Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Huuhaa.

Töissä vierähti koko päivä..hammasta särkee edelleen, mutta en suostunut ottamaan lääkettä. Illalla vasta ennen nukkumaan menoa.
Ajatuskin täälä hammaslääkäriin menosta kammottaa. Sinne mua ei saa kuin hätätilassa ja nukutuksen kera. Täälä kun ei kuulemma juuri puudutella pikkuasioiden takia. Ja minähän en siihen penkkiin makuulleni suostu jos ei pää koppa oo olkapäitämyöten tunnoton.

Äsken laitoin lihapadan uuniin ja nyt alan etsiskelemään malleja kuvauksia varten.. pian sit nukkumaan.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huuhaa.

Töissä vierähti koko päivä..hammasta särkee edelleen, mutta en suostunut ottamaan lääkettä. Illalla vasta ennen nukkumaan menoa.
Ajatuskin täälä hammaslääkäriin menosta kammottaa. Sinne mua ei saa kuin hätätilassa ja nukutuksen kera.
Sido ompelulankaa kipeän hampaan ympäri ja langan toinen pää parvekkeen kaiteeseen. Tee sen jälkeen normaali nopea poistuminen kämpästä. Toimii. :ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huuhaa.

Ajatuskin täälä hammaslääkäriin menosta kammottaa. Sinne mua ei saa kuin hätätilassa ja nukutuksen kera. Täälä kun ei kuulemma juuri puudutella pikkuasioiden takia. Ja minähän en siihen penkkiin makuulleni suostu jos ei pää koppa oo olkapäitämyöten tunnoton.

Äsken laitoin lihapadan uuniin ja nyt alan etsiskelemään malleja kuvauksia varten.. pian sit nukkumaan.
Sido ompelulankaa kipeän hampaan ympäri ja langan toinen pää parvekkeen kaiteeseen. Tee sen jälkeen normaali nopea poistuminen kämpästä. Toimii. :ahem:
Toinen vaihtoehto on sitoa langan toinen pää parvekkeen kaiteen sijaan sormen päähän. Sen jälkeen pitää vain syödä pilaantunutta ruokaa ja rynnätä vessaan. Jos lanka on riittävän lyhyt, niin hampaan pitäisi irrota pyyhkimisrituaalien aikana. Jos jääkaapista ei löydy sopivaa ruokaa, niin apteekissa myydään klaubersuolaa. Toimii. :ahem:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Huuhaa.

Ajatuskin täälä hammaslääkäriin menosta kammottaa. Sinne mua ei saa kuin hätätilassa ja nukutuksen kera. Täälä kun ei kuulemma juuri puudutella pikkuasioiden takia.
Entisessä Neuvostoliitossa hoidettiin muuten pienimmätkin hammashoidot alakautta kirurgisesti, kun siellä ei uskaltanut suutaan avata.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Huuhaa.

Malleja kuvauksiin on rikkinäinen sanamuunnos. Tiedoksi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta!

Pilvistä ja pakkasta. Jurppii jos taas tänään sataa. Olisi vielä ulkohommia.

Hieman oli eilen illalla populaa Lusissa. Tuli ihan YSP mieleen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ismi voi olla turhan vahva termi. Niissähän tuppaa oleen jotain ideologista oppia takana, mitä taas näissä ei todnäk ole. Tai sit lasse kusettaa kaikkia big time.
Larautus vois olla sopivampi termi. Tai laru.
Siinä tapauksessa elleismi on elleismi.:ahem:

Knoukka

Well-known member
Huomenta!!!

Remontit ja sapatit pidetty. Paitsi että sisäinen remonttimies suunnittelee ensi kesäksi jo liiterin tekoa- ja sadekesältä tekemättä jääneitä maalauksia unohtamatta.

Mutta nyt kutsuu nelostie ja STADI! Aivan MAHTAVA fiilis lähteä takaisin kotiin!!! Hyvä mieli, velvollisuudet, kotitila otettu henkisesti ja fyysisesti haltuun ja koko reissu tehty. :ahem:

On sellanen olo että tuli tehtyä miehen työ.

Huomenna tulee vielä sopivasti kaksi vuotta isän kuolemasta ja sanon kaikille sureville, oman ja äidin surun todistajana, että elämä jatkuu ja voittaa. Kävin viemässä eilen kynttilän faijan haudalla: juttelin siinä että "mä lähden nyt stadiin, kyllä mutsi pärjää, mä teen ens kesänä rempat loppuun ja kiitos kaikesta. Ja sorry jos möin vähän sun mettiä..." ;)

Mutta mä lähden kohta ja katellaan että koska saan wlanit sun muut pelaamaan ja pääsen takasin linjoille! :thumbup:

Jos on vastaantulijoita, Moe tai Sam, niin homokahvit huoltsikalla ja suap soitella savolaisetkin matkaseuraa päivän aikana.

SUPERFIILIS!!!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jos on vastaantulijoita, Moe tai Sam, niin homokahvit huoltsikalla ja suap soitella savolaisetkin matkaseuraa päivän aikana.

SUPERFIILIS!!!
Onnea vaan Knoukalle kunnon urakan suorittamisesta!

Jos maltat ajaa itäisempää reittiä, niin poikkea katsomaan mun projekteja kahvikupposen kera.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Huomenta!!!

Remontit ja sapatit pidetty. Paitsi että sisäinen remonttimies suunnittelee ensi kesäksi jo liiterin tekoa- ja sadekesältä tekemättä jääneitä maalauksia unohtamatta.

Mutta nyt kutsuu nelostie ja STADI! Aivan MAHTAVA fiilis lähteä takaisin kotiin!!! Hyvä mieli, velvollisuudet, kotitila otettu henkisesti ja fyysisesti haltuun ja koko reissu tehty. :ahem:

Huomenna tulee vielä sopivasti kaksi vuotta isän kuolemasta ja sanon kaikille sureville, oman ja äidin surun todistajana, että elämä jatkuu ja voittaa. Kävin viemässä eilen kynttilän faijan haudalla: juttelin siinä että "mä lähden nyt stadiin, kyllä mutsi pärjää, mä teen ens kesänä rempat loppuun ja kiitos kaikesta. Ja sorry jos möin vähän sun mettiä..." ;)

Mutta mä lähden kohta ja katellaan että koska saan wlanit sun muut pelaamaan ja pääsen takasin linjoille! :thumbup:

SUPERFIILIS!!!
RUN KNOUKKARI RUN!!!!!!!!!!!!
Heiluttaa ja lähettelee lentosuudelmointeja!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Huomenta!!!

SUPERFIILIS!!!
Tämmösistä tulee ihan oikeesti lukijallekin hyvä fiilis :)