Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Hei!

Tietääkö kukaan montako poronmunaa pitää purra että saa lähteä täältä Rovaniemeltä huisiin?:doubtful:
Sun viestissäs on skandit ihan persiistä :eek!:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta.

Talla viikolla pitais siirtaa pomon tehtavat mulle, en kylla vielakaan ole nahnyt paperilla etta meikasta tulee iso pomo, mutta sita ne mulla lupailee.
Eilen kuulin etta ens viikolla pitais kaikki olla valmista.
Eipa nakojaan jaa viime tippaan, silla pomo lahtee jouluna.... :rolleyes: :jaska:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Huomenta.

Talla viikolla pitais siirtaa pomon tehtavat mulle, en kylla vielakaan ole nahnyt paperilla etta meikasta tulee iso pomo, mutta sita ne mulla lupailee.
Eilen kuulin etta ens viikolla pitais kaikki olla valmista.
Eipa nakojaan jaa viime tippaan, silla pomo lahtee jouluna.... :rolleyes: :jaska:
Tulevaisuudessa pistän sitten paketit tulemaan nimellä Hr. Dr. Grosser Chef Myllis :ahem: :ahem: :ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Tulevaisuudessa pistän sitten paketit tulemaan nimellä Hr. Dr. Grosser Chef Myllis :ahem: :ahem: :ahem:

:D :D :thumbup: :thumbup:

(mut tosissaan kylla ihmetytta miksei mitaan ole viela paperilla, sita on kuitenkin luvattu mulle jo pari kuukautta.... :doubtful: :jaska: )

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:

(mut tosissaan kylla ihmetytta miksei mitaan ole viela paperilla, sita on kuitenkin luvattu mulle jo pari kuukautta.... :doubtful: :jaska: )
Taitaa olla yleistä vähänkin isommissa firmoissa. Minut aikanaan siirrettiin toiselle osastolle enemmän alan hommiin ja asiasta neuvoteltiin ensimmäisen kerran vasta viikkoja sen jälkeen, kun oli jo ylesessä jakelussa ollut nimeni tässä osastossa ym.

Palkkauksessa sitten kusetettiinkin sen verran, että motivaation ylläpitäminen on ollut lievästi työlästä.:mad_old: