Puupää
Señor Member
No, kirvoittiko moinen määrä kielenkantasi?OoPee sanoi:Oli meinaan palaveri ja tarjolla hehkuviintä. Kittasin kolme isohkoa kupillista, kun alko kyllästyttää se paskanjauhaminen![]()
No, kirvoittiko moinen määrä kielenkantasi?OoPee sanoi:Oli meinaan palaveri ja tarjolla hehkuviintä. Kittasin kolme isohkoa kupillista, kun alko kyllästyttää se paskanjauhaminen![]()
Ai tämmösiä vai?jaska sanoi:EI TUOLLAISIA KUVIA TÄNÄÄN! Kiitos!
Ett silleen!!!!!!!!
:thumbup:Myllis sanoi:OoPee vois kertoa...![]()
![]()
Lähtikö ruokahalu ?ml sanoi:
Nälkä ei lähtenyt.
EI! Meinasin nukahtaa toisen kupillisen jälkeen, mutta kaveri huomas sen ja täytti kupin täyteen, jolloin mulla oli taas tekemistäMutku sanoi:No, kirvoittiko moinen määrä kielenkantasi?![]()
Uskoisin, että viimeistään tällä sivulla lähtijps sanoi:Lähtikö ruokahalu ?
Niitä pitää kutsua mustaihoisiksi tai mustiksiml sanoi:Nyt vedän lakua.
Oisko niin, että toka lasin jälkeen estot ois vähän niiku löystyny?OoPee sanoi:EI! Meinasin nukahtaa toisen kupillisen jälkeen, mutta kaveri huomas sen ja täytti kupin täyteen, jolloin mulla oli taas tekemistä![]()
Sä oot nyt kyllä härpäkkeessä. Ite oot mustiainen. Mä vedän Pepeä enkä mustaihoista!OoPee sanoi:Niitä pitää kutsua mustaihoisiksi tai mustiksi![]()
En tiä, mutta kuka helvetti on taas postannu tälle sivulle niin isoja kuvia, että tää on venähtäny pitkäks ku ... ku... noh, leveeks kumminki :doubtful:ml sanoi:Oisko niin, että toka lasin jälkeen estot ois vähän niiku löystyny?
Pepe on latino, varma tieto!ml sanoi:Sä oot nyt kyllä härpäkkeessä. Ite oot mustiainen. Mä vedän Pepeä enkä mustaihoista!
Mua kiinostaa, millaista on lakritsiroiske!?Lakua!
Mari Leppänen
Laku maistuu kaikille! Mari Leppänen, helsinkiläinen graafikko ja taidemaalari, on vieraillut lakritsitehtailla, kerännyt vanhoja rohtoja ja testannut moderneja lakritsiruokareseptejä. Hänen kirjassaan herkulliset kuvat höystävät mielenkiintoista tarinaa.
Tiesitkö, että nykymuotoinen laku syntyi vuonna 1760 kun englantilainen apteekkari George Dunhill kaatoi vahingossa lakritsiuutteeseen jauhoja ja sokeria. Englanninlakritsit puolestaan keksi vuonna 1899 englantilainen myyntimies sen jälkeen kun hän oli kompastunut ja kaatanut lattialle kaikki näytelakritsinsa.
Miten valmistetaan lakritsinen pihvikastike? Miltä näyttää lakritsirousku? Miten viinistä voi maistaa lakritsin? Voiko Suomessa kasvattaa lakritsijuurta? Lakua!-kirja kertoo lakritsasta kaiken. Kirja itsessään muistuttaa suurta englanninlakritsia, eikä sitä voi lukea varaamatta vierelleen pussillista lempilakritsiaan.
Se muistuttaa jossainmäärin sitä yhtä kuvaa.ml sanoi:Mua kiinostaa, millaista on lakritsiroiske!?