Don Vito
Sekakäyttäjä
190-heppanen V6..... Voi ny toisenkin kerran :wall: :wall: :wall:Nonii ja sitten saa....harkita mitä tähän sitten haluaakin sanoa....
190-heppanen V6..... Voi ny toisenkin kerran :wall: :wall: :wall:Nonii ja sitten saa....harkita mitä tähän sitten haluaakin sanoa....
Kuinka lujaa?90-luvulla mentiin Bugettilla lujaa Suomenlahdella:
Ihan hyvältähän tuokin kuulostaa. Matalampaa mörinää kuin Zondassa, mutta ei se ääntä paljoa huonommaksi tee.http://www.youtube.com/watch?v=Dd2sDtA-Y0U
Sattui youtubea selatessa vastaan Pagani Huayrain soundcheck. Videon perusteella turbolla saatu varsin tehokkaasti pilattua Zondan korkealta kiekuva V12 äänimaailma. :nope:
Ohi ajaessa kuuluva pihinä ei oikein vastaa niitä 700 heppaa mitä tuosta myllystä lähtee.
Koenigsegg oli kiinnostunut Le Mans kisasta myös ja PSI tiiimi olisi Boschin kanssa ajattanut autoa, mutta se kaatui siihen, ettei sillä omistajalla ollut racingistä mitään käsitystä.Koenigsegg CCGT ei kilpaillut koskaan missään kilpa-sarjassa vaikka hieman huhua olikin FIA GT:n liittymisestä vuoden 2007 aikana.
Kyseinen auto oli FIA:n sääntöjen sallima, kunnes FIA päätti uusia sääntöjä.
Tuollaisen näin pari viikkoa sitten Span radalla. Olikohan sama auto Helsingissä?Kattelin tossa Ylen Puolseiskaa, sielä oli juttua American Car Showsta, joka on nyt siis viikendinä. Kuvissa vilahti GULF:n väreissä ollut GT40:nen, numerolla 6 muistaakseni. Olikohan tuo aito vai replika?
Yhden GT40 Replican olen Lahdessa kuvannut, mahtokohan olla sama auto uusissa väreissä?
Hyvin mahdollista, muistaakseni tuo auto oli Sveitsistä, ladattu 427:lla, jos nyt oikein muistan mitä siitä kuulin. Ei aito, mutta hyvin hyvin HYVIN lähellä.Tuollaisen näin pari viikkoa sitten Span radalla. Olikohan sama auto Helsingissä?
Sama auto tuossa videossa.
Hmm tuskimpa sitten sama on. Näitä on mahdoton meinaa erottaa kuvista yleensä, aitoa ja ei aitoa. Replikan kun voi tehdä aivan viimisen päälle orkkiksen näköseksi.Tuosta kuvaamastani autosta löysin tällaiset tiedot. Eli Belgiasta on tuo.