Uskotko Jumalaan?

Uskotko Jumalaan?

• Äänestäjiä yhteensä
    66

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
VJR sanoi:
Tosta pääuskonnostamme haluaisin esittää yhen kyssärin. Mikä pointti siinä on, et taivaaseen pääseminen on vaan kiinni siitä et uskooko vai ei? Onko taivaassa siis paljonki uskovaisia pedofiileja ja murhamiehiä. Ja helvetti vastaavasti on tulvillaan hyviä ihmisiä, jotka ei ny sattunu uskomaan siihen isoon Jiihin. Panee nimittäin oikeasti miettimään, että kumpaan noista ny haluais mennä.
Tää sama muuten jo käsiteltiin aikoinaan raamattujarnassa.

Uso mua, et haluu jarnata tuota asiaa uudestaan lävitte :D

abc

DNF
OoPee sanoi:
Tää sama muuten jo käsiteltiin aikoinaan raamattujarnassa.

Uso mua, et haluu jarnata tuota asiaa uudestaan lävitte :D
En mä jarnaa halunnutkaan, vaan jonku asiaan perehtyneen asiallisen, lyhyen mutta ytimekkään vastauksen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
VJR sanoi:
En mä jarnaa halunnutkaan, vaan jonku asiaan perehtyneen asiallisen, lyhyen mutta ytimekkään vastauksen.
Se oliskin helppoo, jos jarna tulis vain silloin, kun sitä haluaa :eek:

Mut voin mä sen vastauksen sulle sanoa ja vieläpä lyhyesti ja ytimekkäästi: siksi, että raamatussa sanotaan niin. Piste.

Örfil

Guest
VJR sanoi:
Ne on siellä taivaassa "parantuneita". Varma tieto - luota muhun!

Sullekaan ei voi enää vittuilla vaatetuksesta kun meillä kaikilla on päällä samanlainen Kapp Ahlin valkoinen kaapu. Varma tieto sekin.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Jussi sanoi:
Sullekaan ei voi enää vittuilla vaatetuksesta kun meillä kaikilla on päällä samanlainen Kapp Ahlin valkoinen kaapu. Varma tieto sekin.
Eipä ihme ettei neekerismies käy enää mun porraskäytävää siivoomassa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
En pysty selittämään vastaustani tähän kysymykseen riittävän tyhjentävästi, joten jätän selittämättä. Vastaukseni on en usko, vaikka uskonkin ja uskon, mutta en kuitenkaan.

Doubtful

Banned
VJR sanoi:
Tosta pääuskonnostamme haluaisin esittää yhen kyssärin. Mikä pointti siinä on, et taivaaseen pääseminen on vaan kiinni siitä et uskooko vai ei? Onko taivaassa siis paljonki uskovaisia pedofiileja ja murhamiehiä. Ja helvetti vastaavasti on tulvillaan hyviä ihmisiä, jotka ei ny sattunu uskomaan siihen isoon Jiihin. Panee nimittäin oikeasti miettimään, että kumpaan noista ny haluais mennä.
Vastaus kysymykseesi on: Kyllä. Taivaassa on paljon myös murhamiehiä ja pedofiilejä yms.. mutta taivaassa on se ero, että me emme ole siellä sellaisia kuin olemme täällä, koska nuo kaikki ovat vain saatanan tekemiä kiusauksia johon on sitten ihmiset langenneet.

Helvetissä sua kidutetaan 24/7 ja sä myös muistat siellä ne jutut mitä olet täällä maanpäällä tehnyt, joten kyllä mä sen taivaan noista valitsisin.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Mehe Rienarsuo sanoi:
En pysty selittämään vastaustani tähän kysymykseen riittävän tyhjentävästi, joten jätän selittämättä. Vastaukseni on en usko, vaikka uskonkin ja uskon, mutta en kuitenkaan.
Eipä ihme ettei neekerismies käy enää mun porraskäytävää siivoomassa.

Knoukka

Well-known member
K.Yrjola sanoi:
Muuraanko savupiipun samalla? Siinä voi humalatilasta johtuen kuiteski käydä niin, että se 'hakee paikkaansa'.
Muuraat toki. Juuri veistelin hirsiarinan mille muurata!

abc

DNF
Doubtful sanoi:
Vastaus kysymykseesi on: Kyllä. Taivaassa on paljon myös murhamiehiä ja pedofiilejä yms.. mutta taivaassa on se ero, että me emme ole siellä sellaisia kuin olemme täällä, koska nuo kaikki ovat vain saatanan tekemiä kiusauksia johon on sitten ihmiset langenneet.

Helvetissä sua kidutetaan 24/7 ja sä myös muistat siellä ne jutut mitä olet täällä maanpäällä tehnyt, joten kyllä mä sen taivaan noista valitsisin.
Ok. Kiitos.