Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Koko helvetin aamupäivän ja osan iltapäivääkin sain tapella yhden PELKIALAISEN kundin läptopin ja RAS-yhteden kanssa :eek!: :eek!: :eek!: Eikä se kundi oo edes duunissa meillä, mutta sen on tarkoitus supportoida meitä Pelkiasta käsin, jos tarve vaatii.

Järkyttävä näppäimistö muuten sen Toshibassa, numerotkin saa vain shiftin takaa ja muutenkin oli belgialainen näppäimistö, mikä on tietty ihan erilainen kuin meidän täällä. AZERTY :rolleyes:
Oisko kuitenkin esim ranskalainen? En oo meinaan ikina tormannyt belgialaiseen, vaikka azertyakin oon joutunut kayttamaan...

Taa lappari on muuten Toshiba(ska) :eek!: :eek!: Ei kylla toimi aivan kuten veli-belgin :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Oisko kuitenkin esim ranskalainen? En oo meinaan ikina tormannyt belgialaiseen, vaikka azertyakin oon joutunut kayttamaan...

Taa lappari on muuten Toshiba(ska) :eek!: :eek!: Ei kylla toimi aivan kuten veli-belgin :D
Ei, se on kuulemma NIMENOMAAN belgialainen! Kysyin oikein vartavasten, että tarkotat varmaan ranskalaista, johon kundi häkeltyneenä tokes, että ei, kyllä tämä on belgialainen, ranskalainen
on pikkusen erilainen. Ei tosin selvinny, että millai erilainen, tosin ei kyllä edes kiinnostanu niin paljoa, että olisin viittiny kysyä :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Enpa ite koskaan kuullut belgialaisesta :(

Noh, oppia ika kaekki!

:eek!:

Kaekkista tulikin mieleen kakki ja KUKA PERKELE TAN TEKI??? :mad_old:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Kohta himaan, on ollut vaihteeksi pitka ja stressaava paiva.
Kun jokin kusee, kaikki kusee.
Mutta korjasinpa kaikki ongelmat ja nyt homma taas polkii.... :thumbup:

Huomenna on iso miitinki ja nyt pitais lahtea sen jengin kanssa syomaan jonnekin kaupungille. Taidanpa piakkoin haipyakin sitten.

Ylihoimiseen. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ai niin, viela huvittava tsoori.

Vaimo soitteli, se saa sen duuniauton tammikuussa ja nyt silla on joku Fiatin isohko farkku kaytossa.
Sanoin alusta asti jotta Fiiu on paska ja joskus jattaa tielle, mutta eikohan silla edes 2kk ajele. Tanaan oli sitten jattanyt tielle.
Useamman kerran oli sammunut ja lopulta ei sitten enaa kaynnistynyt ollenkaan. Ja mittarissa kamalat 21'000 km....
Hyva Italia. :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Myllis sanoi:
Ai niin, viela huvittava tsoori.

Vaimo soitteli, se saa sen duuniauton tammikuussa ja nyt silla on joku Fiatin isohko farkku kaytossa.
Sanoin alusta asti jotta Fiiu on paska ja joskus jattaa tielle, mutta eikohan silla edes 2kk ajele. Tanaan oli sitten jattanyt tielle.
Useamman kerran oli sammunut ja lopulta ei sitten enaa kaynnistynyt ollenkaan. Ja mittarissa kamalat 21'000 km....
Hyva Italia. :thumbup:
Loppuko autosta löpö? Eikö ollut Shell vormulaa lähettyvillä tarjolla?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Iltaa. Olen kuolemanväsynyt ja pitäisi maksaa tonnin lasku vielä.

Myllis: :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Latasin testimielessä muutaman fileen. Vauhti oli noussut nopeuteen 200 kt/s. Hyvä Elisa! Hyvää joulua minulle.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla tulee maksimissaan noin 113 kt/s eikä se tästä nouse kovinkaan helposti. Toivottavasti unikin tulee vauhdilla. Hyvää yötä :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Latasin testimielessä muutaman fileen. Vauhti oli noussut nopeuteen 200 kt/s. Hyvä Elisa! Hyvää joulua minulle.
Mulla on jotakuinkin sama nopeus noin niinkuin virallisesti. Hassua kuiteskin, että suhtkoht usein olen havainnut downloadattaeessa, että tiedostot tulevat alussa jopa yli 800 kt/s vauhdilla ja pikkuhiljaa, hitaasti mutta varmasti, se nopeus sitten alkaa laskea kohti sitä kahtasataa kuitenkin niin, että tommosesta parinkinkymmenen megan tiedostosta reippaasti yli puolet saattaa tulla vielä vähintään 400 kt/s:n nopeudella.

En ole valittanut asiasta ;)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
voi jeesus.. kämppis lähti töihin ja mä ajattelin mennä nukkumaan.. prkeles.. onneks ei oo enää paljoo kouluu jäljel. :)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Mulla on jotakuinkin sama nopeus noin niinkuin virallisesti. Hassua kuiteskin, että suhtkoht usein olen havainnut downloadattaeessa, että tiedostot tulevat alussa jopa yli 800 kt/s vauhdilla ja pikkuhiljaa, hitaasti mutta varmasti, se nopeus sitten alkaa laskea kohti sitä kahtasataa kuitenkin niin, että tommosesta parinkinkymmenen megan tiedostosta reippaasti yli puolet saattaa tulla vielä vähintään 400 kt/s:n nopeudella.

En ole valittanut asiasta ;)
:thumbup:

Oisko kuiteskii mahdollista, että mittausvirhe laskennan alussa tekee tepposet. Datan kasvaessa todellinen nopeus tarkentuu. Asian tekee epäluotettavaksi myös se, että saatavilla olevan kaistan leveys vaihtelee niin paljon. Näitä mittauksia kannattaa tehdä sunnuntai aamuisin ennen kello kahdeksaa (omalla aikavyöhykkeellä +- 2 h).

Asiaa sivuten, kinnesin enkkakirjan sivuilta löytyi tällainen juttu.

Internet2 Speed Record

On 14 April 2004 a team of engineers from Sprint Corporation in San Jose, California, USA, and the Swedish National Research and Education Network successfully transmitted 838.86 gigabytes of data over a distance of 16,343 km (10,155 miles) in 1,588 seconds. The resulting record value of 69,073 terabit metres-per-second was achieved over public networks using IPv4. The start and end points of the transmission were San Jose, California, USA, and the University of Luleå , Luleå , Sweden.

http://www.guinnessworldrecords.com/