Vellu
Kuninkaalleninen
Eikä kun Jean Todt soittaa Bernielle ja sanoo: "Let Maikköl pääs foor tsämppiontsip".CaPtEeNi sanoi:Annas olla niin seuraavaksi Ferrari tekee protestin Massaa kohtaan joka menee läpi.
Eikä kun Jean Todt soittaa Bernielle ja sanoo: "Let Maikköl pääs foor tsämppiontsip".CaPtEeNi sanoi:Annas olla niin seuraavaksi Ferrari tekee protestin Massaa kohtaan joka menee läpi.
Taisivat olla Alonson omia ruuveja...OoPee sanoi:Kaksikin pulttia. Pyörittivät hidastusta aika helvetin monta kertaa RTL:llä ja zoomailivat niihin ilmassa lentäviin pultteihin.
Jep. Siis sama mitenpäin Ferrari ja Schumi yrittää asiaa väännellä. Äärimmäisen paha taktinen virhehän tuo oli jatkaa intermediateilla. Täysin typerää kaiken lisäksi, riskeerattiin ihan liian paljon pisteitä.MaranelloRed sanoi:Pidän edelleen täysin käsittämättömänä sitä ratkaisua että Schumille ei vaihdettu kuivankelin renkaita alle. Kisan nopein kierros meni Massalle ja ero tallikaveriin on murhaavat neljä sekuntia. En tiedä mihin se olisi riittännyt mutta veikkaan että kolmas ja jopa toinenkin sija olisi ollut mahdollinen. Pisteitä olisi tullut jokatapauksessa enemmän kuin tuo yksi. Anteeksiantamaton emä munaus Ferrarin taktiikka "nerolta" eli herra sapattivapaalta. Saattoi jopa maksaa mestaruuden.
Schumi sitä itte selitteli RTL:lle, että jälkeenpäin ollaan aina viisaampia. Olisko sitten ollu niin, siinä vaiheessa, kun Schumille olis niistä kuivankelin renkaista ollu hyötyä, olivat sekä de la Rosa ja Heidfeld kuitenkin niin lähellä, että olisivat varmuudella menneet pitstopin aikana ohitte. Nyt ottivat riskin, että jospa Schumi ne kuitenkin sais pidettyä takanaan.MaranelloRed sanoi:Pidän edelleen täysin käsittämättömänä sitä ratkaisua että Schumille ei vaihdettu kuivankelin renkaita alle. Kisan nopein kierros meni Massalle ja ero tallikaveriin on murhaavat neljä sekuntia. En tiedä mihin se olisi riittännyt mutta veikkaan että kolmas ja jopa toinenkin sija olisi ollut mahdollinen. Pisteitä olisi tullut jokatapauksessa enemmän kuin tuo yksi. Anteeksiantamaton emä munaus Ferrarin taktiikka "nerolta" eli herra sapattivapaalta. Saattoi jopa maksaa mestaruuden.
Jos arvata saa, niin veikkaan, että tilanteessa kävi niin, että silloin kun vaihto olisi ollut järkevintä tehdä, niin päätettiin ottaa riski. Sitten kun huomattiin, että otettu riski reaalisoituu, niin otettiin vielä uusi riski toivotaan toivotaan mentaliteetilla. Lopputulos oli katastrofi.MaranelloRed sanoi:Pidän edelleen täysin käsittämättömänä sitä ratkaisua että Schumille ei vaihdettu kuivankelin renkaita alle.
Veikkaisin että renkaat vaihtamalla Scumi olisi ollut kolmas.MaranelloRed sanoi:15 kierrosta ennen maalia Schumille renkaan vaihto ja hän olisi ollut kisassa kakkonen. :frank:
Delarosa ja Neiti Nick olisivat tulleet ohitetuiksi ajamalla. :ahem:
Mutta mennyt mikä mennyt. Enään kaksi kisaa ja Schumi johtaa MM sarjaa.
Kaksi kertaa? Toisella kerralla sumi kyllä jäi Pedron taakse, joten mikähän hyöty siitä sit oli?VJR sanoi:Tulipa nyt nähtyä noi viimeiset kierrokset kisasta. Jäin odotteleen Schumin penaltyä shikaanin oikaisemisesta. Kaksi kertaa veti shikaanin läpi hyötyen siitä.
Aina yhtä suuri nautinto katsella pirun sählinkejä
Pitoa pois: 20% pois siipien mitoista joka suunnassa, yksi elementti, ylimääräiset hankaimet jne pois. Jarrutusmatkat ainakin kasvaisivat Varsin Massiivisesti.Clarke sanoi:Eilisestä kisasta voi vetää ainakin yhden pomminvarmasti paikkansa pitävän johtopäätöksen: pitoa pois ja kisoista tulee 500% kiinnostavampia!
Joo oli kyllä surkeaa Ferrarin taktikointi. Auto on täysin ylivoimaisen nopea kuivalla kelillä, kierroksia on 15 jäljellä, rata kuiva, ja mies puskee kohti maalia välikelin renkailla häviten jotain 2s per kierros Heidfeldeille :jaska: Rikkoen vielä autonsa alustan kun yrittää väkisin pitää muita takanaan :nope:MaranelloRed sanoi:15 kierrosta ennen maalia Schumille renkaan vaihto ja hän olisi ollut kisassa kakkonen. :frank:
Itseasiassa tuulitunnelitesteissä saatiin selville, että jos takasiiven leveyttä pienennetään ja etusiiven leveyttä kasvatetaan hieman, niin toisen auton perässä ajaminen on paljon helpompaa ja edellä oleva aiheuttaa suuremman 'imu'efektin.petrolhead sanoi:Pitoa pois: 20% pois siipien mitoista joka suunnassa, yksi elementti, ylimääräiset hankaimet jne pois. Jarrutusmatkat ainakin kasvaisivat Varsin Massiivisesti.
Mitäh? Schumi ei halunnut ohittaa?? Ihme juttuja täällä taas! Hieno taistelu Schumilta ja ohituksiakin nähtiin!DFiaA sanoi:Jokohan Brawni ja Sumi ovat toinen jalka eläkkeellä? Ai niin, mutta renkaiden vaihto olisi edellyttänyt ohittelua, ja sitähän Schumi ei halua tehdä, ei edes ylivoimaisella autolla.
On ollut hyvä, vaan ei voittajakalustoa mielestäni. 2000 Williamsilla kokeneempi tallikaveri Ralfkaan ei pystynyt voittoihin, joihin Ralf on osoittanut pystyvänsä kunhan tarpeeksi hyvä auto on alla (Williams..). 2001 Benetton oli todella syvältä, 2002 Renault oli jo OK muttei aivan voittaja-auto. 2003 olisi ehkä paremmalla tuurilla jonkun kisan jo voittanut. 2004 taisi tulla pari palkintosijaa. 2005 ei oikein mitään ihmeellistä vieläkään voittojen suhteen. Nyt se vihdoin tuli, tosin parin keskeytyksen avustamana.MattiKyllönen sanoi:Onnea vain Buttonille voitosta.. mutta mutta,kyllähän jetsetjensonilla on aina ollu hyvä kalusto perseen alla ja avausvoitto olisi pitänyt ottaa jo kauan aikaa sitten ja nytkin tuli "hieman" erikoisen kisan jälkeen, mutta täytyy sanoa, että olihan kuitenkin hieno ajo 14:sta ruudusta ja ansaittu voitto. Toivotaan, että tämä voitto saa Jensonin lentämään loppukaudesta ja sekoittamaan lisää MM-taistoa. :thumbup: