Miguel
beagle
.atnemouH
Tänään päivä tuntuu alkavan takaperoisesti. :doubtful:
Aivan, tulin yllättävän hyvällä fiiliksellä töihin:ahem:ml sanoi:.atnemouH
Koeta kestääPalkopoika sanoi:Ja tämä jätkä himbeen, moe:thumbup:
Voiko uuden päivän toivotuksen enää huonommin ilmaista:nope: :nope: :jaska:jaska sanoi:Huomenta!
Ett silleen!!!!!!!!!
Kenties, vaikeaa se kuitenkin olisi.Sam sanoi:Voiko uuden päivän toivotuksen enää huonommin ilmaista:nope: :nope: :jaska:
Istu alas, vedä syvään henkeä ja odota. Kyllä se tilanne pian normalisoituu.:thumbup:Sam sanoi:Aivan, tulin yllättävän hyvällä fiiliksellä töihin:ahem:
Voi.Sam sanoi:Voiko uuden päivän toivotuksen enää huonommin ilmaista:nope: :nope: :jaska:
Sun viestissäs on skandit ihan persiistä :eek!:Jones sanoi:Hei!
Tietääkö kukaan montako poronmunaa pitää purra että saa lähteä täältä Rovaniemeltä huisiin?:doubtful:
OoPee sanoi:Sun viestissäs on skandit ihan persiistä :eek!:
Tulevaisuudessa pistän sitten paketit tulemaan nimellä Hr. Dr. Grosser Chef Myllis :ahem: :ahem: :ahem:Myllis sanoi:Huomenta.
Talla viikolla pitais siirtaa pomon tehtavat mulle, en kylla vielakaan ole nahnyt paperilla etta meikasta tulee iso pomo, mutta sita ne mulla lupailee.
Eilen kuulin etta ens viikolla pitais kaikki olla valmista.
Eipa nakojaan jaa viime tippaan, silla pomo lahtee jouluna....:jaska:
Jos sillä oli saamenkielinen näppis?Myllis sanoi:Ma jo luulin etta se naytti vaan mulla...![]()
Ehka noi on niita jankha-maan skandeja. :doubtful:
OoPee sanoi:Tulevaisuudessa pistän sitten paketit tulemaan nimellä Hr. Dr. Grosser Chef Myllis :ahem: :ahem: :ahem:
Semmonen missa on k ja h yhdistetty ja enimmakseen ung-aanteita... :doubtful:OoPee sanoi:Jos sillä oli saamenkielinen näppis?![]()
Näin ehti tekemään jo pitkän aikaa sitten:nope: AhdistaaJones sanoi:Istu alas, vedä syvään henkeä ja odota. Kyllä se tilanne pian normalisoituu.:thumbup:
Taitaa olla yleistä vähänkin isommissa firmoissa. Minut aikanaan siirrettiin toiselle osastolle enemmän alan hommiin ja asiasta neuvoteltiin ensimmäisen kerran vasta viikkoja sen jälkeen, kun oli jo ylesessä jakelussa ollut nimeni tässä osastossa ym.Myllis sanoi:
(mut tosissaan kylla ihmetytta miksei mitaan ole viela paperilla, sita on kuitenkin luvattu mulle jo pari kuukautta.... :doubtful: :jaska: )