Kun tässä on noista lompakoista ja avaimista ollut puhetta, niin laitanpa minäkin yhden. Tän olen tainnut jo uupeille kertoakin
Noin vuosi sitten olimme toimittajien myynninedistämistilaisuudessa ja minä aloitin taktisesti parin viikon loman seuraavasta päivästä alkaen. Baariin ei olisi huvittanut mennä, vaikka rahaa en itse tarvinnutkaan. Noh, minut saatiin kuitenkin ylipuhuttua ja mukavahan siinä oli kavereiden kanssa turista. Kun tuli kotiinlähdön aika, menin narikkalapun kanssa kyselemään takkiani. Olipa eräs kaveri kenen kanssa takkini oli samassa naulassa ottanut vahingossa minun takkini

Luonnollisesti takin taskussa oli lompakkoni sekä avaimet. Puhelin oli mukanani ja ajattelin kaverin takki päällä soittaa hänelle. Yllättäen puhelin soi taskussa:jaska: Näin olinkin äkisti rahattomana stadin keskustassa ilman kotiavaimia ja totta ihmeessä vaimoni oli lasten kanssa juuri sinä yönä poissa kotoa:nope: Hetken tilannetta pohdiskeltua lähdin toisen työkaverin luokse yöksi Nummelaan. Seuraavana aamuna huomasinkin olevani ensimmäisenä lomapäivänä töissä alle kahden tunnin yöunien jälkeen työpaikalla:mad_old: :thumbdown Siinä oli huumori koetuksella