Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minä sippasin eilen totaalisesti jo puoli kymmeneltä. Melkein yhdeksään riehuin rempan kanssa ja sitten saunaan ja suoraan sänkyyn:thumbup: Aamulla kuudelta olikin ihan virkeä olo :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Me ollaan sympioosissa! :thumbup: :D :D

Huomenna herataan tosin vasta vahan ennen seiskaa :ahem: Ihmeellista.
Juu, ku toinen nukkuu niin toinen valvoo! Vastuumme on suuri! :eek!:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ja mita auto sanoo? :doubtful:

Prrrrrrrrrrrrrr, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-rrr!

Nyt goisimaan! Heipa hei ja :thumbfh:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahans, jos lähtis Nummelaan...

Varkauden, Juvan, Mikkelin ja Mäntyharjun kautta:rolleyes:

Ei kyllä yhtään nappaa tää ajaminen nyt:(

Eilen olin Kontiomäessä aika pitkässä sladissa ja edellispäivänä Pulkkilassa taas rekalla lähti kärry heittelehtimään kun se väisti traktoria:mad:

Vois nää lantapaukut kotiteitään auratessaan pistää siihen Valmettiinsa sentään valot päälle:nope: Kun kuitenkin tulevat tielle aina välillä

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Voi sähläys!

On kiva ruveta selvittelemään puolen vuoden takaisia sähläyksiä. :nope: Tietääkö kukaan hyvää emmentaalilääkettä pätkivän muistin parantamiseksi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mun piti käydä tänäänkin asentamassa yksi muuri mutta jääkin huomiseen :( Liikaa kiireitä:nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Kuka tonne myrskyyn oikein haluaa mennä. Autokin piti laittaa ylätasanteelle sateeseen. Elimistö vastustaa liikkeelle lähtemistä. :nope:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jones sanoi:

Vois nää lantapaukut kotiteitään auratessaan pistää siihen Valmettiinsa sentään valot päälle:nope: Kun kuitenkin tulevat tielle aina välillä
Kaupungissa näkyy traktorikuskeilla usein olevan myös ajaessa työvalot päällä, niin että valkoista valoa räkittää niin eteen kuin taaksekin! :mad_old:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta! Tänään mulla on 13-21 hugi. Loistavaa:yuck: Pakko varmaan irrotella huomenna vähän:alppu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vihdoin aikaa istahtaa - ruoanlaiton lomassa. Huomennakin tiedossa vilkas päivä. Toivottavasti ei tule samalla tavalla vettä kuin tänään, jotta voisin käydä ostanmassa kattopanelit. Viimeistään lauantaina ne on kuitenkin hankittava. Saa sitten viikonlopun hakata nauloja ylöspäin puuduksiin asti.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenna olisi tiedossa iloinen kannettavan hankintapäivä. Olen miettinyt pääni puhki mieleistä konetta. Luulen löytäneeni sellaisen. :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Huomenna olisi tiedossa iloinen kannettavan hankintapäivä. Olen miettinyt pääni puhki mieleistä konetta. Luulen löytäneeni sellaisen. :ahem:
Löytyykö sarjaportti?;)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Sam sanoi:
Huomennakin tiedossa vilkas päivä.

Joo, huomenna parit palaverit. Sen lisäksi maanantain hommien valmistelu ja tiistain koulutuksen viimeistely.
Tiistaina joutuukin sitten Turkuun :yuck:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla ei ole huomenna kuin kaksi sovittua tapaamista, joista itse asiassa molemmat kuuluvat tyyliin: ei tartteis sulle tuostakaan palkkaa maksaa :D

Tosin kai mä saan ruoka- ja kaffetauot käyttää niinkuin parhaaksi näen:rolleyes: