Alkaa vahitellen olemaan. Viikonloput on pahimpia, viikot menee duunikiiruissa...ml sanoi::thumbup: Pojalla taitaa olla koti-ikävä.
Alkaa vahitellen olemaan. Viikonloput on pahimpia, viikot menee duunikiiruissa...ml sanoi::thumbup: Pojalla taitaa olla koti-ikävä.
:doubtful:Myllis sanoi:Ja oikeassa kadessa on kyrvannuppijuttu.![]()
No nyt tuli sitten tähänkin virallinen selitys ...Myllis sanoi:Hitto, mun sarkee jalkaa ja kyynarpaata.
Mitakohan ihmetta sita on taas tultu tehtya... :nope:
:nope: :nope: :nope:Sam sanoi:Nyt pitäisi olla kaikki tarvikkeet kotona mitä remontin tähän vaiheeseen tarvitsen![]()
E :eek!: Ne meni jo nukkumaan, kumpikin :ahem:ml sanoi:Sulla on OoPee vähän niinkuin :nope: -ilta. Oletko riidellyt vaimosi kanssa? Tai tyttären?
Mun vaimo odottaa yleensä minua nukkumaan. Menemme unten maille yhtä aikaa. :thumbup: Nyt pitäis joutua nukkumaan,OoPee sanoi:E :eek!: Ne meni jo nukkumaan, kumpikin :ahem:
Oukei. Sä voit mennä nyt nukkumaan, mä oon valveilla.Nopeahuoli sanoi:Isoveli se vaan valvoo :ahem: :ahem:
Osta siitä bussiaseman kupeesta lörtsyjä.Jones sanoi:Huomenta!
Kinttupolkuja pitkin Savonlinnaan tänään...![]()
Eilenkin oli koomisen näköinen lounas: pienellä lautasella törkeästi rehuja ja isolla vain vähän lämmintä ruokaa:jaska: Sillä jaksoikin hyvin iltapalaan asti. Ekat panelit on jo katossaJones sanoi:Kehottaa meidän rehukani![]()
Muista viitata.OoPee sanoi:Huomenta
9-12 koulutusta :yuck: