Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

elle

-------
Huomenta porukat!

Vaihteeksi meillä ei taas lämmitys toimi työpaikalla. Hyrrr..

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
jos haastetta haluat ja on aikaa, niin suosittelen tuota Richard Burnsia :ahem:
Musta ihan tuntuu etta mulla ois tuo himassa, tais tulla jossain paketissa.
Pitais kayda ostamassa ratti vaan jostain tahan duunin kannettavaan... :ahem: :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
Musta ihan tuntuu etta mulla ois tuo himassa, tais tulla jossain paketissa.
Pitais kayda ostamassa ratti vaan jostain tahan duunin kannettavaan... :ahem: :thumbup:
suosittelen :ahem: - ennen tuon kokeilemista luulin olevani hyvä autopeleissä ... enään en luule :nope:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
suosittelen :ahem: - ennen tuon kokeilemista luulin olevani hyvä autopeleissä ... enään en luule :nope:
Mä en jaksa innostua pelistä, jota pitää treenata kuukausikaupalla ennenkuin pärjäät siinä :nope:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Mä en jaksa innostua pelistä, jota pitää treenata kuukausikaupalla ennenkuin pärjäät siinä :nope:
No ei kuukausikaupalla.. kyllä tuossa alkaa jo melko pian keksiä miten sitä autoa pitäisi ajaa...
(varsinkin jos käy sen "Rally Schoolin" läpi)

Ongelma vain on siinä, että tiet on oikeasti kapeita ja muutenkin se vaikeus on tehty "aidosti" eli teoriassa auton ajaminen on suhteellisen helppo oppia. Mutta taitojen sijoittaminen kapeille teille ja nopeuden suhteuttaminen tiehen ja oloihin tuo hommaan oman hankaluuden...

elle

-------
Myllis sanoi:
Mua itse asiassa kiinnostais, mutta perhana kun ei taida sopia aikatauluihin... :(

Otan muuten jalleen osaa yhteen firman mikroautokisaan tammikuun lopulla, tahan mennessa olen voittanut kaikki selvasti, taas joutunee venymaan... :rolleyes:

Firman presidentti on entinen saksan rallimestari, se on kuulemma kova luu.
On jo heittanyt mulle haasteen ja kunhan aikataulut sopii, otetaan miehesta mittaa. Ja minahan en tahallani havia. :mad:
Pitikin jo aikaisemmin mainita, että tuosta forumin mestaruuskisasta tulee sitten aivan epävirallinen ellei Up-osastolla ole edustusta eli Myllistä mukana.

elle

-------
Jones sanoi:
Siellä olisi mun suojaavalla laardikerroksella siis käyttöä:D :( :jaska:
Jones taitaa vain höpistä lämpimikseen .. oikeasti on ihan hoikka mies.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Pitikin jo aikaisemmin mainita, että tuosta forumin mestaruuskisasta tulee sitten aivan epävirallinen ellei Up-osastolla ole edustusta eli Myllistä mukana.
UP:llahan on rahaa, eli joku uhraa viikonloppusuunnitelmansa ja lentää Suomeen osallistumaan (yhdessä sijoitatte lentolippuihin) ja sitten vaikka selkään tarra "Sponsored by UP's"

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Vähän niinku sun autolla ajaminenkin?:(

Ei ole oppi tarttunut, ei:D