sä tarttet lämmittäjän sinneelle sanoi:Huomenta porukat!
Vaihteeksi meillä ei taas lämmitys toimi työpaikalla. Hyrrr..
Siellä olisi mun suojaavalla laardikerroksella siis käyttöäelle sanoi:Huomenta porukat!
Vaihteeksi meillä ei taas lämmitys toimi työpaikalla. Hyrrr..
Käytä videotykkiä.jaska sanoi:
Kun vielä sais isomman näytön, niin tuota vois pelata ikkunassa :ahem:
Sit voisin kirjaimellisesti pelata tuota ikkunassa :eek!:jps sanoi:Käytä videotykkiä.
Musta ihan tuntuu etta mulla ois tuo himassa, tais tulla jossain paketissa.jaska sanoi:jos haastetta haluat ja on aikaa, niin suosittelen tuota Richard Burnsia :ahem:
Ihan kohta kaytan, alkaa meidan R&D miitinki.jps sanoi:Käytä videotykkiä.
suosittelen :ahem: - ennen tuon kokeilemista luulin olevani hyvä autopeleissä ... enään en luule :nope:Myllis sanoi:Musta ihan tuntuu etta mulla ois tuo himassa, tais tulla jossain paketissa.
Pitais kayda ostamassa ratti vaan jostain tahan duunin kannettavaan... :ahem: :thumbup:
Mulla on pikkusen samanlainen fiilisMyllis sanoi:Musta ihan tuntuu etta mulla ois tuo himassa, tais tulla jossain paketissa.
Mä en jaksa innostua pelistä, jota pitää treenata kuukausikaupalla ennenkuin pärjäät siinä :nope:jaska sanoi:suosittelen :ahem: - ennen tuon kokeilemista luulin olevani hyvä autopeleissä ... enään en luule :nope:
No ei kuukausikaupalla.. kyllä tuossa alkaa jo melko pian keksiä miten sitä autoa pitäisi ajaa...OoPee sanoi:Mä en jaksa innostua pelistä, jota pitää treenata kuukausikaupalla ennenkuin pärjäät siinä :nope:
Pitikin jo aikaisemmin mainita, että tuosta forumin mestaruuskisasta tulee sitten aivan epävirallinen ellei Up-osastolla ole edustusta eli Myllistä mukana.Myllis sanoi:Mua itse asiassa kiinnostais, mutta perhana kun ei taida sopia aikatauluihin...![]()
Otan muuten jalleen osaa yhteen firman mikroautokisaan tammikuun lopulla, tahan mennessa olen voittanut kaikki selvasti, taas joutunee venymaan...![]()
Firman presidentti on entinen saksan rallimestari, se on kuulemma kova luu.
On jo heittanyt mulle haasteen ja kunhan aikataulut sopii, otetaan miehesta mittaa. Ja minahan en tahallani havia.![]()
Niinpä! Enkä mitään yhden päivän juttua ..jaska sanoi:sä tarttet lämmittäjän sinne![]()
Jones taitaa vain höpistä lämpimikseen .. oikeasti on ihan hoikka mies.Jones sanoi:Siellä olisi mun suojaavalla laardikerroksella siis käyttöä![]()
:jaska:
UP:llahan on rahaa, eli joku uhraa viikonloppusuunnitelmansa ja lentää Suomeen osallistumaan (yhdessä sijoitatte lentolippuihin) ja sitten vaikka selkään tarra "Sponsored by UP's"elle sanoi:Pitikin jo aikaisemmin mainita, että tuosta forumin mestaruuskisasta tulee sitten aivan epävirallinen ellei Up-osastolla ole edustusta eli Myllistä mukana.
Moon ainakin täysin persaukinen :nope:jaska sanoi:UP:llahan on rahaa
se johtuu vain sun holtittomasta rahankäytöstä!OoPee sanoi:Moon ainakin täysin persaukinen :nope:
Vähän niinku sun autolla ajaminenkin?OoPee sanoi:Mä en jaksa innostua pelistä, jota pitää treenata kuukausikaupalla ennenkuin pärjäät siinä :nope: