Tupakoimattomuus

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Itehän olet ollut politiikassa. Olikos siinä mitään järkeä ?
Nomi, tua oli ihan HEL-VE-TIN huono kysymys, et meinaan ajatellu loppuun saakka :eek:

Vastaan Moen puolesta: Ei siinä ollut mitään järkeä ja NIMENOMAAN juuri sen vuoksi älysin lopettaa.

:rolleyes:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Nomi, tua oli ihan HEL-VE-TIN huono kysymys, et meinaan ajatellu loppuun saakka :eek:

Vastaan Moen puolesta: Ei siinä ollut mitään järkeä ja NIMENOMAAN juuri sen vuoksi älysin lopettaa.

:rolleyes:
Mutta ei se aloittaminen ollut viksua.... :doubtful:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Mutta ei se aloittaminen ollut viksua.... :doubtful:
Tän suhteen oot kieltämättä oikeessa :D

Tosin kaiketi harvempi muuten aloittaa vartavasten röökinpolton. Se vaan jotenkin tapahtuu, omaa tyhmyyttään toki, mutta kuitenkin sillai puolivahingossa :eek:

Ittehän alotin oikeestaan vasta intissä ja sielläkin vasta sinä 11. kuukautena ja sekin olis jäänny siihen ellen yliopistossa (menin meinaan sinne suoraan intistä, intti loppu viikkoa myöhemmin kuin lipasto alko) olis heti kättelyssä tutustunu yhteen kaveriin, joka kysy joka helvetin luentotauko, että lähdekkö röökille :jaska:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Tän suhteen oot kieltämättä oikeessa :D

Tosin kaiketi harvempi muuten aloittaa vartavasten röökinpolton. Se vaan jotenkin tapahtuu, omaa tyhmyyttään toki, mutta kuitenkin sillai puolivahingossa :eek:

Ittehän alotin oikeestaan vasta intissä ja sielläkin vasta sinä 11. kuukautena ja sekin olis jäänny siihen ellen yliopistossa (menin meinaan sinne suoraan intistä, intti loppu viikkoa myöhemmin kuin lipasto alko) olis heti kättelyssä tutustunu yhteen kaveriin, joka kysy joka helvetin luentotauko, että lähdekkö röökille :jaska:
Kyl mää olen sitä mieltä, että se tupakanpolton aloittaminen (oli syy mikä vaan) on aika olennainen virhe. Eikä siinä ole tosiaankaan mitään järkeä. (vrt. siis Moen kysymykseen)

Mutta sitten tulee tämä jatkokysymys (mitä tolla politiikallakin yritin - oli ehkä vähän huono esmerkki). Mitä muuta tyhmää asiaa olet elämäsi aikana tehnyt ? Eiköhän niitä asioita löydy koko liuta itsekultakin siis. Enkä minä usko, että kaikkea voi selittää edes järkisyin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Kyl mää olen sitä mieltä, että se tupakanpolton aloittaminen (oli syy mikä vaan) on aika olennainen virhe. Eikä siinä ole tosiaankaan mitään järkeä. (vrt. siis Moen kysymykseen)

Mutta sitten tulee tämä jatkokysymys (mitä tolla politiikallakin yritin - oli ehkä vähän huono esmerkki). Mitä muuta tyhmää asiaa olet elämäsi aikana tehnyt ? Eiköhän niitä asioita löydy koko liuta itsekultakin siis. Enkä minä usko, että kaikkea voi selittää edes järkisyin.
Juujuu, mä vaan arvasin miten Moe olis vastannu, joten vastasin Moen puolesta :D
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Moe Szyslak sanoi:
Moniko näistä lakkolaisista myöntää että on ollut vuosia aivan älyttömän asian orja?

Ja miten paljon 'parempaa' elämää voi viettää ilman tuota pakkomiellettä?
Tämähän on just ihmisenä olemisen perusidea, me toistetaan sitä mitä ollaan opittu, koko loppu elämämme, ellei jokin voima sitä muuta/saa muuttumaan. Mä ymmärrän tupakoinninlopettamisen vaikeuden, vaikken ole koskaan polttanut kuin kokeilumielessä pari, koska mulla on muita asioita joita mä pyrin muuttaaan itsessäni. Ja ne perustuu ihan samoihin voimiin, ihmisen perus energiaan. Ja ne on niin helevetin tiukassa ihmisen energiassa (jos energialla kuvataa sitä voimaa joka pitää ihmisen käyttäytymisen muuttumattomana). Ja me ollaan hulluja kaikki, kun oikein tarkaan katsotaan :ahem:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Juujuu, mä vaan arvasin miten Moe olis vastannu, joten vastasin Moen puolesta :D
Moe olisi voinut aloittaa jarnan tästä tms. Myönnä, että sä pilasit tämän jutskan. :nope:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Moe olisi voinut aloittaa jarnan tästä tms. Myönnä, että sä pilasit tämän jutskan. :nope:
Myönnän :eek:

Toisaalta sitä aina jaksa kaikenmaailman jarnoja lueskella :nope:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jos mulla ois sama tilanne kuin teillä foorumin tupakoinnin lopettajilla, niin olisin tänään kyllä ratkennut polttamaan, kun oli niin tiukka päivä töissä.. Mut onneksi en ole koskaan polttanutkaan, niin ei tarvinnu nytkään. :rolleyes:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Itse poltan aina seksin jälkeen.

Eli en koskaan. :thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:
 

NeitiP

Well-known member
Liittynyt
19.11.2004
Viestit
698
Sijainti
Oulu-city
3.päivä kohta ohi.
Mä en oo käyttänyt laastaria kun vaan yhtenä päivänä, koska eivät meinaa oikein pysyä iholla, kun työvaatteet hankaapi ne irti.
Oon nyt lakkoillut ilman "lääkkeitä", mutta ihmettelen, että nenästä on alkanut tulla sellaista verimössöä. Samoten kurkusta :nope:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
NeitiP sanoi:
Oon nyt lakkoillut ilman "lääkkeitä", mutta ihmettelen, että nenästä on alkanut tulla sellaista verimössöä. Samoten kurkusta :nope:
Vois luulla että kantsis käydä lääkärissä. Pikimmiten.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Moniko näistä lakkolaisista myöntää että on ollut vuosia aivan älyttömän asian orja?

Ja miten paljon 'parempaa' elämää voi viettää ilman tuota pakkomiellettä?
Kyllä se aloittaminen silloin aikoinaan oli aika tyhmä juttu. Siihen aikaan tupakan ostaminen oli helppoa eikä papereita kysytty kun ei ollut ikärajoja. Moni sen aikaisista kavereistakin poltti ja ne kokeilut saivat sitten aikaan omankin aloittamisen.

Pakkomiellekin se lienee jollain tapaa ollut, muka jotain tekemistä aikansa kuluksi.

Nyt kuitenkin se saa jäädä. Päivä kerrallaan mennään enkä askia enää osta. Tupakkiaskin korvaa tästedes aski Sisua.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Micael sanoi:
Nyt kuitenkin se saa jäädä. Päivä kerrallaan mennään enkä askia enää osta. Tupakkiaskin korvaa tästedes aski Sisua.
Täähän kuulostaa jo aika erinomaiselta päätökseltä. :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tänään, tai siis nyt jo eilen, oli "vaikea" tilanne.
Salossa käydessä kävelin sellaisen paikan ohitse jossa jengi röökaa just ne viimeiset äkkisavut ennen Anttilaan ja apteekkiin menemistä ja se savu tuoksui kyllä käsittämättömän hyvältä. Oli kyllä todella kaukana vastenmielisestä se tuoksu.
Jos siinä kohdassa olis joku tuupannut mulle tupakan käteen, olisi melko varmasti lopettamispäätös horjunut pahasti.

Olen näemmä aivan alkutaipaleella vasta tupakoinnin lopettamisen suhteen.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Micael sanoi:
Nyt kuitenkin se saa jäädä. Päivä kerrallaan mennään enkä askia enää osta. Tupakkiaskin korvaa tästedes aski Sisua.

Hienoa!! :thumbup: Tsemppiä! Kannattaa harkita myös nikotiinipurkkaa/inhalaattoreita. Mä en missään nimessä pystyis lopettamaan ilman niitä.
 
Ylös