Sam
Muumipappa
Minä sippasin eilen totaalisesti jo puoli kymmeneltä. Melkein yhdeksään riehuin rempan kanssa ja sitten saunaan ja suoraan sänkyyn:thumbup: Aamulla kuudelta olikin ihan virkeä olo 
Juu, ku toinen nukkuu niin toinen valvoo! Vastuumme on suuri! :eek!:Nopeahuoli sanoi:Me ollaan sympioosissa! :thumbup:![]()
![]()
Huomenna herataan tosin vasta vahan ennen seiskaa :ahem: Ihmeellista.
Ei ne uskalla ku tietää, että sun valvova silmä tarkkailee tilannettaNopeahuoli sanoi:Ollu tuolla Yotoikissa hieman hiljaista viiem aikoina...![]()
Mänkö se? :eek!:Nopeahuoli sanoi:Ja mita auto sanoo? :doubtful:
Prrrrrrrrrrrrrr, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-rrr!
Nyt goisimaan! Heipa hei ja :thumbfh:
Kaupungissa näkyy traktorikuskeilla usein olevan myös ajaessa työvalot päällä, niin että valkoista valoa räkittää niin eteen kuin taaksekin! :mad_old:Jones sanoi:
Vois nää lantapaukut kotiteitään auratessaan pistää siihen Valmettiinsa sentään valot päälle:nope: Kun kuitenkin tulevat tielle aina välillä
Löytyykö sarjaportti?ml sanoi:Huomenna olisi tiedossa iloinen kannettavan hankintapäivä. Olen miettinyt pääni puhki mieleistä konetta. Luulen löytäneeni sellaisen. :ahem:
Sam sanoi:Huomennakin tiedossa vilkas päivä.
Kyllä, tässä niitä riittää laitettavaksi sekä sarjaan että rinnan! :ahem:Sam sanoi:Löytyykö sarjaportti?![]()