Olga
.
Nämä teidän tupakkitaistelukertomukset ovat mielenkiintoista seurattavaa. Ei elämä oo helppoo. Tsemppiä taistoon!
Toivottavasti! :ahem:Sam sanoi:Mutta tällaisten hetkien jälkeen olet varmasti jatkossa vahvempi :ahem:
Tsemppiä :thumbup: Itsekin olen kyllä huomannut, että vaihtelee kamalasti nuo mieliteot. Välillä saattaa mennä koko päivä vallan mainiosti, mutta sitten illalla iskee kamalat tuskat.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla oli tänään vaikea päivä. Ehkä siitä johtuen, että olin tosi paljon autolla liikkeellä ja siinä ajellessa tuli tupakka monen monta kertaa mieleen. Ei voi silti sanoa, että retkahdus oli lähellä, mutta tupakkia teki mieli enemmän kuin yhtenäkään lakkopäivänä ennen tätä.
Kyä huomaa, ettet sä oo koskaan polttanu (ja ihan hyvä niin, fiksu miäs!)Moe Szyslak sanoi:Mulla tekee uimisen jälkeen ja auton ratissa mieli salmiakkia.
Olen päässyt tuosta eroon olemalla ostamatta salmiakkia.
Kun ei oo mistä ottaa, niin ei voi ottaa. :ahem:
Itsehän kyllä repsahdin vappuna polttamaan muutaman savukkeen humalaspäissäni. Sen jälkeen en ole enää polttanut. Lakko jatkuu.Juskanen sanoi:Vappuaaton jälkeen on tuntunu aika helpolta. Eilen meni yks Nicorette, tänään ei oo tehny ees mieli. Mutta aion kyllä edelleen ottaa purkan aika helposti, ettei vaan lipsahda.
Ei siitä repsahtamisesta pitäis mitään kamalaa peikkoa tehdä. Koska eihän se ole maailmanloppu, jos yhden röökin vetää. Sen jälkeen täytyy vaan jatkaa sitten entistä päättäväisemmin. Tosin itselläni ainakin on jotenkin sellanen olo, että mä en yksinkertaisesti _kehtaisi_ polttaa enää. Niin moni mun lopettamisesta tietää, että mua nolottais liikaa epäonnistua. Pakko näyttää niille :thumbup:
Höpön pöpön. Salminakki sentään maistuu hyvälle. Ja nostaa verenpainetta ja piristää. :ahem:OoPee sanoi:Kyä huomaa, ettet sä oo koskaan polttanu (ja ihan hyvä niin, fiksu miäs!)
Meinaan nikootiniriippuvuus on "vähän" eri asia kuin se, että tekee vaan mieli salmaria
Joskus tupakkalakkoillessani käytin apuvälineenä salmiakkia juurikin tuon verenpaineen kohottamisen takia. Ja että olis jotain mussuttamista.Moe Szyslak sanoi:Höpön pöpön. Salminakki sentään maistuu hyvälle. Ja nostaa verenpainetta ja piristää. :ahem:
Nikotiiniriippuvuus ei ole kuin pienimunaisten miesten yritys näyttää kovalta kundilta. Semmonen malporo-miäs kato.
Niin mutta toiset edes yrittää, kun taas sä puolestas tyydyt kohtaloos ihan taistelemattaMoe Szyslak sanoi:Nikotiiniriippuvuus ei ole kuin pienimunaisten miesten yritys näyttää kovalta kundilta. Semmonen malporo-miäs kato.
*Onks tässä syvää?*OoPee sanoi:Niin mutta toiset edes yrittää, kun taas sä puolestas tyydyt kohtaloos ihan taistelematta
Ettikkö sä pehmeetä laskeutumisalustaa kasseilleis vai? :eek!:Moe Szyslak sanoi:*On, ja vielä mutapohja!*
Jos sinulle tuottaa vaikeuksia kieltäytyä siitä ensimmäisestä, on se vielä pientä verrattuna seuraavista kieltäytymiseen.Juskanen sanoi:Niin siitä retkahtamisesta vielä. Nimenomaan meinasin sitä, että jos sortuu yhden röökin vetämään, niin se ei saisi tarkoittaa sitä, että sitten menee koko aski. Vrt. jos ottaa palan suklaata, niin ei ole pakko syödä koko levyä. Monestihan se menee niin, että kun retkahtaa niin retkahtaa sitten kunnolla, mutta eihän sen tarvitse olla niin, eikä sen pitäisi olla niin.
Vastaansanomattomasti laitettu. Juuri näin.Jarto sanoi:Jos sinulle tuottaa vaikeuksia kieltäytyä siitä ensimmäisestä, on se vielä pientä verrattuna seuraavista kieltäytymiseen.
Kyllä. Ihan täsmälleen samaa kelasin minäkin mielessäni. Eikä siinä ole edes se, että nikkis seuraavan kohdalla on olevinaan kahta kauheempi vaan vielä sekin, että lankeamiskynnys on jo toisen tupakin kohdalla huomattavasti matalammalla.Mehe Rienarsuo sanoi:Vastaansanomattomasti laitettu. Juuri näin.
Pööh. Mä meinasin että juuri noin pitää ajatella kuin Howdy ja Dj Ankka. Että jos humaluspäissään tuli lipsuttua, niin seuraavana päivänä valoisin mielin ja puhtaalta pöydältä, eikä jäädä rypemään siinä pikku lipsahduksessa.Jarto sanoi:Jos sinulle tuottaa vaikeuksia kieltäytyä siitä ensimmäisestä, on se vielä pientä verrattuna seuraavista kieltäytymiseen.
Ja vielä nettona, että siihen on saanut tehdä vähän enempi duuniakin moisen eteen :thumbup:Micael sanoi:Sitä edellisen kuukauden aikana yksin tupakkamenoni olivat 120 euroa/kk, joten kohtuullinen säästökin tuosta näköjään kertyy. Korvaavia aineitakaan en ole ostanut eikä ole tarkoitus ostaakaan, eikä käyttää.