuudes sadasosan päähän maaliviivalla.
Sellainen tunnustus että kun huomasin että tulet ohi siinä oikeassa siirsin ajolinjani schumimaisesti aikalailla oikealle vikaan vasuriin ja samalla ohjasin sut ottamaan likaisen linjan. Mutta siinä oli autonmentävä rako ja sitten ukko lipes jarrutuksessa. Olit jo kyllä ohi ennen sitä mutta ajauduit liikaa ulos kenties ajolinjani vuoksi ;)

Kaikki kikat on käytettävä hyväksi silloin kun on liian hidas :D

Vähän meillä autot kolahti siinä edellisessä mutkassa, mutta se oli racing incident! Itse ajattelin jälkikäteen että puskinko sut liikaa ulos kun lipesit nurmelle seuraavassa. No, kummallakin olis siis jekut mielessä ;)
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Rapport


Saturday morning..

..juuri ja juuri nukutun yön jälkeen olin intoa täynnä, vain kypärä mielessä! pakkasin kamppeet ja läksin matkaan, hain siinä samalla muutaman neitokaisen Koivukylästä, kokoonpanona oma Daami, Pikkusisko ja Daamin ja mun Kaveri, joka sittemmin ihastu siihen yhteen mekaanikkoon :D

Oli hienoa nähdä vihdoinki maalattu potta, Kiitos Follon joka haki ne "matkan varrelta" tullessaan Kisapaikalle, maalaus vastasi juuri odotuksia, hienoa duunia oli Salon Pertti tehnyt! koko viikonlopun sai Potta nauttia soffan lämmöstä=)

Harkat #22

Ekan ryhmän ajoa katsellessa meinas unelmat kaatua siihen kun näin cmoneyn pieksevän Nastya, jolla oli mun tuleva auto alla ja cmoneylla tuleva haikin auto, "onneks" se Nastyn #23:n kuitenkin levis ja sai pakasta revittyä kylmän #22:n Alussa tuntu vielä että eihän tästä tule mitään, ei MITÄÄN pitoa ja tuntu aika roiskimiselta ja ettei saa radalla mitään aikaiseksi, aika kuitenkin oli varmaan sekunnin kovempi kuin miltä radalla tuntu.. tää lupas hienoa ennakkoasetelmaa aika-ajoja varten!

Qualifying #22

Nasty ei saanu autosta ihan kaikkea irti mihin ehkä rahkeet ois riittäny, ja se takas sen että melko varma paalu oli luvassa jos vaan sää pysyy samana, hieman se siinä tihkuttelikin, pisarat loisti visiirissä, onneksi ei niin paljoa että kierrosajat olis heikentyny merkittävästi.. Auto luonnistu varmaan ruudun parhaiten juuri mun pituuteen, toisin kuin Nastylla, ja vieläpä omaan ajotyyliin, hieman aliohjaavana. Tärkee paalu ja Haikkikin jäi vasta neljänneksi heikomman auton takia.

Race #22

Voitto on pakko olla vaan tavotteena kun saa kahdesta parhaasta autosta sen toisen, Haikilla se toinen kova #20 Oli miltei selvää että se nousee sieltä, kuvittelin että saisin sitä ennen kurottua tarvittavan eron, mutta aika pieneks se jäikin. Edellisen hyvinkään toisinto käynnissä ja tiukemmaks meni tällä kertaa, hieman lipsu lopussa, välillä sain muutaman metrin kaulan mutta hyvin usein oli Haikki ihan kontissa kiinni, jouduin muuttamaan ajotyyliä ja ajolinjoja, että saisin suorille hyvän vauhdin, vähän suurempikin virhe tässä ajossa niin Haikki olis käyttäny sen samantien edukseen, vaikeeta on silti ohittaa jos on kaks tasaista kuskia, tää olis ollut loistava kisa vaikka olisin jäänyt toiseksi, mutta aina ajetaan voitosta ja siitä iloitaan eniten! Haikille kiitos jälleen kovasta vastuksesta, joskus pääsen vielä haastamaan samalla tavalla! :)

Ending..

Järkkärille kiitokset jälleen hienosti vedetystä tilaisuudesta=) Totke hoiti oma-alotteisesti vähän extrasälää alkuun Gongrats Jacques! hieno lauantai! Forssassa sataa kerta vaihdoin hyvinkään sateet sinne :D Pläjäystä orotellaan jälleen perjantaiksi :)
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Race #22

Voitto on pakko olla vaan tavotteena kun saa kahdesta parhaasta autosta sen toisen, Haikilla se toinen kova #20...

Järkkärille kiitokset jälleen hienosti vedetystä tilaisuudesta=) Totke hoiti oma-alotteisesti vähän extrasälää alkuun Gongrats Jacques! hieno lauantai! Forssassa sataa kerta vaihdoin hyvinkään sateet sinne :D Pläjäystä orotellaan jälleen perjantaiksi :)
Joo, tässä sarjan MM-taiston jännittävyyden vuoksi toivoo teille Haikin kanssa loppuihin skaboihin suht´ tasaisia autoja. Itellä hyvällä prosentilla ollut shittejä ja Nastyllekin osui pahaan paikkaan ilmeisesti jarruprobleemainen. Mutta, Forssa (keli voi olla mitä vaan) ja 2 sisäratakisaa vielä tulossa. Itsellänikin näen niissä mahkuja mixata kärkipakkaa...
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Kisaraportti

Treenit

Päätin ottaa harkat rauhallisesti, tulla mutkiin hitaasti sisään ja nopeasti ulos. Olin pitkään pohtinut ajoani, ja olin tullut siihen tulokseen, että tulen mutkiin liian kovaa ja vaikka en missaisi apexeja, on mutkassa vauhdin takia liikaa ohjelmaa jolloin ulostulovauhti kärsii.

Taktiikka auttoi, ja pitkästä aikaa tunsin saavani ajorytmin päästä kiinni. Pito tuntui heikolta, mutta kuvittelin sen johtuvan kelistä. Moottorikin kiersi iloisesti, joten oli ihan mukavaa ajella. Kun meno maistui, kuvittelin olevani kutakuinkin erän nopein, tai samoissa ajoissa nopempien kanssa.

Varikolla körssien vedon merkeissä kun vaihdettiin ajokuulumiset, KW sanoi, että ajoi kolme kierrosta perässäni, ja että en tainnut huomata. En huomannut joo. Kertoi myös että säikähti aikaista jarrupaikkaani nelosmutkassa ja ajatteli minun pelleilevän luistelemalla tahallani seiskassa ja kasissa. Minä sanoin että ihan tosissani yritin autoa saada taittumaan sikaaniin ja neulansilmään :D. Dicki ajoi puoli sekuntia nopeammin, ja olisi ajanut kovempaakin jos olisin tajunnut laskea miehen ohi. Olin kuitenkin nopeampi, kuin Jussi samassa erässä, ja suunnilleen samoissa, kuin Cmoney samalla autolla

Aika-ajo

Eli vaikka auto ei ihan parhaaksi osoittautunut, oli mielenlaatu ihan luottavainen. Ajorytmi oli kerrankin päällä ja ajaminen tuntui pitkästä aikaa kivalta. Parin pisaran tippuminen taivaalta huolestutti vähän, mutta onneksi riputtelu jäi siihen pariin. Yritin ehtiä varikolta KyrpäW:n perään, mutta kone tukahtui ja jouduin käynnistämään uudestaan, jolloin KW oli jo puolessa välissä rataa. Parin aikakierroksen jälkeen myöhästyin jarrupaikasta ysimutkassa ja jouduin jarruttamaan rajusti jotta pysyn Lemminkäisen puolella. Jarrutuksen jälkeen auto alkoi täristä voimakkaasti. Luulin jarruttaneen vasempaan takarenkaaseen flat spotin, mutta mekaanikot sanoivat, ettei sen pitäisi olla mahdollista niin kovilla renkailla. Pari mutkaa mietin, että uskaltaako ajamista jatkaa vai hajoaako auto, mutta tuntui kulkevan edelleen, joten jatkoin. Jotain tuntuivat ajoni jälkeen autossa kuitenkin korjaavan.

Ehkä täriseminen sitten vaikutti sen verran, etten saanut ihan hyvää kierrosta ajettuani. Parhaalla oli hitaampi edessä, mutta se nyt on vain motorsporttia. Sekä KW että Jussi olivat mua nopeampia, mutta päihitin kuitenkin samalla autolla ajaneen Cm:n. Jossittelu kierroksen onnistumisesta lienee kuitenkin turhaa; en varmaankaan olisi onnistuessanikaan 38:lla suoraan A-finaaliin.

B-finaali

Autoksi 31, joka lähdössä tuntui kiihtyvän samaa vauhtia, kuin Jussin, mutta jotenkin sain ekassa mutkassa vedettyä jostain välistä siten, että olin sen jälkeen Cmoneyn perässä. Kolmosmutka säikäytti pahan kerran, tuntui että auto ei käänny ollenkaan. Pelkäsin Jussin kuittaavan ohitse, mutta onneksi niin ei käynyt. Pari mutkaa eteenpäin, niin hiffasin, että auto pitääkin houkutella varovasti mutkaan sisään, ja sitten kun siinä onnistuu, takapyörissä on mahtava pito ja mutkista pääsee ulos kuin hauki kaislikosta. Cmoneyn kontissa kiinni oli helppo pysyä, ja nyt pitkästä aikaa tuli niin hyvä tsemppi päälle, että tuli black out; en muista ohituksesta juuri mitään. Mulla on siis silleen, että jos en muista kisatapahtumia jälkeenpäin, kisa on mennyt hyvin.

Luulin autoni olevan sen verran nopeampi, kuin Cm:n 38, jonka tiesin liukkaaksi, että kuvittelin saavani hyvän kaulan. Niin ei kuitenkaan käynyt, kärjessä oli vaikeampi pitää ajorytmiä päällä, muistikin alkoi siis taas toimia. Lisäksi Cmoney taisteli hyvin liukkaalla 38:lla. B-finaalista nousu kuitenkin A:han, ja tuuletukset sen mukaiset

A-finaali

Autoksi 27, joka yliohjaavana on kiva ajaa, ja jota on haukuttu nopeaksi. Lisäksi siinä on ratti säädetty urheilullisen lähelle. Sekin jo saa aikaan hyvän ajofiiliksen. Lähdössä onnistuin taas kadottamaan muistini sen ajaksi, että pääsin KW:sta ja BMW:stä ohi. Bemari painosti alussa kovasti, ennen kuin sain säädöt päässäni muutettua aliohjaavan auton säädöistä yliohjaavan auton säätöihin. Lopulta sain Bemariin vähän kaulaa, ja yritin tähyillä, missä 4stroke menee.

Kauaksi oli mies ehtinyt, mutta vähän aikaa ero pysyi silmämääräisesti suunnilleen samana. 4Stroke ajaa yleensä tasaisesti kuin kaappikello, mutta yritin tosissani painaa nopeita kierroksia, jos hahmo nyt jostain syystä tekisi jonkin virheen. En tiedä kuvittelenko, mutta tuntui, että ajoin renkaat sitten liian lämpöisiksi, muutama mutka meni ihan pitkää sladia + kerran tulin nelosmutkaan vastaheitolla. 4Stroke häipyi lopullisesti horisonttiin ja BMW:n ohittanyt Dicki sai mua kiinni. Vaikka sain lopussa taas pari puhdasta kierrosta, Dickin paras kierros oli mun parasta kierrosta nopeampi. Hyvä suoritus liukkaalla 38:lla.

Huomioita

Neljäs tila mulle tällä radalla, tai no, millä radalla vaan, tällä porukalla ihan maksimi. Mielestäni kauden parhaan ajon ajoin. Turun veljekset ajoivat molemmissa finaaleissa mua nopeammat ajat, vaikka satuin heidät päihittämäänkin. Nopeammat ajat eivät ole yllätys, yleensä niin on ollut. Tällä kertaa olin kuitenkin heitä ajoissa lähempänä, kuin viime aikoina.

Livestrongin autotuuri. Vaikka otettiin pisteet tästä kisasta jäsentenvälisessä, niin ei tee mieli kuittailla. Molemmilla huonot autot, ja PeePee:n autotuuri alkaa olla jo eeppistä. Kaverille oli sattunut jo aikaisemmin suunnilleen kaikki muut viat, mitä autoon voi tulla, paitsi että MOOTTORI LEIKKAA KIINNI! Myös harmi Jacquesin kannalta, että aika.ajoon huono auto. No, Forssassa tiimienvälinen varmaan taas tosi tiukkaa.

Totke on ajanut viime aikoina samoja aikoja kuin minä, esim. Hyvinkäällä ja Forssassa. Harmi, että autotuuri vesitti hyvien otteiden realisoitumisen tulokseksi tällä kertaa. Sisäratakaudella Totke onkin todennäköisesti team Hämeet Korville:n ykköskuski

Junior X, Sue me ja Wiltsku. Hyvännäköistä kisaa. Varmaankin jokainen ryppäästä ihan tyytyväinen tiukkaan matsiin, vaikkei ihan kärkipäässä tällä kerralla ollutkaan.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Joo, tässä sarjan MM-taiston jännittävyyden vuoksi toivoo teille Haikin kanssa loppuihin skaboihin suht´ tasaisia autoja. Itellä hyvällä prosentilla ollut shittejä ja Nastyllekin osui pahaan paikkaan ilmeisesti jarruprobleemainen. Mutta, Forssa (keli voi olla mitä vaan) ja 2 sisäratakisaa vielä tulossa. Itsellänikin näen niissä mahkuja mixata kärkipakkaa...
Joo ois mielekkäämpi ratkoo mestaruus ilman selvää autotuuria jommalle kummalle.. Forssa on paha, voi käydä juurikin miten vaan, todella vaihteleva taso ollu mullakin siellä, uskoisin että kylmällä säällä isokokosena kaverina saan enempi tulosta aikaseks ku kuumalla ja kovalla pidolla.. KIC on pakko voittaa ja turussa on menny aina hyvin ja siellä on muutenki ilmeisesti melko tasaväkinen kalusto, joten jos ei forssa käännä tilannetta päälaelleen niin hyvältä näyttää loppukausi!:)

Jos voittamisesta puhutaan niin Forssassa on vielä paino vähän sun esteenä, mut KIC ja turku näyttää melko hyvältä sun osalta, varsinki jos viime kauden KICiä muistelee! Ei oo itelläkää varaa antaa yhtään tasotusta vaikka "kotirata" onkin.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Jos voittamisesta puhutaan niin Forssassa on vielä paino vähän sun esteenä, mut KIC ja turku näyttää melko hyvältä sun osalta, varsinki jos viime kauden KICiä muistelee! Ei oo itelläkää varaa antaa yhtään tasotusta vaikka "kotirata" onkin.
On mulla 3,5 viikkoa aikaa tiputella :) Mutta aika huono olen tuossa asiassa. Tosin viimeksi #2lla tuskin ois ollu kauheen vaikee voittaa. Se meni 30 m / krs Haikilla muilta karkuun.

4-sijan pitäminen nyt loppukauden tavoitteena ja siihen taidan olla tällä hetkellä todennäköisin nimi. Ja luottavainen että KIC:llä ajo sujuu, ja tottakai Turussa kun kotirata. Toivottavasti vähän haastavampi profiilikin jota ehdin sitten harjoitella :) Tosin sillä asvaltilla ja niillä autoilla tiedän uskoakseni nopeasti linjat monenmoisiin mutkiin vaikka rata muuttuisi päivää ennen meidän kisaakin.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kovin täällä jotkut ajelee kyrvän perässä:doubtful:

No ei se minun ongelma ole. Forssassa koitetaan käännyttää kaikki

Jatkakaa
 
Viimeksi muokattu:

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Sellainen tunnustus että kun huomasin että tulet ohi siinä oikeassa siirsin ajolinjani schumimaisesti aikalailla oikealle vikaan vasuriin ja samalla ohjasin sut ottamaan likaisen linjan.

Itse ajattelin jälkikäteen että puskinko sut liikaa ulos kun lipesit nurmelle seuraavassa.
A) En ees huomannu että oisit ollu vielä kiihdytyksessäkin vieressä. :D

B) En ees huomannu että oisin ajautunut nurtsille. :D

Ai miten niin pää tyhjänä ja vaan ajaminen mielessä? :p
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Jacques, viittitkö vielä tsekata ne hanskan sisustat ettei ne avaimet olis siellä? Jos ei ole, niin sitten alkaa loppua jo usko multa. Ei ne nyt jumalauta ilmaankaan voi kadota, ne on joko jossain päin Hyvinkään rataa tai sitten Nipsun autossa olevassa mustassa aukossa tjsp. :doubtful:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jacques, viittitkö vielä tsekata ne hanskan sisustat ettei ne avaimet olis siellä? Jos ei ole, niin sitten alkaa loppua jo usko multa. Ei ne nyt jumalauta ilmaankaan voi kadota, ne on joko jossain päin Hyvinkään rataa tai sitten Nipsun autossa olevassa mustassa aukossa tjsp. :doubtful:
hanskat ovat tyhjät :(
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
B-finaali koitti ja autoksi siunaantui alkuun muistaakseni #30. En tiedä oliko muilla tällä autolla ajaneilla sama ongelma, mutta heti lähdettyäni varikolta huomasin että ratti on aivan vinossa. Ruudukkoa kohti ajaessa huomasin että oikealle käännettäessä käsi jäi aina ikävästä ratin ja katteen väliin ja sen joutui irrottamaan ratista.
Näinhän se meni. Huomasin saman ongelman varikolla ennen radalle lähtöä, mutta ajattelin pystyväni ajamaan autolla tästä huolimatta. Sormet mahtuivat justiinsa ratin ja katteen väliin. Kisassa en enää edes muistanut katteen olevan melkein ratissa kiinni.

Olishan tuosta tietysti voinut sulle ennen B-finaalia mainita, jos olisi vain tajunnut auton tulevan jollekin myös tulevissa lähdöissä :eek:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
Näinhän se meni. Huomasin saman ongelman varikolla ennen radalle lähtöä, mutta ajattelin pystyväni ajamaan autolla tästä huolimatta. Sormet mahtuivat justiinsa ratin ja katteen väliin. Kisassa en enää edes muistanut katteen olevan melkein ratissa kiinni.

Olishan tuosta tietysti voinut sulle ennen B-finaalia mainita, jos olisi vain tajunnut auton tulevan jollekin myös tulevissa lähdöissä :eek:
Suurempi ongelma oli auton nuhainen kulku. En huomannut tuota mutta en mä ole huomannut montaa muutakaan samantapaista juttua.n Heh.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Raportti

Harjoitukset: #38 49,03

Vielä ei ainakaan satanut joten hyvältä näytti! Katselin Cmoneyn menoa #38:lla ja alkoi vähän huolestuttamaan kun näin mitä kyytiä 4stroke ajeli #20:llä. Kun itse pääsin radalle niin todella liukasta oli. Takarenkaissa ei pitoa mutta auto sopi hyvin hanskaan ja sitä oli kiva viedä pienessä luistossa. No ei se #38 nyt huonoimmasta päästä ollut mutta paljon silti #20 ja #22:sta perässä. Hyvin meni treenailessa, tästä oli hyvä jatkaa aika-ajoon.

Aika-ajot: #38 49,08

Ensimmäisen ryhmän jälkeen oli päivän selvää että Wope, Nasty ja 4stroke vievät kolme ensimmäistä ruutua ja neljännen sijan voisi tällä autolla ehkä napata. Alussa ajeli Bemari siinä edellä ja oli työn ja tuskan takana että hänet sain kiinni. Hieman siinä alkoi vettä taivaalta ripsiä mutta loppui viimeisille kierroksille joten melkein sama aika kuin harjoituksissakin joka riitti kuin riittikin neljänteen sijaan joten tyytyväinen piti olla.

A-finaali: #20 47,76

Ennenkuin oli tiedossa mitkä autot tulee kenellekkin niin siinä Wopen kanssa tuumittiin että pääasia että tulee hyvää kilvanajoa olipa se sitten sijasta 5 tai 1. Mulle ja Wopelle tulikin sitten ne kaksi parasta autoa. Voitosta #20 pitäisi siis ajaa mutta ei ainakaan asiaa helpottanut kun Wope lähti paalulta ja siinä välissä kaksi kovaa kuskia. Startissa suuntasin heti sisälle ja 4strokesta pääsi ohi kiihdytyksessä kun hänen auto lähti huonosti viivalta. Eka mutka meni vähän turhan leveäksi mutta takaa ei ketään tullut kuitenkaan ohi, vähän siinä joutui blokkailemaan.

Ensimmäisen kierroksen päättyessä autoni paremman suorakulun vuoksi pääsin seuraamaan aivan nastyn kontissa kiinni pääsuoralle ja mielessä oli että aivan pakko päästä ohi ettei Wope pääse karkuun. Päätin sitten hyökätä vähän riskilläkin sisäkautta ekaan mutkaan. Nasty tulikin siihen sisempää mitä odotin mutta mahduin kuitenkin siitä aivan sisälinjaa pitkin ohi jarrutuksessa. Nyt oli loistava ajofiilis päällä ja Wopea koittamaan tavoittaa. Nastylle tais sitten harmillisesti tulla murheita autonsa jarrujen kanssa enemmänkin kun ihmettelin minne oikein jäi? Puolitoista kierrosta siinä meni niin sain Wopen hollille mutta aivan lähietäisyydelle en päässyt. Näin ajettiin muutama kierros, 5. kierroksella meni viimeisessä oikeassa ulostulo kanttarilta vähän nurmen puolelle mutta varikkoasfaltti pelasti ettei siinä aikaa pahemmin mennyt hukkaan. Sitten pääsin jo todella lähelle 3-4 mutkissa ja yritin heti 5 mutkasta jäädä sisälle ja kutosesta sisäkautta ohi mutta Wopelta nopea vilkaisu taakse heti vitosen jälkeen ja arvasi aikeeni ja jouduin palaamaan ulkolinjalle eikä 6 mutkasta vauhti riittänyt ohitukseen.

2 viimeistä kierrosta olin ihan iskuetäisyydellä jos Wope jonkun virheen tekisi mutta turha toivo, näin tultiin taas ruutulipulle aivan peräkkäin ja Wopelle ansaitusta voitosta onnittelut! Helpolla en ainakaan päästänyt :) Lähtöasetelmista nähden ei voi mitenkään olla pettynyt toiseen sijaan vaan päinvastoin tosi hyvin meni kisat ei voi yhtään valittaa! Oli yksi hauskimmista voittotaisteluista. Kiitokset jälleen järkkäreille ja muille kuskeille, hauskaa oli sekä varikolla että radalla! Harmi oli että tiimikaveri ei pystynyt osallistumaan mutta Puhikselle pikaisia paranemisia ja forssassa sitten isketään kahden kuskin voimin!
 
Viimeksi muokattu:

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Youtubesta löytyy muuten jo Nastyboyn kypärävideo hyvinkäältä. Ei kyl näytä ihan normaalisti toimivan auton jarrut.
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1293
Sijainti
Tuusula
Hyvinkää III

Harjoitukset #23
Ekassa ryhmässä ajettiin, joten autosta ei ollu vielä mitään tietoo. Ensin vaikutti että liukkautta lukuunottamatta menis ihan ok, mutta pikku hiljaa selvis jotain muuta. Esim. 2 kurviin tultaessa tuntui kaasu jäävän vähän päälle ja sit poistuminen oli kurvista tahmeaa. Kierrosaika jäi vaatimattomaksi 50,4 verraten 4stroken ajamaan 48,8 samassa ryhmässä. Varikolla selvisikin että oli siinä vehkeessä vikaakin, löytyi sieltä repeämä kaasarin takaa eli ilmankos ei kulkenu.

Aika-ajo #22
Aikaa tuli ajettua WoPen hyväksi toteamalla autolla, joka oli mulle vähän liian pitkä, enkä siinä kunnon ajoasentoa saannu, mutta siihen nähden ihan hyvä aika 48,7 , jollla jäin 4stroken 48,5 taakse. WoPe ajoi seuraavassa erässä paalulle ja Haikki 4:een ruutuun.

A-Finaali #39
Kisa lähti hyvin liikkeelle ja pääsin heti 4stroken rinnalle lähdössä ja ohi. Mutta WoPen vauhti oli alusta alkaen vakuuttavaa ja piti yrittää roikkua perässä. Autossa oli hyvinkin liukas perä, mutta ekan kierroksen jälkeen ekaan kurviin tulo ilmaisi myös että jarruja olisi pitäny varoa. Samalla kun Haikki nousi sisältä jarrussa ykköskurviin ohi, niin jarrutuksessa lähti perä alta, eikä sitä enään oikaistu. Sinne meni nurmelle perä edellä ja siinä oli kisa. Seuraavalla kierroksella spinnasin samassa kohtaa samalla tavalla jarrutuksesta, tavan tunarointia, eipä sillä siinä enään ollu väliä kun ketään ollu lähistölläkään. Jos olis pysyny radalla niin kolmannesta sijasta oli voinnu kamppailla, kierrosajat kertoo ettei kärjen vauhtiin olis pystyny millään. No tulipahan Vettelöityä tämäkin kisa. Jatketaan Forssassa sähläämistä.
Onnittelut WoPelle voitosta. Kiitosta järjestäjille.
(siistejä juuri maalattuja kypäriä radalla:thumbup:)

Tylsä video, reilu kierros toimintaa ja Vettelöintiä...
http://www.youtube.com/user/NastyBoyRacing?feature=mhum#p/a/u/1/WvTtrFy6CqE
kiitos ja anteeksi.
 
Ylös