Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Minä haluan kans quottaa laran tekstiä ja sanoa jotain!

Lartsalla on kyllä hyvä vaikutus meihin forumin äijiin: vähän kun Lumikki jotain kuiskaa niin heti on ainaskin seittemän älykääpiötä ihan sekaisin. PÖPS! Eli Seven up. :thumbup:
burb mun oma pikku sopoliini!!! :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Oopee mun oma pikku kopoliini!

On ollut erittain mukava ilta. Kaytiin katsomassa Slovenialainen versio viulun soittajasta katolla. Oli yllattavan mukava katsoa esitysta, vaikka siita ei ymmaranyt sanaakaan. Huomenna kotiin. Tanaan shoppailin itseni kipeaksi. Raahaa paloi, mutta hyva mieli jai!

Olin myos ekaa kertaa elamassani kokovartalo hieronnassa. Oljya riitti ja tunnelma vaihteli kiusallisesta erittain nautinnolliseen..

Hyvaa loppuviikonloppua teille!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aika krapula ollut tänään. Tai paremminkin väsy. Klo 5 asti tällanen vanha stabu kun hoilaa yms, niin vaatiihan se veronsa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenta!

Etäyhteydet ei pelaa. Eli puhelinvahtina täällä tän päivän.

Tuli muuten eilen 6 vuotta täyteen kuopiolaisena.:eek:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenta.

Mulla pätkii puhelinyhteys. Laskut on maksettu, jotta siitä ei pitäisi olla kiinni. :frank: Puhelujen vastaanottaminen toimii, mutta ulospäinsoittaminen on vähän niin ja näin. Pitäkää tunkkinne.:mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ponsuuria pelkiasta. Hirveet ruuhkat aamulla, oli motari saksassa kokonaan sulki onnettomuuden takia, jouduin ajamaan Monchengladbachin lapi... :thumbdown

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
huomenia murut!

Kotona taas. Oon siivonnut koko aamun, heitin jätesäkillisen vaatteita roskiin!!!! Sisin huutaa tuskaa kun joutuu luopumaan jostain noin rakkaasta kuin omat vaatteet. Mutta pysyn lujana. Neljättä kaappia en tähän taloon vaatteita varten osta. Joku raja olla pitää. Tulin tänne kahden matkalaukun kanssa.

Nyt meen kauppaan hakemaan ruokaa ja sen jälkeen on siivous vuorossa olohuone ja keittiö. Ja keittiön pöydällä lojuvat erinäiset paperit laitan järjestykseen.

Sen lisäksi aion etsiä itselleni tennis opettajan.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
huomenia murut!

Kotona taas. Oon siivonnut koko aamun, heitin jätesäkillisen vaatteita roskiin!!!! Sisin huutaa tuskaa kun joutuu luopumaan jostain noin rakkaasta kuin omat vaatteet. Mutta pysyn lujana. Neljättä kaappia en tähän taloon vaatteita varten osta. Joku raja olla pitää. Tulin tänne kahden matkalaukun kanssa.

Nyt meen kauppaan hakemaan ruokaa ja sen jälkeen on siivous vuorossa olohuone ja keittiö. Ja keittiön pöydällä lojuvat erinäiset paperit laitan järjestykseen.

Sen lisäksi aion etsiä itselleni tennis opettajan.
Sähän teet just päinvastoin kuin useimmat muut mimmit vastaavassa tilanteessa. Ne on ensin ettineet sen tennisopettajan ja vasta sitten luopuneet vaatteistaan ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mehukkaita huomenia!

Ajattelin käydä tänään Savonlinnassa, kun rupee tympimään kotona olo, kun ei etäyhteydet toimi meidän firmaan päin.Tulkoonkin kuluja siitä.

Niitä korvauksia kyllä tarvitaankin, kun pitää maksaa 3 tonnin edestä mullasta, kaivinkoneesta, täytemaasta ja vaikka sun mistä.:thumbfh: Onneksi tuli aika nassakka tili viime kuulta ja samalla oli vielä parin kuukauden matkalaskut mukana.:eek:

Maa on muuten valkoisena täällä! Pakkasta ollut.:( Alkaa kohta ne 'jännät' ajat liikenteessä.:rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenta.

Pakkasta on myös Espoossa, ulkomittari näytti just -0,3. Ei oikein nappaa aamulenkit koiran kanssa, kun on tottunut lämpimiin aamuihin.