Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Pitaiskohan vihdoinkin porata reika kattoon.

Ostin uuden poran joulua ennen etta sain hyllyn seinalle, ja nyt olis aika laittaa nekkailusakki kattoon roikkumaan.
Vois vaikka hiukkasen latkia tana iltana... :doubtful:
Minä laitoin yhden säkin kattoon syksyllä. Vielä taitaa olla paikallaan :)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kun tässä on noista lompakoista ja avaimista ollut puhetta, niin laitanpa minäkin yhden. Tän olen tainnut jo uupeille kertoakin :D

Noin vuosi sitten olimme toimittajien myynninedistämistilaisuudessa ja minä aloitin taktisesti parin viikon loman seuraavasta päivästä alkaen. Baariin ei olisi huvittanut mennä, vaikka rahaa en itse tarvinnutkaan. Noh, minut saatiin kuitenkin ylipuhuttua ja mukavahan siinä oli kavereiden kanssa turista. Kun tuli kotiinlähdön aika, menin narikkalapun kanssa kyselemään takkiani. Olipa eräs kaveri kenen kanssa takkini oli samassa naulassa ottanut vahingossa minun takkini:eek: Luonnollisesti takin taskussa oli lompakkoni sekä avaimet. Puhelin oli mukanani ja ajattelin kaverin takki päällä soittaa hänelle. Yllättäen puhelin soi taskussa:jaska: Näin olinkin äkisti rahattomana stadin keskustassa ilman kotiavaimia ja totta ihmeessä vaimoni oli lasten kanssa juuri sinä yönä poissa kotoa:nope: Hetken tilannetta pohdiskeltua lähdin toisen työkaverin luokse yöksi Nummelaan. Seuraavana aamuna huomasinkin olevani ensimmäisenä lomapäivänä töissä alle kahden tunnin yöunien jälkeen työpaikalla:mad_old: :thumbdown Siinä oli huumori koetuksella :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Varokaa ny kundit kuitenkin, ettette sekota Loctitea Anal Lubeen... :eek!: :eek!: :eek!:
Josta juolahtikin mieleen miten oli pakannut liukurasvatuubin (Aqualan L) matkalaukkuun ihan silleen itsekseen. Kun tulin himaan, niin arvata saattaa että puolet siitä tuubista oli tyhjentynyt veskaan:mad: Oli retkeilyhousut, paidat yms. aika kivassa smäidässä:doubtful:

Ainoo lohtu että niitä kesäreleitä ei tarvitse täällä vielä vähään aikaan, mutta ottaahan se pattiin perkele...:jaska:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Luonnollisesti takin taskussa oli lompakkoni sekä avaimet.
Juu, ei, ei koskaan mitään arvotavaraa kannata jättää narikkaan:nope: Eli mä voin hyvin jättää lompakon kera kuittipinojen sinne:(

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Josta juolahtikin mieleen miten oli pakannut liukurasvatuubin (Aqualan L) matkalaukkuun ihan silleen itsekseen. Kun tulin himaan, niin arvata saattaa että puolet siitä tuubista oli tyhjentynyt veskaan:mad: Oli retkeilyhousut, paidat yms. aika kivassa smäidässä:doubtful:

Ainoo lohtu että niitä kesäreleitä ei tarvitse täällä vielä vähään aikaan, mutta ottaahan se pattiin perkele...:jaska:
Pillifarkut on kiva vetää jalkaan kun on lahkeet rasvattu sisältä. Kimittävään ääneen rasva ei taida auttaa.

Tästä tulikin mieleen eräs legendaarinen kuva.

:thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jacques sanoi:
Ei UP-jengin suomen osaston edustajia tuo kartingi kiinnostais? :)
Tuusulaan olis kaksi vapaalippua käyttämättä. Pitäis mennä kummipojan kanssa treenaamaan ajamista. Aika on kyllä kortilla tällaisia rientoja silmälläpitäen.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta.

Ei sitten onnannut nyrkkeily. Porasin kiusalla lisaa, mutta alle 5 minsan hakkaamisen ja potkimisen jalkeen se lens kaaressa lattialle (juu, tiedan tehokkaalla nekkailulla sakki ei saisi heilua), onneksi ei telkkari kaatunut... :rolleyes:
Vedin sitten fillarilla 40 minsaa tilasta.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mua itse asiassa kiinnostais, mutta perhana kun ei taida sopia aikatauluihin... :(

Otan muuten jalleen osaa yhteen firman mikroautokisaan tammikuun lopulla, tahan mennessa olen voittanut kaikki selvasti, taas joutunee venymaan... :rolleyes:

Firman presidentti on entinen saksan rallimestari, se on kuulemma kova luu.
On jo heittanyt mulle haasteen ja kunhan aikataulut sopii, otetaan miehesta mittaa. Ja minahan en tahallani havia. :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Oletettavasti kyseessä ei ole ylekerran naapuri joka asiasta valittaa?
Saattoi olla, joku kovasti seinaan koputteli, vaikka kelli oli vasta seitseman tai jotain. :mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Saattoi olla, joku kovasti seinaan koputteli, vaikka kelli oli vasta seitseman tai jotain. :mad:
Mun jakeluun ei mene, miten yläkerran naapuri voi koputtaa sun seinään? Noh, olenhan minäkin asunut sellaisessa talossa, että tuo olisi mahdollista, mutta harvinaiselta kuulostaa.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ai hitto damn. Tanaanhan kunnon ihmiset on lomilla. OoPeellakin taitaa olla vapaata.... :doubtful: :D

(ihan hiljaa siella rajan takana, kylla ma muistan... :thumbfh: )

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
ml sanoi:
Soot erhetynyt. Jos ihmettelet hiljaisuutta siellä, niin kaikki ovat viettämässä loppiaista.
joo, no on täällä mulla yks alainen ja oma poika (pelaa tosin tällä hetkellä biljardia) sentään seurana - eli ei täällä aivan kuollutta ole ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Ai hitto damn. Tanaanhan kunnon ihmiset on lomilla. OoPeellakin taitaa olla vapaata.... :doubtful: :D

(ihan hiljaa siella rajan takana, kylla ma muistan... :thumbfh: )
Täällä on pyhäpäivä ja vaikka ei olis, niin en muutenkaan olis duunissa ;)

Paska sää. Sataa, tuulee ja on koleaa :(