Miguel
beagle
Enpä olisi uskonut, että voisin tulla vielä niin ikionnelliseksi rupisten tiedostojen palautumisesta kovolle. Jos talo palais maan tasalle, kovin kohtalo olisi muistojen tuhoutuminen.
Vahvistan!Myllis sanoi:Teemu on broidin vanhoja kamuja ja kun tapasivat useampi vuos taaksepain, oli Teemu kysynyt, onko se Myllis yha samanlainen mulkku kuin aikoinaan.
Kaipa mina olen. :doubtful:
Noi on noita arkipäivän pieniä iloja. Harvemin vaan osuu kohdalleml sanoi:Enpä olisi uskonut, että voisin tulla vielä niin ikionnelliseksi rupisten tiedostojen palautumisesta kovolle. Jos talo palais maan tasalle, kovin kohtalo olisi muistojen tuhoutuminen.
Mul on kaks zipaletta Seagaten SATA-levyjä. Toimii ku junan vessa :ahem:ml sanoi:Vielä pitää toivoa, että varmistuskovo kestää sen ajan, että saan tiedot poltettua cd:lle.
Outo juttu, mulla on mennyt passeliksi pari kovoa kotona, toinen IBM kovis, toinen Seagate. Töissä on ollut huonoja kokemuksia Maxtorista. Maxtorin omat sivut ovat aika säälittävät (ilmeisesti heidän palvelimella käytetään omia kovalevyjä, kun sivusto pätkii).
Pitäisköhän siirtyä SATA levyihin. Hankin asiakkaalleni Iomegan uusia varmistusasemia. Pakkaamatta 35 Gt, pakattuna 90 Gt.
Lacien ups-kovot voisivat olla myös kivoja varmistuksiin.
- tiskaamassaarnold sanoi:Missäs Noppis on, tääl olis sille jarnattavaa! :mad_old:
Joo, tai sit se on takertunu siihen teippiin joka on ku jeesusteippia, mutta se ei ole kuitenkaan jeesusteippiä vaan jotain aivan totaalisen muuta teippiäOoPee sanoi:- tiskaamassa
- siivoamassa
- kuorimassa perunoita
Tottakai se tulee kieltämään tämän kaiken ja väntää jonkun helvetillisen retsorapon jostain kolfinpeluusta, mutta eihän me niitä juttuja olla ennenkään uskottu![]()
Tos on kieltämättä yritystä :thumbup:ml sanoi:Säälittävin tapaus mihin olen koskaan sortunut, oli korkeakouluverkon waretus nuoruusvuosina. Olin eräässä mäkkiluokassa, etsin avoimia zoneja ja jakoresursseja. Yhdestä verkkokoneesta löytyi kiva autopeli. Imutin sen koneelle ja siirsin välittömästi muutamalle KORPULLE. Vaihdoin välittömästi paikkaa viereiselle koneelle kun joku jätkä juoksi naama punaisena vahtimaan tietovuotoa. Olin hölmön tietämättömän näköinen viereisellä koneella ja poistuin hissun kissun takavasempaan. :yuck:![]()
Peli vaati kräkkäystä, eikä toiminut kunnolla kotikoneessa.
Just ku se retso on tulossa?OoPee sanoi:Vaan nyt nukkumaan![]()
Sama :nope:Jacques sanoi:voi jeesus.. livekhatissa puhutaan vain kypärien rakenteesta... Voi saatana että kiinnostaa!!!
Juskanen sanoi:Sama :nope:
Jopa UP-toikki kiinnostaa enemmän.
Niin eiköhän täälläkin sitten kaikki mene nukkumaan! :jaska:Juskanen sanoi:Sama :nope:
Jopa UP-toikki kiinnostaa enemmän.
Moon hereil! :ahem:Jacques sanoi:Niin eiköhän täälläkin sitten kaikki mene nukkumaan! :jaska:
Selänteestä en ole ikinä digannut, kuten on ollut täälläkin forumilla jo aikoja sitten juttua. Lisäksi sen jätkän julkimokuori antaa aika hiton väärän kuvan tyypistä (mikä taasen lienee hyvin normaalia julkimoilleMyllis sanoi:Teemu on broidin vanhoja kamuja ja kun tapasivat useampi vuos taaksepain, oli Teemu kysynyt, onko se Myllis yha samanlainen mulkku kuin aikoinaan.
Kaipa mina olen. :doubtful: