Uusi Fiat!

patriot

Foorumin senaattori
Matxin tuttujen autot maanantaikappaleita.... Ainakaan mun tuttujen ranskalaisissa autoissa(Peugeot 405, 406, 306, 307, Renault Lagina) ei ole ollut sellaisia vikoja mitä ei olisi ollut saksalaisissakin. Esim Vw Passatin ekassa korimallissa oli vikoja, vaikka muille jakaa. Kaverin perheellä sellainen oli.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Mitähän eroa Schumi editionilla ja Stilo Abarthilla oikeastaan on jos molemmissa on tuo sama 2.4 20v viisipannuinen ja joko Selespeed tai 5v manuaali. Erilainen etupuskuri?
No ilmeisesti juuri se. Lisäksi Stilo Schumacher on aina Ferr... siis Marlboronpunainen ja jos haluaa törsätä, niin Schumacher GP:ssä on sitten oikein Prodriven alustasarja.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
mardemi sanoi:
Mitähän eroa Schumi editionilla ja Stilo Abarthilla oikeastaan on jos molemmissa on tuo sama 2.4 20v viisipannuinen ja joko Selespeed tai 5v manuaali. Erilainen etupuskuri? :D
Schumi Stiloa ei varmaan saa Suomesta:confused:

Arppa

Well-known member
Mahtaakohan Schumi itse ajaa tuolla Stilon omalla nimikkomallillaan:rolleyes:
Autonäyttelyissähän sillä on vähän ikävää kun Räikkönen esittelee jotain Mersun urheiluautoa ja Schumi joutuu seisoskelemaan jonkun satakaksseiskan vieressä.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
patriot sanoi:
Matxin tuttujen autot maanantaikappaleita.... Ainakaan mun tuttujen ranskalaisissa autoissa(Peugeot 405, 406, 306, 307, Renault Lagina) ei ole ollut sellaisia vikoja mitä ei olisi ollut saksalaisissakin. Esim Vw Passatin ekassa korimallissa oli vikoja, vaikka muille jakaa. Kaverin perheellä sellainen oli.
Kova on maanantaikappale% ransmanneissa. Ostakaa toki mitä lystäätte, ei se minua paisko mihinkään suuntaan. Mutta jos rehellisiä ollaan niin itse en edes vaivaudu ranskalaisautomyymälöihin.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olen ajanut naapurin Fiat Bravolla eikä ajokokemus ole mitenkään erityisen kehuttava. Auto ikäänkuin "nuuskii" tietä ja ohjaus on hieman tunnoton. Tuntuu kuin koko ajan auto hakisi linjaa ja ohjauksella saa koko ajan tehdä töitä. Autossa on vakio renkaat ja vanteet.

Vastaavaa ei ole esiintynyt esim. Golfilla ajettaessa vaan Golf pysyy suunnassaan ja ajotuntuma on erinomainen. Samoin Uusi Mini on erinomainen ajo-ominaisuuksiltaan- ja tuntumaltaan.

patriot

Foorumin senaattori
Matxi sanoi:
Kova on maanantaikappale% ransmanneissa. Ostakaa toki mitä lystäätte, ei se minua paisko mihinkään suuntaan. Mutta jos rehellisiä ollaan niin itse en edes vaivaudu ranskalaisautomyymälöihin.
Ostat kalliimmalla Volkkarin jossa myös vikoja riittää! Ja Audi josta Runar kertoi kauhuesimerkin!:nope: Todella lapsellista on luoda tuollaista jakoa. Ei nyt eletä enää 70-lukua.

patriot

Foorumin senaattori
McMike sanoi:
Olen ajanut naapurin Fiat Bravolla eikä ajokokemus ole mitenkään erityisen kehuttava. Auto ikäänkuin "nuuskii" tietä ja ohjaus on hieman tunnoton. Tuntuu kuin koko ajan auto hakisi linjaa ja ohjauksella saa koko ajan tehdä töitä. Autossa on vakio renkaat ja vanteet.

Vastaavaa ei ole esiintynyt esim. Golfilla ajettaessa vaan Golf pysyy suunnassaan ja ajotuntuma on erinomainen. Samoin Uusi Mini on erinomainen ajo-ominaisuuksiltaan- ja tuntumaltaan.
Mitäs yllättävää tuossa on? Monissa uusissa autoissa ohjaus on tunnottomaksi tehostettu. Poikkeuksia toki on kuten vanhan mallin Focus(uudesta en tiedä), Golf, Pösön 406 ja 307, Opel Astra jne...

Japanilaisissa on ollut tunnoton ohjaus aina ja siinä ovat olleet eurooppalaisia aina jäljessä. Toki ero on pienentynyt viime vuosina.

Estate

Well-known member
Joskus oli semmonen Stilo-mainosmissä oli söpö lapsi sekä mies.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
312T4 sanoi:
Kumma, etteivät ne tuo noita tehokkaampia Fiatteja tänne Härmään! Nyt vasta taas saa niitä JTD Alfojakin taas!:thumbup:
Tuo on valitettavan yleistä.Italian tulisimmista 147 Alfa GTA on myöskin jäänyt Suomesta ulos :thumbdown :mad: :thumbfh:

Jkalliom

Kerran VeVe aina VeVe
Sijainti
Espoo
patriot sanoi:
Mitäs yllättävää tuossa on? Monissa uusissa autoissa ohjaus on tunnottomaksi tehostettu. Poikkeuksia toki on kuten vanhan mallin Focus(uudesta en tiedä), Golf, Pösön 406 ja 307, Opel Astra jne...

Japanilaisissa on ollut tunnoton ohjaus aina ja siinä ovat olleet eurooppalaisia aina jäljessä. Toki ero on pienentynyt viime vuosina.
Uudessa ainakin 1,6 TCVI-Sport-Mallin Focuksessa omistaja voi itse napin painalluksella muuttaa auton Ohjauksen tehostusta, valikko löytyy ajotietokoneen asetusten takaa kohdasta, Servoadjustering. Normaalin ja Sport asennon välillä. Sport-Asento on vakioasetuksena Focuksessa. Focus tarvitsee myös ESP:n pysyäkseen täysin käyttäjänsä käsissä. Jo autoa ostaessa kannattaa kuunnella myyjän mielipidettä ja maksaa se ylimääräinen 850 euroa ihan kitisemättä. Sen verran huono se ohjaustuntuma on. Lisäksi Focuksen Ajotietokone ei osaa Suomea, vaan se on Suomen oloissa säädettävä Ruotsin kieliseksi.