Ismi voi olla turhan vahva termi. Niissähän tuppaa oleen jotain ideologista oppia takana, mitä taas näissä ei todnäk ole. Tai sit lasse kusettaa kaikkia big time.
Larautus vois olla sopivampi termi. Tai laru.
Mut toi hali taikka "hali" sopis kyllä...miten ois tänään 16.30, sama paikka?
Nii ja huomenta kaikille.
Meinasin nukkua ansiokkaasti pommiin. Kaveri onneksi soitti 8.20 jotain ihan muuta ja herätti mut seuraava asiakas on vasta 9.30 joten ei käyny kuinkaan. Aloitian vaan vähän myöhemmin.
Näin unta että joku mies levitti ranskassa ruttoa ja se oli jotenkin katkeroitunut mulle. Sitä ruttoa kuvattiin uutisissa sääkartalla, mutta auringon sijasta se kuva oli mädäntynyt peruna. Se mies yritti päästä muhun käsiksi, mutta joku aina esti sen.
Se tappoi isän ja mä itkin ihan vertahyytävästi...itkin varmaan unissanikin, oli sen verran tukkoiset silmät tänään.
Ja lopulta sen oli joku saanu kiinni. Sisko soitti ja ilmoitti, koska siinä vaiheessa mä olin uimaaltaan alla olevassa salakammiossa, jossa oli baari. Ja viereinen kammio oli konstaapeleiden putka. Päästäkseen sinne, piti laittaa kolikoita eri kohtiin sellaisten laser juttujen eteen.....Sitte mut herätettiinki. Tapahtui siinä paljon muutakin, mut tässä lyhennelmä.