Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Enpä olisi uskonut, että voisin tulla vielä niin ikionnelliseksi rupisten tiedostojen palautumisesta kovolle. Jos talo palais maan tasalle, kovin kohtalo olisi muistojen tuhoutuminen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Teemu on broidin vanhoja kamuja ja kun tapasivat useampi vuos taaksepain, oli Teemu kysynyt, onko se Myllis yha samanlainen mulkku kuin aikoinaan.

Kaipa mina olen. :doubtful:
Vahvistan! :D :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Enpä olisi uskonut, että voisin tulla vielä niin ikionnelliseksi rupisten tiedostojen palautumisesta kovolle. Jos talo palais maan tasalle, kovin kohtalo olisi muistojen tuhoutuminen.
Noi on noita arkipäivän pieniä iloja. Harvemin vaan osuu kohdalle :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Vielä pitää toivoa, että varmistuskovo kestää sen ajan, että saan tiedot poltettua cd:lle.

Outo juttu, mulla on mennyt passeliksi pari kovoa kotona, toinen IBM kovis, toinen Seagate. Töissä on ollut huonoja kokemuksia Maxtorista. Maxtorin omat sivut ovat aika säälittävät (ilmeisesti heidän palvelimella käytetään omia kovalevyjä, kun sivusto pätkii :rolleyes: ).

Pitäisköhän siirtyä SATA levyihin. Hankin asiakkaalleni Iomegan uusia varmistusasemia. Pakkaamatta 35 Gt, pakattuna 90 Gt.

Lacien ups-kovot voisivat olla myös kivoja varmistuksiin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Vielä pitää toivoa, että varmistuskovo kestää sen ajan, että saan tiedot poltettua cd:lle.

Outo juttu, mulla on mennyt passeliksi pari kovoa kotona, toinen IBM kovis, toinen Seagate. Töissä on ollut huonoja kokemuksia Maxtorista. Maxtorin omat sivut ovat aika säälittävät (ilmeisesti heidän palvelimella käytetään omia kovalevyjä, kun sivusto pätkii :rolleyes: ).

Pitäisköhän siirtyä SATA levyihin. Hankin asiakkaalleni Iomegan uusia varmistusasemia. Pakkaamatta 35 Gt, pakattuna 90 Gt.

Lacien ups-kovot voisivat olla myös kivoja varmistuksiin.
Mul on kaks zipaletta Seagaten SATA-levyjä. Toimii ku junan vessa :ahem:

120 giganen USB-levy löytyy myös, kätsy kantaa waretuskamaa duunista himaan :D :D :D

Niijuu, yks Seagaten IDE-levy olis kans, ei ole senkään suhteen valittamista!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Missäs Noppis on, tääl olis sille jarnattavaa! :mad_old:
- tiskaamassa
- siivoamassa
- kuorimassa perunoita

Tottakai se tulee kieltämään tämän kaiken ja väntää jonkun helvetillisen retsorapon jostain kolfinpeluusta, mutta eihän me niitä juttuja olla ennenkään uskottu ;)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
- tiskaamassa
- siivoamassa
- kuorimassa perunoita

Tottakai se tulee kieltämään tämän kaiken ja väntää jonkun helvetillisen retsorapon jostain kolfinpeluusta, mutta eihän me niitä juttuja olla ennenkään uskottu ;)
Joo, tai sit se on takertunu siihen teippiin joka on ku jeesusteippia, mutta se ei ole kuitenkaan jeesusteippiä vaan jotain aivan totaalisen muuta teippiä :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Säälittävin tapaus mihin olen koskaan sortunut, oli korkeakouluverkon waretus nuoruusvuosina. Olin eräässä mäkkiluokassa, etsin avoimia zoneja ja jakoresursseja. Yhdestä verkkokoneesta löytyi kiva autopeli. Imutin sen koneelle ja siirsin välittömästi muutamalle KORPULLE. Vaihdoin välittömästi paikkaa viereiselle koneelle kun joku jätkä juoksi naama punaisena vahtimaan tietovuotoa. Olin hölmön tietämättömän näköinen viereisellä koneella ja poistuin hissun kissun takavasempaan. :yuck: :rolleyes:

Peli vaati kräkkäystä, eikä toiminut kunnolla kotikoneessa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Säälittävin tapaus mihin olen koskaan sortunut, oli korkeakouluverkon waretus nuoruusvuosina. Olin eräässä mäkkiluokassa, etsin avoimia zoneja ja jakoresursseja. Yhdestä verkkokoneesta löytyi kiva autopeli. Imutin sen koneelle ja siirsin välittömästi muutamalle KORPULLE. Vaihdoin välittömästi paikkaa viereiselle koneelle kun joku jätkä juoksi naama punaisena vahtimaan tietovuotoa. Olin hölmön tietämättömän näköinen viereisellä koneella ja poistuin hissun kissun takavasempaan. :yuck: :rolleyes:

Peli vaati kräkkäystä, eikä toiminut kunnolla kotikoneessa.
Tos on kieltämättä yritystä :thumbup:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
voi jeesus.. livekhatissa puhutaan vain kypärien rakenteesta... Voi saatana että kiinnostaa!!!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Teemu on broidin vanhoja kamuja ja kun tapasivat useampi vuos taaksepain, oli Teemu kysynyt, onko se Myllis yha samanlainen mulkku kuin aikoinaan.

Kaipa mina olen. :doubtful:
Selänteestä en ole ikinä digannut, kuten on ollut täälläkin forumilla jo aikoja sitten juttua. Lisäksi sen jätkän julkimokuori antaa aika hiton väärän kuvan tyypistä (mikä taasen lienee hyvin normaalia julkimoille :D )