K.Yrjola
Well-known member
Taas häipyivät puntapeijoonit pulleine pakaaseineen.:nope:
Joka on pelkästään SUN syy!!!! Siispä?K.Yrjola sanoi:Taas häipyivät puntapeijoonit pulleine pakaaseineen.:nope:
Käytsä EBAA VAI?Captain Howdy sanoi:Joka on pelkästään SUN syy!!!! Siispä?
paauskonnosta en osaa vastata, mutta ite oon miettiny etta jos Jumala kert rakastaa meita niin miks se lahettais meidat helvettiin? ite en usko helvettiin sellasena ku miten raamattu kuvaa sen. naa on taas naita "uskon niin ja nain diibadaaba" enka aio kellekaan tuputtaa mitaan koska mua arsyttaa ihmiset jotka tekee niin, koska jokanen uskoo miten tahtoo. mutta taa on se mita ma olen miettiny... voin olla myos vaarassa.VJR sanoi:Tosta pääuskonnostamme haluaisin esittää yhen kyssärin. Mikä pointti siinä on, et taivaaseen pääseminen on vaan kiinni siitä et uskooko vai ei? Onko taivaassa siis paljonki uskovaisia pedofiileja ja murhamiehiä. Ja helvetti vastaavasti on tulvillaan hyviä ihmisiä, jotka ei ny sattunu uskomaan siihen isoon Jiihin. Panee nimittäin oikeasti miettimään, että kumpaan noista ny haluais mennä.
Aha. Taas näitä tuputtajia...Thyella sanoi:paauskonnosta en osaa vastata, mutta ite oon miettiny etta jos Jumala kert rakastaa meita niin miks se lahettais meidat helvettiin? ite en usko helvettiin sellasena ku miten raamattu kuvaa sen. naa on taas naita "uskon niin ja nain diibadaaba" enka aio kellekaan tuputtaa mitaan koska mua arsyttaa ihmiset jotka tekee niin, koska jokanen uskoo miten tahtoo. mutta taa on se mita ma olen miettiny... voin olla myos vaarassa.
Mitä sääki tuputat mielipidettäs thyellan tuputtamisestaCaptain Howdy sanoi:Aha. Taas näitä tuputtajia...
Ellei joku pikkuhiljaa kerro mikä helvetti toi eba on niin niin niin sit ei kerro!K.Yrjola sanoi:Käytsä EBAA VAI?
JÄTKÄ KÄY EBAA!!!!!OoPee sanoi:Ellei joku pikkuhiljaa kerro mikä helvetti toi eba on niin niin niin sit ei kerro!
Erityisen ikävää on, jos sitä mielipidettä tuputtaa henkilöille, jotka eivät ole itse kykeneviä tai kypsiä asiasta mielipidettä muodostamaan. Tästähän on kyse, kun uskonnollisia ajatuksia pumpataan lasten aivoihin. Richard Dawkins puuttuu tähän aiheeseen uudehkossa kirjassaan: "The God Delusion – Jumalharha". En ole kirjaa lukenut, ainoastaan esipuheen ja muutamia arvioita teoksesta. Vaikuttaa niiden perusteella mielenkiintoiselta. Pohtiessaan uskonnon tuputtamista lapsille, Dawkins käyttää termiä "abuse". Vahva, mutta mielestäni aiheellinen ilmaisu. Lainaus on kirjan esipuheesta.VJR sanoi:Aiheeseen otan sen verran vaan kantaa, et tää on yks niitä asioita, missä oman mielipiteen tuputtaminen ärsyttää aika paljo.
The whole matter of religion and childhood is the subject of Chapter 9, which also includes my third consciousness-raiser. Just as feminists wince when they hear ‘he’ rather than ‘he or she’, or ‘man’ rather than ‘human’, I want everybody to flinch whenever we hear a phrase such as ‘Catholic child’ or ‘Muslim child’. Speak of a ‘child of Catholic parents’ if you like; but if you hear anybody speak of a ‘Catholic child’, stop them and politely point out that children are too young to know where they stand on such issues, just as they are too young to know where they stand on economics or politics.
Siinä sitä taas siteerataan kirjaa, jota ei ole edes luettu - hyvä hyvä...haju sanoi:Erityisen ikävää on, jos sitä mielipidettä tuputtaa henkilöille, jotka eivät ole itse kykeneviä tai kypsiä asiasta mielipidettä muodostamaan. Tästähän on kyse, kun uskonnollisia ajatuksia pumpataan lasten aivoihin. Richard Dawkins puuttuu tähän aiheeseen uudehkossa kirjassaan: "The God Delusion – Jumalharha". En ole kirjaa lukenut, ainoastaan esipuheen ja muutamia arvioita teoksesta. Vaikuttaa niiden perusteella mielenkiintoiselta. Pohtiessaan uskonnon tuputtamista lapsille, Dawkins käyttää termiä "abuse". Vahva, mutta mielestäni aiheellinen ilmaisu. Lainaus on kirjan esipuheesta.
Ei mikään rakkaus kestä mitä vaan. Kyllä ihmisen rakkaus vaikkapa lapseensa loppuu jos lapsi on täysi paska. Anteeksi antoa Jumalalta löytyy, mutta sitä täytyy haluta. Jos ihminen hylkää kokonaan Jumalan niin näin tekee myöskin Jumala tällöin.Thyella sanoi:paauskonnosta en osaa vastata, mutta ite oon miettiny etta jos Jumala kert rakastaa meita niin miks se lahettais meidat helvettiin? ite en usko helvettiin sellasena ku miten raamattu kuvaa sen. naa on taas naita "uskon niin ja nain diibadaaba" enka aio kellekaan tuputtaa mitaan koska mua arsyttaa ihmiset jotka tekee niin, koska jokanen uskoo miten tahtoo. mutta taa on se mita ma olen miettiny... voin olla myos vaarassa.
Näinpä.. sinänsä miulle on ihan yks paskan hailee missä utopiassa kukin haluaa elää, mutta noi penskat vois säästää näiltä houreilta kunnes itse osaavat päättää mihin uskovat.haju sanoi:Erityisen ikävää on, jos sitä mielipidettä tuputtaa henkilöille, jotka eivät ole itse kykeneviä tai kypsiä asiasta mielipidettä muodostamaan. Tästähän on kyse, kun uskonnollisia ajatuksia pumpataan lasten aivoihin. Richard Dawkins puuttuu tähän aiheeseen uudehkossa kirjassaan: "The God Delusion – Jumalharha". En ole kirjaa lukenut, ainoastaan esipuheen ja muutamia arvioita teoksesta. Vaikuttaa niiden perusteella mielenkiintoiselta. Pohtiessaan uskonnon tuputtamista lapsille, Dawkins käyttää termiä "abuse". Vahva, mutta mielestäni aiheellinen ilmaisu. Lainaus on kirjan esipuheesta.
Mites joulupukki? Entä sadut?Ylen Sankia Priha sanoi:Näinpä.. sinänsä miulle on ihan yks paskan hailee missä utopiassa kukin haluaa elää, mutta noi penskat vois säästää näiltä houreilta kunnes itse osaavat päättää mihin uskovat.
Noniin.. tein sen taas.. naps vaan ja ansa laukesi. Sanomistahan tästäkin taas tulee. :thumbfh:
Silloin on kylvettävä kun maaperä on otollista ;-)Ylen Sankia Priha sanoi:Näinpä.. sinänsä miulle on ihan yks paskan hailee missä utopiassa kukin haluaa elää, mutta noi penskat vois säästää näiltä houreilta kunnes itse osaavat päättää mihin uskovat.
Niin tulikin, senkin hahhuli!Ylen Sankia Priha sanoi:Noniin.. tein sen taas.. naps vaan ja ansa laukesi. Sanomistahan tästäkin taas tulee. :thumbfh: