Knoukka
Well-known member
Joidenkin onnellisten tietämys se riittää niinkin laajalti!OoPee sanoi:Toisaalta aika moni täälläkin pitää kumpaistakin mielikuvitusolentona![]()
Joidenkin onnellisten tietämys se riittää niinkin laajalti!OoPee sanoi:Toisaalta aika moni täälläkin pitää kumpaistakin mielikuvitusolentona![]()
Moni täällä pitää myös MINUA mielikuvitusolentona, joten se siitä, vai mitä?OoPee sanoi:Toisaalta aika moni täälläkin pitää kumpaistakin mielikuvitusolentona![]()
Moni pitää sua myös Suosikki-lehden paperinukkena.K.Yrjola sanoi:Moni täällä pitää myös MINUA mielikuvitusolentona, joten se siitä, vai mitä?
Moni täällä pitää sinua täysin mielikuvituksettomana heebona.K.Yrjola sanoi:Moni täällä pitää myös MINUA mielikuvitusolentona, joten se siitä, vai mitä?
Enkös mää sitte ole?jps sanoi:Moni täällä pitää sinua täysin mielikuvituksettomana heebona.
Ja vielä useampi pitää sua ornarina, jonka ainoa oikea sijoituspaikka on Bouvet, tuo saari hyisellä valtamerellä.K.Yrjola sanoi:Moni täällä pitää myös MINUA mielikuvitusolentona, joten se siitä, vai mitä?
Jälleen kerran Vapaa osoittaa todellisen luonteensa.OoPee sanoi:Ja vielä useampi pitää sua ornarina, jonka ainoa oikea sijoituspaikka on Bouvet, tuo saari hyisellä valtamerellä.
Knoukkari sanoi:Ei vaan yhden Hesarin tiedetoimittajan, joka seisoo ovella viinipullot molemmissa käsissään ja on tulossa mukaan bileisiin.
Oliskohan aika sunkin edes kerran elämässäs näyttää pikkuisen luonnetta?K.Yrjola sanoi:Jälleen kerran Vapaa osoittaa todellisen luonteensa.
Ihan turhaan. Ei se vieläkään oo kasvanu.OoPee sanoi:Oliskohan aika sunkin edes kerran elämässäs näyttää pikkuisen luonnetta?![]()
Jospa tämän avulla kasvais?K.Yrjola sanoi:Ihan turhaan. Ei se vieläkään oo kasvanu.
Ei sitä ennen tiedä ennen kuin käy katolla mittaamassa.K.Yrjola sanoi:Ihan turhaan. Ei se vieläkään oo kasvanu.
Ja jossain Kajaanissa yks kaveri luulee olevansa taidemaalari kun se tu(m)puttaa päivittäin.Captain Howdy sanoi:TUPUTUS on koristemaalauksellinen kikka!
Selkis mitä se Mylliskin siellä katolla yksikseen tekiKnoukkari sanoi:Ei sitä ennen tiedä ennen kuin käy katolla mittaamassa.
Muuraanko savupiipun samalla? Siinä voi humalatilasta johtuen kuiteski käydä niin, että se 'hakee paikkaansa'.Knoukkari sanoi:Ei sitä ennen tiedä ennen kuin käy katolla mittaamassa.
Muttet sano? Mikset?K.Yrjola sanoi:Mä sanoisin että näin on tilanne KAIKISSA asioissa.
Harvemmin tapaa noin monta kertaa itsensäkieltävää kertomusta!!!Jacques sanoi:Ja vastaus toikin kysymykseen. En usko mihinkään yliluonnolliseen, en siis myöskään Jumalaan. Sen sijaan uskon esim. maapallon ulkopuoliseen elämään, koska olisi suorastaan yliluonnollista ettei muualla maailmankaikkeudessa olisi elämää. En taas usko että ihminen tulee koskaan näkemään maapallon ulkopuolista elämää, koska se vaatisi yliluonnollisia kykyjä, että joku örrimönkiäinen tulis tänne tai että ihminen menis sinne missä niitä örrimönkiäisiä on. Näin ollen en myöskään usko että joku suuri ja mahtava näkymätön olento olis muka luonut kaiken tämän shitin täällä.
Jaques: ymmärrän jos et tule kisoihin paikalle - ei se mitään :ahem:Jacques sanoi:Ja vastaus toikin kysymykseen. En usko mihinkään yliluonnolliseen, en siis myöskään Jumalaan. Sen sijaan uskon esim. maapallon ulkopuoliseen elämään, koska olisi suorastaan yliluonnollista ettei muualla maailmankaikkeudessa olisi elämää. En taas usko että ihminen tulee koskaan näkemään maapallon ulkopuolista elämää, koska se vaatisi yliluonnollisia kykyjä, että joku örrimönkiäinen tulis tänne tai että ihminen menis sinne missä niitä örrimönkiäisiä on. Näin ollen en myöskään usko että joku suuri ja mahtava näkymätön olento olis muka luonut kaiken tämän shitin täällä.