K.Yrjola
Well-known member
Siinähän mietit. Tutkimattomia ovat Herran tiet.VJR sanoi:Panee nimittäin oikeasti miettimään, että kumpaan noista ny haluais mennä.
Siinähän mietit. Tutkimattomia ovat Herran tiet.VJR sanoi:Panee nimittäin oikeasti miettimään, että kumpaan noista ny haluais mennä.
Jaha sitä on taas käyty kapakassaK.Yrjola sanoi:Siinähän mietit. Tutkimattomia ovat Herran tiet.
Tää sama muuten jo käsiteltiin aikoinaan raamattujarnassa.VJR sanoi:Tosta pääuskonnostamme haluaisin esittää yhen kyssärin. Mikä pointti siinä on, et taivaaseen pääseminen on vaan kiinni siitä et uskooko vai ei? Onko taivaassa siis paljonki uskovaisia pedofiileja ja murhamiehiä. Ja helvetti vastaavasti on tulvillaan hyviä ihmisiä, jotka ei ny sattunu uskomaan siihen isoon Jiihin. Panee nimittäin oikeasti miettimään, että kumpaan noista ny haluais mennä.
En mä jarnaa halunnutkaan, vaan jonku asiaan perehtyneen asiallisen, lyhyen mutta ytimekkään vastauksen.OoPee sanoi:Tää sama muuten jo käsiteltiin aikoinaan raamattujarnassa.
Uso mua, et haluu jarnata tuota asiaa uudestaan lävitte![]()
Se oliskin helppoo, jos jarna tulis vain silloin, kun sitä haluaaVJR sanoi:En mä jarnaa halunnutkaan, vaan jonku asiaan perehtyneen asiallisen, lyhyen mutta ytimekkään vastauksen.
Ne on siellä taivaassa "parantuneita". Varma tieto - luota muhun!VJR sanoi:En mä jarnaa halunnutkaan, vaan jonku asiaan perehtyneen asiallisen, lyhyen mutta ytimekkään vastauksen.
Eipä ihme ettei neekerismies käy enää mun porraskäytävää siivoomassa.Jussi sanoi:Sullekaan ei voi enää vittuilla vaatetuksesta kun meillä kaikilla on päällä samanlainen Kapp Ahlin valkoinen kaapu. Varma tieto sekin.
Vastaus kysymykseesi on: Kyllä. Taivaassa on paljon myös murhamiehiä ja pedofiilejä yms.. mutta taivaassa on se ero, että me emme ole siellä sellaisia kuin olemme täällä, koska nuo kaikki ovat vain saatanan tekemiä kiusauksia johon on sitten ihmiset langenneet.VJR sanoi:Tosta pääuskonnostamme haluaisin esittää yhen kyssärin. Mikä pointti siinä on, et taivaaseen pääseminen on vaan kiinni siitä et uskooko vai ei? Onko taivaassa siis paljonki uskovaisia pedofiileja ja murhamiehiä. Ja helvetti vastaavasti on tulvillaan hyviä ihmisiä, jotka ei ny sattunu uskomaan siihen isoon Jiihin. Panee nimittäin oikeasti miettimään, että kumpaan noista ny haluais mennä.
Eipä ihme ettei neekerismies käy enää mun porraskäytävää siivoomassa.Mehe Rienarsuo sanoi:En pysty selittämään vastaustani tähän kysymykseen riittävän tyhjentävästi, joten jätän selittämättä. Vastaukseni on en usko, vaikka uskonkin ja uskon, mutta en kuitenkaan.
Mites tän mielikuvan sais päästään pois? Siis neekerismiehen "siivoamassa sun porraskäytävää".K.Yrjola sanoi:Eipä ihme ettei neekerismies käy enää mun porraskäytävää siivoomassa.
:nope: :nope: :nope:Mehe Rienarsuo sanoi:Mites tän mielikuvan sais päästään pois? Siis neekerismiehen "siivoamassa sun porraskäytävää".
Muuraat toki. Juuri veistelin hirsiarinan mille muurata!K.Yrjola sanoi:Muuraanko savupiipun samalla? Siinä voi humalatilasta johtuen kuiteski käydä niin, että se 'hakee paikkaansa'.
Ok. Kiitos.Doubtful sanoi:Vastaus kysymykseesi on: Kyllä. Taivaassa on paljon myös murhamiehiä ja pedofiilejä yms.. mutta taivaassa on se ero, että me emme ole siellä sellaisia kuin olemme täällä, koska nuo kaikki ovat vain saatanan tekemiä kiusauksia johon on sitten ihmiset langenneet.
Helvetissä sua kidutetaan 24/7 ja sä myös muistat siellä ne jutut mitä olet täällä maanpäällä tehnyt, joten kyllä mä sen taivaan noista valitsisin.
Näin on ja puolella paranee!Il Tempo Gigante sanoi:Hirsiarinan päälle me uuni näpätään. Kallion päälle muuratusta uunista tulee juonikko.
Neekeri-sana! BANNIA!K.Yrjola sanoi:Eipä ihme ettei neekerismies käy enää mun porraskäytävää siivoomassa.
Toisen kerran... BANNIA!!!Albert Oil sanoi:Neekeri-sana! BANNIA!
Sana kolmannen kerran, quotattuna... BANNIA!!!Knoukkari sanoi:Toisen kerran... BANNIA!!!