Ulkomaanpellejen Wienikellari 2008

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Ismi voi olla turhan vahva termi. Niissähän tuppaa oleen jotain ideologista oppia takana, mitä taas näissä ei todnäk ole. Tai sit lasse kusettaa kaikkia big time.
Larautus vois olla sopivampi termi. Tai laru.
:) Joo en mä oo niin vakavamielinen henkilö ollenkaan, että alkaisin jotain ismejä sanelemaan. Pysykööt se älykkäämpien hommana.

Mut toi hali taikka "hali" sopis kyllä...miten ois tänään 16.30, sama paikka?

Nii ja huomenta kaikille.
Meinasin nukkua ansiokkaasti pommiin. Kaveri onneksi soitti 8.20 jotain ihan muuta ja herätti mut seuraava asiakas on vasta 9.30 joten ei käyny kuinkaan. Aloitian vaan vähän myöhemmin.

Näin unta että joku mies levitti ranskassa ruttoa ja se oli jotenkin katkeroitunut mulle. Sitä ruttoa kuvattiin uutisissa sääkartalla, mutta auringon sijasta se kuva oli mädäntynyt peruna. Se mies yritti päästä muhun käsiksi, mutta joku aina esti sen.
Se tappoi isän ja mä itkin ihan vertahyytävästi...itkin varmaan unissanikin, oli sen verran tukkoiset silmät tänään.
Ja lopulta sen oli joku saanu kiinni. Sisko soitti ja ilmoitti, koska siinä vaiheessa mä olin uimaaltaan alla olevassa salakammiossa, jossa oli baari. Ja viereinen kammio oli konstaapeleiden putka. Päästäkseen sinne, piti laittaa kolikoita eri kohtiin sellaisten laser juttujen eteen.....Sitte mut herätettiinki. Tapahtui siinä paljon muutakin, mut tässä lyhennelmä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tulipa superhyvafiilis Knoukkarin juttua lukiessa. :thumbup::thumbup::):)

Terkkui pelkiasta. Hitto, mun tamankertaisessa hotlahuoneessa on tuuletusaukko kaytavaan ja siivoojat aloittavat imuroinnin jo viiden aikaan, puhumattakaan naapureista jotka palailevat huoneeseen keskiyon jalkeen, joten younet on jaanyt vahiin.
Ens yona taidan laittaa korvatulpat, toivottavasti heraan heratyskelloon... :doubtful:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
On sellanen olo että tuli tehtyä miehen työ.

Huomenna tulee vielä sopivasti kaksi vuotta isän kuolemasta ja sanon kaikille sureville, oman ja äidin surun todistajana, että elämä jatkuu ja voittaa. Kävin viemässä eilen kynttilän faijan haudalla: juttelin siinä että "mä lähden nyt stadiin, kyllä mutsi pärjää, mä teen ens kesänä rempat loppuun ja kiitos kaikesta. Ja sorry jos möin vähän sun mettiä..." ;)
SUPERFIILIS!!!
Tuollainen vastuuntunto herättää kunnioitusta ja auktoriteettia, joka heijastuu varmasti sun suhteisiin! Hjuva Knoukkari. :ahem:

Tolerantti

Well-known member
Mutta nyt kutsuu nelostie ja STADI! Aivan MAHTAVA fiilis lähteä takaisin kotiin!!! Hyvä mieli, velvollisuudet, kotitila otettu henkisesti ja fyysisesti haltuun ja koko reissu tehty. :ahem:

On sellanen olo että tuli tehtyä miehen työ.

SUPERFIILIS!!!
Hieho homma!:thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Soittohetkellä Knoukkari painoi pers'pitkänä Heinolan ja Lahden välillä.:thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
:( Paras asiakas halus sit tulla tanaan...eli ei vapaa iltaa mulle. Hammasta sarkee ihan pirusti. Huomenna aloitan yhdelta...tai ehka jopa vahan myohemmin... :)

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Huometna.. mä vielä norkoillen sängyssä...
venyttelen ja mietin jaksaisko nousta tekemään aamupalaa..

Tolerantti

Well-known member
Huometna.. mä vielä norkoillen sängyssä...
venyttelen ja mietin jaksaisko nousta tekemään aamupalaa..
Nouse, ota vuoteesi ja käy kohti hammaslääkäriä! Ei se odottamalla parane.

Jos hirvittää, että eivät puuduta, voit ottaa esim. partaveitsen mukaasi. Uhkaat sillä, jos eivät meinaa puuduttaa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Nouse, ota vuoteesi ja käy kohti hammaslääkäriä! Ei se odottamalla parane.

Jos hirvittää, että eivät puuduta, voit ottaa esim. partaveitsen mukaasi. Uhkaat sillä, jos eivät meinaa puuduttaa.
:) kiitos...pitäis kyllä...ensin hoidan itelleni vakuutuksen tähän maahan...
Saa sit kulut hoidettua sillä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tanaan himbeen. :thumbup:

Vkonloppuna taas lapsille uintitreenia. Taytyy sanoa etta on yllattavan mukavaa opettaa tuollaisia 10-12 vuotiaita kilpauimaan, menee lauantaiaamu kuin siivilla.
Ja kun nakee niiden oppivan ja nauttivan siita, niin mikas sen paree... :thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Huomenia murut!

Taas heräsin joskus viideltä. Hitto että rasittavaa. Alkaa ens vuoden tukkakisat vaivaamaanjo rankasti päätä.

Noh kohta töihin. Laitan tähän päivän piristyksen perään.
Kolahti eilen töiden jälkeen ihan helvetisti. Nauroin itseni lähes riekaleiksi. :D
http://www.youtube.com/watch?v=s0Xe7-WDCak