Sam
Muumipappa
Re: pihalla kuin...
eikä täällä edes ole noin paljoa lunta:jaska: :jaska: :jaska:
ValitettavastiOoPee sanoi:
eikä täällä edes ole noin paljoa lunta:jaska: :jaska: :jaska:
ValitettavastiOoPee sanoi:
Aivan. Hauskimmat tapaukset ovat sattuneet juurikin kaverilleOoPee sanoi:Juujuu, kaveristapa hyvinkin![]()
Mulla oli sillon luurankopuku ja viikate. Juttu tapahtui eri koulussa.OoPee sanoi:Juujuu, kaveristapa hyvinkin![]()
Minulla taas papin puku (ihan oikea!) sekä Raamattuml sanoi:Mulla oli sillon lujurankopuku ja viikate. Juttu tapahtui eri koulussa.
Menit siis täysin Korson entisestä kirkkoherrastaSam sanoi:
...ja pullo povarissa...
Alustin jopa kakkosten ussan tunnin:ahem:arnold sanoi:Menit siis täysin Korson entisestä kirkkoherrasta![]()
![]()
ml sanoi:Mä en ees muista mitä opetin. Taisin pitää yhden äidinkielen tunnin ja psykan tunnin.
Mun koneessa toi pyörii ihan ilman cd:täkinarnold sanoi:Hmm... pitäisiköhän siirtyä ajassa muutama kymmenen vuotta taaksepäin Vietnamin metsiköihin, koneessa taitaisi olla tällä hetkellä Battlefield Vietnamin CD.![]()
Mun koneessa on alkuperäinen CDOoPee sanoi:Mun koneessa toi pyörii ihan ilman cd:täkin![]()
Mä hankin AINA no cd - crackin vaikka olis alkuperäinenkin. Vittu niitä levyjä jaksa olla jaktuvasti vaihtamassa ja toisekseen kun niitä ei käytä kuin asennusvaiheessa, niin riski hajoamiseen on melko pieniarnold sanoi:Mun koneessa on alkuperäinen CD
Mut eipä peli sit lähteny toimimaan, jäi jumiin siinä vaiheessa kun piti palvelinta hakea. :mad_old:
Muutenkin nuo valikot ja niiden lataukset tahmaa paljon enemmän kuin BF1942. :thumbdown
Myllis sanoi:Helevata, katoin asken telkkarista EVVK:n. Kamalaa paskaa. :yuck:
Kuka helevatan pelle se on se juontaja? Joku uus turha julkimo? :yuck:
Ihan pelle mies, eika edes ulkomaanpelle. :nope:
Jätkä taitaa olla nykyisin enämpi Patteri Ehomaaarnold sanoi:Äläs nyt, se on ollut joskus oikein Urheiluruudussakin lukijana :wink:
Joo, oikeasti se äijä on kyllä yksi Suomen turhimmista julkkiksista. Alkuviikosta (vai oliko se viime viikolla) oli iltapäivälehdissä juttua mm. siitä kun herra oli ollut munasillaan uimassa uimahallissa (se ei ollut kuitenkaan kiellettyä) ja hyppeli toisesta kerroksesta kaiteen yli altaaseen. Äijä oli heitetty pihalle.
Niin, ja kyseessähän on Petteri Ahomaa.
arnold sanoi:Joo, oikeasti se äijä on kyllä yksi Suomen turhimmista julkkiksista. Alkuviikosta (vai oliko se viime viikolla) oli iltapäivälehdissä juttua mm. siitä kun herra oli ollut munasillaan uimassa uimahallissa (se ei ollut kuitenkaan kiellettyä) ja hyppeli toisesta kerroksesta kaiteen yli altaaseen. Äijä oli heitetty pihalle.
Myllis sanoi:
Kaipa mina olen. :doubtful: