Jos kuitenkin laitetaan se Turun Sanomien juttu suoraan, eikä Maikkarin kautta kierrätettynä.Nyt maikkari levittelee juttua Camposin poisjäännistä varmistettuna, vaikka näin ei (kai) ole vielä käynyt...
Serbitalli ottaa Camposin paikan - Villeneuve kuskiksi?
Ja taas Bruno jäisi ilman F1 paikkaa. :nope:Toivottavasti, toivottvasti ei ole totta. Muuten vituttaa ja ankarasti juuri O. Hokkasen mainitsemista syistä
Se on toinen syy. Kolmas syy on se, että tiimi on sentään edustanut perinteistä tapaa tuoda talli ykkösiin: alemman luokan mestari. Vaikka TS meille tuleekin, en ole koskaan pitänyt Heikki Kullasta, varsinkaan nyt uusiin tiimeihin kohdistuneen pessimismin takia.Ja taas Bruno jäisi ilman F1 paikkaa. :nope:
En ollut huomannutkaan TS:n uutta juttua, luulin että tämä nyt vielä perustuisi tämänaamuiseen juttuun, mutta eipä tietenkää. (Nyt sain aikaseks lisättyä TS:n rss syötteen tohon maikkarin paskajournalismin viereen... :thumbupJos kuitenkin laitetaan se Turun Sanomien juttu suoraan, eikä Maikkarin kautta kierrätettynä.
Now Ecclestone has thrown his support behind Stefan GP and believes it could replace any team that fails to make the opening race.
"I do not believe in the participation of US F1 and Campos," he told German publication Sport Bild. "Instead, I have good contact with Stefan and am trying to get this team a starting place. Ralf Schumacher would be an ideal driver for them. He has experience, he knows the team."
Ei kuulosta mitenkään voitokkaalta yhdistelmältä.Niinkin tyhmä nimi tallille, kuin Stefan GP ja kuljettajiksi kehäraakit R. Schumacher ja J.Villeneuve, Bravo! Tätä F1 on kaivannut. Mimmoisenhan auton kerkeäisivät kasata tällä varoitusajalla? Saati sitten, jos lopullinen päätös syntyy vasta tuttuun tyyliin kuukauden päästä.
Huhujen mukaanhan Stefanilla olisi kaksi valmista autovaihtoehtoa käytössään (Toyota ja Dallara) joten tuskin tämä siitä kiinni jää. USF1 yritti jo Schumacher huonompaa riveihinsä, joten on kyseenalaista, suostuisiko Ralf toisen epävarmalla pohjalla olevan projektin kuskiksi.Niinkin tyhmä nimi tallille, kuin Stefan GP ja kuljettajiksi kehäraakit R. Schumacher ja J.Villeneuve, Bravo! Tätä F1 on kaivannut. Mimmoisenhan auton kerkeäisivät kasata tällä varoitusajalla? Saati sitten, jos lopullinen päätös syntyy vasta tuttuun tyyliin kuukauden päästä.
Onhan niillä varaa valita, kun ekana ostivat Toyotan auton ja nyt ilmeisesti Dallarankin tekemän auton. Hyvähän se olisi, että tulee talli, jolla on mahdollista pistää rahaa peliin, eikä ole heti kaikki maksut myöhässä ja kuskeiksi tarvii maksukuskeja.Niinkin tyhmä nimi tallille, kuin Stefan GP ja kuljettajiksi kehäraakit R. Schumacher ja J.Villeneuve, Bravo! Tätä F1 on kaivannut. Mimmoisenhan auton kerkeäisivät kasata tällä varoitusajalla? Saati sitten, jos lopullinen päätös syntyy vasta tuttuun tyyliin kuukauden päästä.
Tosiaan, onhan noita kuolinpesiä joiden raatoja tonkimalla pääsee alkuun.Huhujen mukaanhan Stefanilla olisi kaksi valmista autovaihtoehtoa käytössään (Toyota ja Dallara) joten tuskin tämä siitä kiinni jää. USF1 yritti jo Schumacher huonompaa riveihinsä, joten on kyseenalaista, suostuisiko Ralf toisen epävarmalla pohjalla olevan projektin kuskiksi.
Kyllä tuo minusta ainakin Camposia vakavammalta projektilta vaikuttaa. Viime kauden Toyotoillakin voitettaisiin varmasti kaikki tulokastallit, muistetaan esimerkiksi Toyotan vauhti Abu Dhabissa.Ei kuulosta mitenkään voitokkaalta yhdistelmältä.
Harmi jos Senna jäisi ilman tallia ensi kaudella. :nope:
Stefan ei ole muodollisesti hakenut paikkaa sarjassa, vaan yrittää mukaan takaportin kautta. Tallien määrä tosiaan yritettiin nostaa 14:ään, mutta F1-tallit hylkäsivät ehdotuksen.FIA:n pitää tehdä tämäkin niin vaikeaksi, hyväksyisivät Stefanin mukaan 14 tallina ja sillä hyvä. Kun näköjään pystytään noin vain tekemään tilaa kolmelle uudelle tallille varikolle, niin kai se neljäskin vielä onnistuisi. Eikös syksyllä puhuttu tallimäärän nostamisesta 14 muutenkin?
Autosport on ainakin pitänyt Nakajimaa varmana, jos SGP peleihin pääsee.Stefan muistaakseni kertoi aiemmin, että toinen kuski olisi ollut jo pidempään valittuna. Oma arvaukseni on yhä Serbian oma poika Milos Pavlovic, joskin Kazuki Nakajima on Toyota-yhteyden johdosta varmaan parempi veikkaus.
Ai? No olisi siinä ollut kumminkin modifioitavaa 1998:n säännöille 20cm kapeammasta autosta lähtien.Stefanović ei muuten ole ensimmäistä kertaa liikkeellä F1-projektinsa kanssa. Vuonna 1998 hän yritti mukaan edelliskaudella flopanneen Lolan kalustolla.
Lolan piti alunperin tulla mukaan vasta 98, joten ehkä nillä oli joitain suunnitelmia valmiina.Ai? No olisi siinä ollut kumminkin modifioitavaa 1998:n säännöille 20cm kapeammasta autosta lähtien.