kouvotsvoni
Banjottu
Formulakuskejakin hierovat tmit omine matkapenkkeineen.Jätkät ei niiko oikeesti oo kuullu palkkasuhteessa olevasta hierojasta?
Formulakuskejakin hierovat tmit omine matkapenkkeineen.Jätkät ei niiko oikeesti oo kuullu palkkasuhteessa olevasta hierojasta?
Pyh. Päinvastoin, aika kannustavia viestejähän tuossa on ollut, tosin moni muistuttaa senkin ammatin realiteeteista kun tuntuu "helppo raha" olevan päälimmäisenä kriteerinä olevan.Jonilla idean tynkää tulevaisuudesta ja porukka joukolla vastaan.:thumbup: Kannattaa Jonin käyttää hierontaöljyjä entisiin toimiinsa, kun ei kannata muuta.
Voi vielä luulla älykkään suunnittelun kannattajaksi.EI MITÄÄN TEKEMISTÄ SATTUMAN KANSSA, ÄLÄ RIENAA!
Aika kornia olisi, jos ei kerrottaisi edes noita hieman tulleita tietoja yritystoiminnasta. Joni näytti kuvittelevan päiväveloituksen olevan sama kuin palkka, mikä on aikamoinen ero todellisuuteen.Jonilla idean tynkää tulevaisuudesta ja porukka joukolla vastaan.:thumbup: Kannattaa Jonin käyttää hierontaöljyjä entisiin toimiinsa, kun ei kannata muuta.
Matkapöytä on matkapöytä. Se on tämänkaltainen:Minä olen. Useammastakin. Tosin "matkapöytä" on niissä tapauksissa harhaanjohtava, koska tyypeillä on pöydät valmiina näissä paikoissa, joissa käyvät.
Harvassa ovat ja tienaavat vielä vähemmän kuin itsensä elättävät yrittäjät.Jätkät ei niiko oikeesti oo kuullu palkkasuhteessa olevasta hierojasta?
Suurin ero lienee se, että ton motoroidun saa 'oikealle' korkeudelle?Matkapöytä on matkapöytä. Se on tämänkaltainen:
Voivat näyttää etäisesti samalta, mutta hierojalle ero on kuin yöllä ja päivällä.
Kaverilla on sellanen puinen matkapöytä. Tiedä mitä puuta se on, mutta pirun kevyt ja tukeva.Matkapöytä on matkapöytä. Se on tämänkaltainen:
Sitten on näitä moottoroituja hierontapöytiä.
Voivat näyttää etäisesti samalta, mutta hierojalle ero on kuin yöllä ja päivällä.
Ja puinen Barbara?Mulla on puinen keittiönpöytä.
Oho. Kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa tietenkin Barbapapa!Ja puinen Barbara?
Joo, sitä pystyy säätämään kesken hieronnan. Kiinteäjalkaisessa matkapöydässä jalkojen pituus on kompromissi.Suurin ero lienee se, että ton motoroidun saa 'oikealle' korkeudelle?
Se on se tärkein, tekee paljon tekniikkaan kuulemma eroa, esim. yksi naishieroja ei saanut läheskään samanlaista voimaa matkapöydällä aikaan, hieronnan tulos oli sen "toimistolla" käynnillä ihan erilainen kuin meillä töissä käydessä.Suurin ero lienee se, että ton motoroidun saa 'oikealle' korkeudelle?
"naishieroja", "tulos", "toimistolla"...Se on se tärkein, tekee paljon tekniikkaan kuulemma eroa, esim. yksi naishieroja ei saanut läheskään samanlaista voimaa matkapöydällä aikaan, hieronnan tulos oli sen "toimistolla" käynnillä ihan erilainen kuin meillä töissä käydessä.
Lisäksi toki joidenkin matkapöytien tukevuus ei ole kovinkaan hyvä, heiluvat voimakkaasti painettaessa kuitenkin...
Nää Joni-toikit menee aina noihin cumshotteihin ja muihin ruiskutuksiin!"naishieroja", "tulos", "toimistolla"...
OK!Itsehän en mitään mistään tiedä, mutta sen vaan sanon että oli yksi elämäni parhaimpia kokemuksia kun lukion jälkeen muutin pois vanhempien luota Suomen Persreiästä HERVANTAAN. Ai että. Omassa kämpässä voi sitten runkkailla ja vetää kalsarikännejä niin paljon kun sielu, kuluvat osat ja lompakko sietää. Rahaa saa kelasta näennäistä koulussakäyntiä vastaan, ja jos ei riitä niin töitä kyllä on kunhan ei nirsoile. Kattohuoneistossa ei ole pakko asua ja onhan se sanottava että solukolmio oli itsessään aika avartava kokemus.
Eli ei muuta kun kamat kantoon ja OMAA ELÄMÄÄ elämään.
Siis täh? Mitä muuta mä sitten tekisin?
Näin äkkiseltään tuntuu, että toimistohommat sopis sulle parhaiten.Jaaha. No kaipa tyydyn toimistoduuneihin ja siihen kuuluvaan tietokoneen räpyttelyyn. Sehän se mun kaikkein vahvin osa-alue.