OoPee
Nuori ikäisekseen
Punkkua vai valkkaria? Vaiko sekä että?Knoukkari sanoi:Ei vaan yhden Hesarin tiedetoimittajan, joka seisoo ovella viinipullot molemmissa käsissään ja on tulossa mukaan bileisiin.
Punkkua vai valkkaria? Vaiko sekä että?Knoukkari sanoi:Ei vaan yhden Hesarin tiedetoimittajan, joka seisoo ovella viinipullot molemmissa käsissään ja on tulossa mukaan bileisiin.
No kun MÄ nyt sen kerran tulin tänne kirjottaneeks niin eiköhän se oo jo teidän kaikkien.OoPee sanoi:Onks toi sun mielipitees? :doubtful:
Mua ärsyttää tommonen mielipiteen tuputusK.Yrjola sanoi:No kun MÄ nyt sen kerran tulin tänne kirjottaneeks niin eiköhän se oo jo teidän kaikkien.![]()
TUPUTUS on koristemaalauksellinen kikka!OoPee sanoi:Mua ärsyttää tommonen mielipiteen tuputus
Pitkällä aikavälillä sen merkitys kuitenkin tajutaan ja sitä kunnioitetaan.OoPee sanoi:Mua ärsyttää tommonen mielipiteen tuputus
Tässä tosin nyt kävi niin onnekkaasti, että koska se oli SUN mielipitees, jäi sen suosio suhtkoht matalaksi.
Ja vitut, ne maalaa pisteillä!!!Captain Howdy sanoi:TUPUTUS on koristemaalauksellinen kikka!
Joo, parintuhannen vuoden kuluttua joulukin siirretään syyskuulle.K.Yrjola sanoi:Pitkällä aikavälillä sen merkitys kuitenkin tajutaan ja sitä kunnioitetaan.
KÄYTSÄ EBAA?Captain Howdy sanoi:TUPUTUS on koristemaalauksellinen kikka!
ööö... emmä tota.... ... pahus, nenään tuli.K.Yrjola sanoi:KÄYTSÄ EBAA?
JÄTKÄ KÄVI EBAA!Captain Howdy sanoi:ööö... emmä tota.... ... pahus, nenään tuli.
Ei kestä kiittää, 2.200 egua riittää.Captain Howdy sanoi:
Mullois vaan 1100.K.Yrjola sanoi:Ei kestä kiittää, 2.200 egua riittää.
Luuletsä olevas joku Tarzan vai? Käytsä ebaa?Captain Howdy sanoi:Mullois vaan 1100.
Joo käyn mä ebaa... eiku, en mä käy... tai siisK.Yrjola sanoi:Luuletsä olevas joku Tarzan vai? Käytsä ebaa?
Et mitään! JÄTKÄ KÄVI EBAA!Captain Howdy sanoi:Joo käyn mä ebaa... eiku, en mä käy... tai siis
*ei voi tehdä mitään*
Mitä teen?
En, olen Hämähäkkimies. Enkä mä mitään ebaa käy, mä käyn pitkin seiniä.K.Yrjola sanoi:Luuletsä olevas joku Tarzan vai? Käytsä ebaa?
Jälleen kerran Vapaa osoittaa todellisen luonteensa. Näin lyhyessä ajassa Jumalasta Hämähäkkimieheen.Knoukkari sanoi:En, olen Hämähäkkimies. Enkä mä mitään ebaa käy, mä käyn pitkin seiniä.
Toisaalta aika moni täälläkin pitää kumpaistakin mielikuvitusolentonaK.Yrjola sanoi:Näin lyhyessä ajassa Jumalasta Hämähäkkimieheen.