Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
arnold sanoi:
Menit siis täysin Korson entisestä kirkkoherrasta :D :D
Alustin jopa kakkosten ussan tunnin:ahem:

...ja olin aloittanut nappailun jo aamulla sängyssä (oli pullo jemmattuna sängyn alle ja iskä heitti kouluun...)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Hmm... pitäisiköhän siirtyä ajassa muutama kymmenen vuotta taaksepäin Vietnamin metsiköihin, koneessa taitaisi olla tällä hetkellä Battlefield Vietnamin CD. :rolleyes:
Mun koneessa toi pyörii ihan ilman cd:täkin :eek:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Mun koneessa toi pyörii ihan ilman cd:täkin :eek:
Mun koneessa on alkuperäinen CD ;)

Mut eipä peli sit lähteny toimimaan, jäi jumiin siinä vaiheessa kun piti palvelinta hakea. :mad_old:
Muutenkin nuo valikot ja niiden lataukset tahmaa paljon enemmän kuin BF1942. :thumbdown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Mun koneessa on alkuperäinen CD ;)

Mut eipä peli sit lähteny toimimaan, jäi jumiin siinä vaiheessa kun piti palvelinta hakea. :mad_old:
Muutenkin nuo valikot ja niiden lataukset tahmaa paljon enemmän kuin BF1942. :thumbdown
Mä hankin AINA no cd - crackin vaikka olis alkuperäinenkin. Vittu niitä levyjä jaksa olla jaktuvasti vaihtamassa ja toisekseen kun niitä ei käytä kuin asennusvaiheessa, niin riski hajoamiseen on melko pieni ;)

Tuolta ja tuolta löytyy :ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
YES

rukoukset kuultiin, chksdk toimi ja saan pelastettua datan toiselle kiintolevylle.

Äkkiä polttamaan dataa cd-r levylle. Oispa vielä DVD, että ei menis niin montaa kiekkoa. Ei paljoo purista.

Kiitokset kaikille myötätuntoisille.

Nyt alko uus sivu tietoturvassa tämän jätkän elämässä. :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Helevata, katoin asken telkkarista EVVK:n. Kamalaa paskaa. :yuck:

Kuka helevatan pelle se on se juontaja? Joku uus turha julkimo? :yuck:

Ihan pelle mies, eika edes ulkomaanpelle. :nope:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis sanoi:
Helevata, katoin asken telkkarista EVVK:n. Kamalaa paskaa. :yuck:

Kuka helevatan pelle se on se juontaja? Joku uus turha julkimo? :yuck:

Ihan pelle mies, eika edes ulkomaanpelle. :nope:

Äläs nyt, se on ollut joskus oikein Urheiluruudussakin lukijana :wink:

Joo, oikeasti se äijä on kyllä yksi Suomen turhimmista julkkiksista. Alkuviikosta (vai oliko se viime viikolla) oli iltapäivälehdissä juttua mm. siitä kun herra oli ollut munasillaan uimassa uimahallissa (se ei ollut kuitenkaan kiellettyä) ja hyppeli toisesta kerroksesta kaiteen yli altaaseen. Äijä oli heitetty pihalle.

Niin, ja kyseessähän on Petteri Ahomaa.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
arnold sanoi:
Äläs nyt, se on ollut joskus oikein Urheiluruudussakin lukijana :wink:

Joo, oikeasti se äijä on kyllä yksi Suomen turhimmista julkkiksista. Alkuviikosta (vai oliko se viime viikolla) oli iltapäivälehdissä juttua mm. siitä kun herra oli ollut munasillaan uimassa uimahallissa (se ei ollut kuitenkaan kiellettyä) ja hyppeli toisesta kerroksesta kaiteen yli altaaseen. Äijä oli heitetty pihalle.

Niin, ja kyseessähän on Petteri Ahomaa.
Jätkä taitaa olla nykyisin enämpi Patteri Ehomaa

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
arnold sanoi:

Mua jotenkin allotti sen olemus ja sen nannin vaanto leikit tervomaan jutulle. Hyi hitto, mika petofiili. :yuck:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Teemu on broidin vanhoja kamuja ja kun tapasivat useampi vuos taaksepain, oli Teemu kysynyt, onko se Myllis yha samanlainen mulkku kuin aikoinaan.

Kaipa mina olen. :doubtful: