Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Ilmoitusluontoisena ja henkeänostattavana asiana haluan tässä kohtaa ilmaista eroottis-esteettisiin muotoseikkoihin nojaten oman hiljaisen hyväksyntäni jäsen Juskasen avatarelle. Se vaan on melko hyväännäköön.
Se on oikeesti mukavaa, kun joku onnistuu tavoitteessaan.Moe Szyslak sanoi:Emmä ymmärrä, mutta mulle tulee hyvä fiilis tätä toikkia lukiessa. :thumbup:
Kirjallisena ja nimi alle :thumbup:Jarto sanoi:Lopettamisessa auttaa pieni motivointi: Lupaa kavereillesi että maksat 1000 euroa jokaisesta tupakasta jonka he näkevät tai tietävät sinun polttavan lopettamisen jälkeen. Kun kirstunnaulassa on tuommoinen välitön hintalappu, nousee retkahtamiskynnys melkoisesti. :thumbup:
Been there, done thatRunar ja Kyllikki sanoi:Tänään, tai siis nyt jo eilen, oli "vaikea" tilanne.
Salossa käydessä kävelin sellaisen paikan ohitse jossa jengi röökaa just ne viimeiset äkkisavut ennen Anttilaan ja apteekkiin menemistä ja se savu tuoksui kyllä käsittämättömän hyvältä. Oli kyllä todella kaukana vastenmielisestä se tuoksu.
Jos siinä kohdassa olis joku tuupannut mulle tupakan käteen, olisi melko varmasti lopettamispäätös horjunut pahasti.
Olen näemmä aivan alkutaipaleella vasta tupakoinnin lopettamisen suhteen.
Kahvista jää myös ihan helvetin paha jälkimaku ja haju :yuck:Micael sanoi:un muistaa, miten paha maku tupakasta suuhun jäi, niin nyt on mukava antaa makuhermojen makustella ruuan jälkimakuja ja huomata, miten jäätelökin maistuu paljon paremmalle kuin ennen.
Kahvia en oo kotona juonut yli puoleen vuoteen. Töissä tulee juotua muutama kupillinen päivässä ja kotona illalla teetä. Ei se kahvi tosiaan kovin kummosen makuista ole, tee on parempaa.Jr- sanoi:Kahvista jää myös ihan helvetin paha jälkimaku ja haju :yuck:
Nyt olet valinnut oikean tien!Runar ja Kyllikki sanoi:Kaks vuorokautta nyt takana inhalaattoria imeskellen ja nikotiinipurkkaa pureskellen. Saa nähä miten käy. Jos ei onnistu niin sit ei onnistu, mut yritänpä nyt kuitenkin.
Siinä vaiheessa kun tupakka yököttää etkä voi sietää sen hajua.Juskanen sanoi:Missä vaiheessa maku- ja hajuaistin pitäisi alkaa parantua? Mä en oo huomannu mitään vielä :doubtful:
Sama mulla.Juskanen sanoi:Missä vaiheessa maku- ja hajuaistin pitäisi alkaa parantua? Mä en oo huomannu mitään vielä :doubtful: