Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jones onkin näperrellyt ahkerasti hedelmien ja vihannesten aikana tänään palavereissaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Ennen laskeutumista...Uusi väännös kylmä-kalja ja kuuma-nainen tarinasta :D

Lentokone on seuramatkalaisia täynnä matkalla etelän aurinkoon. Matka sujui rattoisasti ja jossain vaiheessa lähestyttäessä jo Rhodosta kapteeni kuulutti "Hyvät matkustajat, laskeudumme noin puolen tunnin kuluttua. Toivomme matkanne sujuneen hyvin ja toivotamme teille oikein mukavaa lomaa".

Unohti sitten panna mikrofonin kiinni ja sanoi vieressä istuvalle lentäjäkaverilleen; "jaahas, mä käyn vielä ennen laskua paskalla ja sitten otan vielä pikapanot".

Matkustajat hämmästelivät moista tekstiä ja lentoemäntä koneen takaosasta lähti kauhuissaan juoksemaan kohti etuosaa, jotta mikorfoni saadaan kiinni. Kuinkas ollakaan, käytävämatto oli kurtussa ja lentoemo kaatui. Juuri siinä kohtaa istunut rivimuusikko taputti lentoemäntää olalle ja sanoi;"ei niin kovaa kiirettä, se käy paskalla ensin".

Eeeeeeee.... väärin kerrottu!

Se meni niin, että lentokapteeni ei huomannu että mikrofoni oli auki ja totes perämiehelle, jotta nyt olis poikaa kunnon suihinotto ja siihen päälle kupillinen kaffetta! Ilmoituksen kuuli tietysti koko lentokoneellinen seuramatkalaisia. Lentoemäntä lähti samantien kauheeta vauhtia juoksemaan kohti ohjaamoa, jolloin perästä kuului huudahdus: "Älä unohda sitä kahvia!".

:ahem:

Väitetään olevan peräti tosi tarina :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No mutta rakas Herrn Lederhose, juuri tuohon juttuun mä viittasinkin kun postasin tuon tarinan.

LUETAAN NIITÄ ALUSTUKSIA...
Ennen laskeutumista...Uusi väännös kylmä-kalja ja kuuma-nainen tarinasta
Ai joo, tossa kaffee on vaihtunut sumppiin. No kuraa kuin kuraa...:ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
No mutta rakas Herrn Lederhose, juuri tuohon juttuun mä viittasinkin kun postasin tuon tarinan.

LUETAAN NIITÄ ALUSTUKSIA...
Aikataulu on niin tiukka, etten kerkee esileikkiin aikaani tuhlaamaan. Suaraan vaan asiaan :(

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
British Airwaysilla oli töissä Gaye niminen juippi terminaalissa, kun loma-aika läheni päätti hän hyödyntää henkilökuntaetua ja lähteä katsastamaan Intiaa, jossa isoisä oli ollut töissä. Säästeliäänä miehenä hän päätti ottaa ilmaismatkan, ainoa riski tässä oli se, että maksavan matkustajan tullessa piti paikka luovuttaa tälle ja jäädä itse pois lennolta.

Loman ensimmäisenä päivänä Gaye meni kentälle ja tuuri olikin varsin hyvä, hän sai viimeisen paikan Delhin koneesta. Käpsyteltyään koneeseen hän huomasi, että hänelle merkityllä istumapaikalla istui jo joku mies, mutta seuraavalla rivillä oli vapaa paikka, joten hän istui siihen.

Kun koneen lähtöön oli enää muutama minuutti aikaa Gays näki jonkun sprigikundin juoksevan hirveätä kyytiä koneeseen. Hetken päästä lentoemo käveli käytävää ja pysähtyi Gayelle merkityn paikan kohdalle ja kysyi siinä istuvalta mieheltä "Excuse me sir but are You Gaye" johon mies vastasi varsin närkästyneesti "Definetly not". Tällöin Gaye nousi taemmalta riviltä ja sanoi apeana "I'm Gaye", johon lentoemäntä "You know the rules You have to leave. Gayen astellessa ovea kohti, bussines-luokan penkkiriviltä nousi kaksi tyyppiä ja kysyivät lentoemännältä kovaan ääneen "We are gays too, Do we also have to leave ?".

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
British Airwaysilla oli töissä Gaye niminen juippi terminaalissa, kun loma-aika läheni päätti hän hyödyntää henkilökuntaetua ja lähteä katsastamaan Intiaa, jossa isoisä oli ollut töissä. Säästeliäänä miehenä hän päätti ottaa ilmaismatkan, ainoa riski tässä oli se, että maksavan matkustajan tullessa piti paikka luovuttaa tälle ja jäädä itse pois lennolta.

Loman ensimmäisenä päivänä Gaye meni kentälle ja tuuri olikin varsin hyvä, hän sai viimeisen paikan Delhin koneesta. Käpsyteltyään koneeseen hän huomasi, että hänelle merkityllä istumapaikalla istui jo joku mies, mutta seuraavalla rivillä oli vapaa paikka, joten hän istui siihen.

Kun koneen lähtöön oli enää muutama minuutti aikaa Gays näki jonkun sprigikundin juoksevan hirveätä kyytiä koneeseen. Hetken päästä lentoemo käveli käytävää ja pysähtyi Gayelle merkityn paikan kohdalle ja kysyi siinä istuvalta mieheltä "Excuse me sir but are You Gaye" johon mies vastasi varsin närkästyneesti "Definetly not". Tällöin Gaye nousi taemmalta riviltä ja sanoi apeana "I'm Gaye", johon lentoemäntä "You know the rules You have to leave. Gayen astellessa ovea kohti, bussines-luokan penkkiriviltä nousi kaksi tyyppiä ja kysyivät lentoemännältä kovaan ääneen "We are gays too, Do we also have to leave ?".
Helvetin vaikee kertoo toi vitsi kokonaan suomeks :(

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eräs myyntimies Ruokokoski oli lähdössä Lontooseen messuille. Soitti hotelliin ja teki varauksen. Koska nimi oli outo, vastapuoli pyysi, että Ruokokoski tavaisi sen.

Ruokokoski:"Aar juu ou kei ou kei ou ..."
Resepsuunisti keskeytti: "I'm fine thank you, but how do you spell your name?"

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Helvetin vaikee kertoo toi vitsi kokonaan suomeks :(
Loppujen lopuksi ihan helppo, olen sen pari kertaa tehnyt ja kummastus on ollut suuri.

Miten niin vitsi?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Eräs myyntimies Ruokokoski oli lähdössä Lontooseen messuille. Soitti hotelliin ja teki varauksen. Koska nimi oli outo, vastapuoli pyysi, että Ruokokoski tavaisi sen.

Ruokokoski:"Aar juu ou kei ou kei ou ..."
Resepsuunisti keskeytti: "I'm fine thank you, but how do you spell your name?"
:D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Loppujen lopuksi ihan helppo, olen sen pari kertaa tehnyt ja kummastus on ollut suuri.

Miten niin vitsi?
No sen mä olen oppinu, että tietyn promillerajan jälkeen on suhtkoht sama mitä kertoo, kaikki uppoo! :eek!:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tapahtui tosielämässä -jutut irroittavat parhaat naurut. Noloa tietyisti se, jos itse nauraa ainoastaan suuressa porukassa.