Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
Taal on vittu edelleen kaikki peilikirkkaassa jaassa: tiet, nurtsit, puut, autot kaikki :(

Joutuuko viettamaan toisenkin paivan kotosalla :confused:

Lampene, ilma, lampene :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Ota hokkarit esiin ja mene tekemään sankaritekoja ulos!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juhlittiin eilen appiukon 70-vuotissynttäreitä. Meni myöhään ja alkomaholiakin kulu suhtkoht reippaanpuoleisesti :eek!:

Väsy :dunno:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Joitko kaikkea sekaisin voi pysyitkö yhdessä lajissa?
Pääasiassa bisseä (ekaks vaaleeta ja lopuks tumman ja vaaleen sekoitusta) sekä pari grappaa (kauheeta paskaa, mutta oli pakko juoda ku tarjottiin), jokusen schnapsin (vadelma) sekä ihan lopuks vielä yhen viskin. Röökiäkin meni vissiin 2.5 askia :eek!:

Aloiteltiin yhden maissa päivällä ja himassa olin vähän ennen kahta yöllä.

Ei varsinaisesti krapulaa, mutta aika vetämätön olo kieltämättä :nope: Piristi kyllä kun kävin tossa iltapäivällä puolentoista tunnin kävelyllä.

Olga

hiljaisuus
OoPee sanoi:
Pääasiassa bisseä (ekaks vaaleeta ja lopuks tumman ja vaaleen sekoitusta) sekä pari grappaa (kauheeta paskaa, mutta oli pakko juoda ku tarjottiin), jokusen schnapsin (vadelma) sekä ihan lopuks vielä yhen viskin. Röökiäkin meni vissiin 2.5 askia :eek!:

Aloiteltiin yhden maissa päivällä ja himassa olin vähän ennen kahta yöllä.

Ei varsinaisesti krapulaa, mutta aika vetämätön olo kieltämättä :nope: Piristi kyllä kun kävin tossa iltapäivällä puolentoista tunnin kävelyllä.
Noin vähästä vetämätön olo? :confused: Ihmeellistä! :rolleyes:
Itsehän olisin kuollut jo monesti.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eipä ole onneksi krapula kovinkaan tuttu olotila :) Piti sitten tänäänkin ottaa jo yksi olut:jaska: Saunassa ehkä otan vielä toisen. Myllikselle terkkuja toiselta juminiskalta. Äkkiseltään kattoon paukutellut neljän tuuman naulat saavat hartiat jumiin :( Noh, nyt on kuitenkin koolaukset tehty ja lamppujen paikatkin merkattu :) Huomenna alkaakin panelien paukuttelu:thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sun kannattais ottaa oppia OoPeen ja Noppiksen rantatreeneistä. Vahvoilla lihaksilla jäksaa painaa duunia.

-edit-
jäksaa, huomasitteko jäksää, AVUTONTA
ÄÄÄHÄHÄÄ

viikonloppuna on tullut enampi ärhennysvirheitä. :eek!: :doubtful: :nope:

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Me tota kokeiltiin mylliksen kanssa, mutta piti lopettaa kun naisia rupesi tulemaan suorastaan häiritsevän lähelle:nope: Sen jälkeen ei ole uskaltanut treenata mitään:rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
ml sanoi:
Sun kannattais ottaa oppia OoPeen ja Noppiksen rantatreeneistä. Vahvoilla lihaksilla jäksaa painaa duunia.

Nii! :ahem: Kato vaikka kuinka urheasti ma oon painanu duunia viimeset 7.5 kuukautta :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Hö. Studiossa otettu kuva, missä jätkät makaa jonkun rantamaisemakuvan päällä oudossa asennossa. Pikdiil.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
AJ sanoi:
Hö. Studiossa otettu kuva, missä jätkät makaa jonkun rantamaisemakuvan päällä oudossa asennossa. Pikdiil.
Sä niinku epäilet kaikkia kuvia trikeiksi. Tää aito kuva on otettu Ranskassa FIA:n päämajan ulkopuolella.

FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE
8, Place de la Concorde
75008 Paris
France
Telephone: +33 1 43 12 44 55
Facsimile: +33 1 43 12 44 66

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Siinäkin tulee selkeästi näytettyä FIA:lle persettä kera pahan hajun:thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
ml sanoi:
Sä niinku epäilet kaikkia kuvia trikeiksi
Jos mä väitän yhtä kuvaa väärennetyksi, niin mikä saa sut väittämään, että mä väitän kaikkia kuvia väärennöksiksi?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
AJ sanoi:
Jos mä väitän yhtä kuvaa väärennetyksi, niin mikä saa sut väittämään, että mä väitän kaikkia kuvia väärennöksiksi?
Kai sä tiedät, että ihmisen on hyvin vaikeaa, ellei mahdotonta muuttua.