Juu, ihan totta. Ihmiset tekee tyhmiä asioita. Tarkoitukseni oli tuoda esiin se seikka, että ihminen tekee uudestaan ja uudestaan sen tyhmän asian. Eli sen pakkomielteensä takia haluaa huonontaa omaa elämäntasoa. Tupakki vie rahat ja 'parhaassa' tapauksessa terveyden.Formulanomi sanoi:Kyl mää olen sitä mieltä, että se tupakanpolton aloittaminen (oli syy mikä vaan) on aika olennainen virhe. Eikä siinä ole tosiaankaan mitään järkeä. (vrt. siis Moen kysymykseen)
Mutta sitten tulee tämä jatkokysymys (mitä tolla politiikallakin yritin - oli ehkä vähän huono esmerkki). Mitä muuta tyhmää asiaa olet elämäsi aikana tehnyt ? Eiköhän niitä asioita löydy koko liuta itsekultakin siis. Enkä minä usko, että kaikkea voi selittää edes järkisyin.
Mulla on pomo joka vetää röökiä ihan hillittömästi. Ei voinut nauramatta seurata sen touhuja Nykin lennolla. Yhden pakkomielteen takia ihminen tekee vaikka sitten mikä. Pakko käydä vielä vetämässä 2 röökiä ennen lentoa, JFKlla ei voi edes polttaa sisällä. Purkkaa, pilleriä ja inhalaattoria kuluu matkan aikana ja ihminen on siitä huolimatta täys hermoraunio. :nope:
Eli tahdoin vaan tuoda julki sen, että aika 'heikko' on ihminenkin. Tosin kyllä järjettömästi ylilihavilla on kanssa aika heikko luonne. Siinä kanssa elämänlaatu laskee hirveesti kun ei pääse liikkumaan ja koko elimistö on koko ajan järjettömän rasituksen alla. Turha se on niidenkään selitellä että on isot luut tai perimä tekee sellaiseksi että lihoo jo ruokaa katsoessaan.
Kuten jo aiemminkin sen olen sanonut: Ei keskitysleirillä ollut lihavia ihmisiä. Eli turha väittää etteikö lihavat laihtuisi jos kulutus on suurempaa kuin sisään ängetty kalorimäärä.