Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Ma joudun olemaan taman viikonlopun ilman suomen telkkaria, silla CD oli lahettanyt mutsille uuden kortin ja se unohti postata sen mulle.
No, keskiviikkona lennan suomeen ja saan sen kateen...
Et menetä mitään. Nytkin meillä on telkkari auki kolmosella ja sieltä tulee selviytyjät:yuck:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Eikö Lappari muka sponssaa jokereita:confused: Hartwallin vettähän se on. Kotimaisista massatuotteista Karhu on parasta:ahem:
Ei mulla mitaan hartwallia vastaan ole, mutta Karjala oluena ja mainoksissa sukkaa....

Kolme kertaa olen olut-sokkotesteihin ottanut osaa, ja aina on kaks huonointa ollut Karjala ja Lahden Sininen... :yuck:

Yllatys oli etta joka kerta taa entinen Inkkari oli mun makuun, Lapparin ja Koffin ohella.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
:D Minä tässä naukkailen saunanjälkeistä olutta.:)
Sitähän minäkin. Nuo kirjaimet väliin jää muutaman saunaolusen jälkeen muutenkin paitsioon, pitää ihan keskittyä lukemaan, että tulee jokainen luettua.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Et menetä mitään. Nytkin meillä on telkkari auki kolmosella ja sieltä tulee selviytyjät:yuck:
Ma diggaan selviytyjista, itsekin kun olen tuollainen luonnonlapsi.... :rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis sanoi:
Ma joudun olemaan taman viikonlopun ilman suomen telkkaria, silla CD oli lahettanyt mutsille uuden kortin ja se unohti postata sen mulle.
No, keskiviikkona lennan suomeen ja saan sen kateen...
Jaa, sieltä on sitten tulossa meillekin varmaan kohtapuolin uus kortti. Sitten näkeekin taas pari viikkoa kaikki Discoveryt ym. kanavat ennen kuin ne laittavat suojaukset päälle :D :thumbup:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Nämä uudet "selviytyjät" on muutenkin ihan mukavaa katseltavaa. Mukava pirustys oli tuo, kun vietiin uudelle saarelle ilman mitään ennakkovaroitusta siitä, että niillä vaatteilla joilla matkassa olet, niillä myös selviytymisen aloitat

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Ei mulla mitaan hartwallia vastaan ole, mutta Karjala oluena ja mainoksissa sukkaa....

Kolme kertaa olen olut-sokkotesteihin ottanut osaa, ja aina on kaks huonointa ollut Karjala ja Lahden Sininen... :yuck:

Yllatys oli etta joka kerta taa entinen Inkkari oli mun makuun, Lapparin ja Koffin ohella.
Karjalasta diggaaminen loppui siinä vaiheessa, kun Hartwall osti Lappeenrannan panimon ja siirsi tuotannon Kaarinaan:thumbdown Makukin muuttui. Lahden Sininen taas on ainut olut, mitä olen kaatanut useampaan kertaan maahan lähes täysinä pulloina, kun oli niin pahaa:eek!:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
arnold sanoi:
Jaa katotte puolalaista kulttuurilehvaa? :confused:
Noh, taitaa olla illan ohjelmassa kannettavasta ruottalainen tuotanto, missä poikkeuksellisesti on näyttelijöistä enemmistö naisia:thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Noh, taitaa olla illan ohjelmassa kannettavasta ruottalainen tuotanto, missä poikkeuksellisesti on näyttelijöistä enemmistö naisia:thumbup:
Transuja ilmeisesti, että miellyttävät ruotsalaista katsojakuntaa? :confused: