kouvotsvoni
Banjottu
Muuta Joni Lieksaan. Täällä on Suomen toiseksi köyhimmät asukit! Töitä ei kylläkään kellekään, mutta.. 200k € saa kokonaisen kerrostalon vaikka!
Ei huono ajatus. Tampereelle opiskelemaan jos sopivan tuntuinen ala löytyy.Siksi olen monesti miettinyt muuttamista Treelle. Siellä asuu varmaan pk-seudun jälkeen eniten kavereita(Puolet naispuolisia). Muutenkin vaikuttaa rennolle kaupungille ja ei niin nirsoja näytä olevan liikenteessä kuin niin "ihanalla" pk-seudulla. :yuck: Maisemat järvineen ja puistoineen on omaa luokkaansa myös.
Asiansa osaaville realisteille on aina töitä tarjolla Lieksassa. :ahem:Muuta Joni Lieksaan. Täällä on Suomen toiseksi köyhimmät asukit! Töitä ei kylläkään kellekään, mutta.. 200k € saa kokonaisen kerrostalon vaikka!
Niin mitä et?En mie sillä, oonhan miekin joskus asunut vanhempien luona kuten varmaan aika moni muukin.
En mitään.Niin mitä et?
En mie sillä, oonhan miekin joskus asunut vanhempien luona kuten varmaan aika moni muukin.
Niin mitä et?
Niin hieno keskustelu, että aivoni hajosivat juuri atomeiksi ja silmäni.En mitään.
En mie sillä, oonhan miekin joskus ollu hajalla kuten varmaan aika moni muukin.Niin hieno keskustelu, että aivoni hajosivat juuri atomeiksi ja silmäni.
Kiusaat asumisellasi nuorempia?Itsehän en konsaan ole asunut vanhempien luona kuten aika moni muu.
:wall::wall::wall:Samaa mieltä, mielummin Tampereelle kuin Turkuun.
Koulutuksen osalta täällä tosiaan on hyvät mahdollisuudet, sen puolesta kyllä tervetuloa.Siksi olen monesti miettinyt muuttamista Treelle. Siellä asuu varmaan pk-seudun jälkeen eniten kavereita(Puolet naispuolisia). Muutenkin vaikuttaa rennolle kaupungille ja ei niin nirsoja näytä olevan liikenteessä kuin niin "ihanalla" pk-seudulla. :yuck: Maisemat järvineen ja puistoineen on omaa luokkaansa myös.
No mut sietääkin olla kun siellä on se suuri Abloyn tehdas vankistamassa talouttaKun noita vuokrahintoja kuuntelee, niin Joensuu Suomen ylihinnoitelluin paikka kyllä, tai ainakin lähellä sitä.
Jouduit vuokrafirman kusettamaksi oikeastaan. Nykyään on erittäin harvassa työt, joita osaisi heti, vaikka pohjakoulutus olisikin kohdallaan. Vaatii perehdyttämistä ja perehtymistä ennenkuin sujuu. Kuvaamassasi tapauksessa ihmisiä vuokraava firma teki virheen. Ehkäpä myös DHL, jos olettivat saavansa heti valmista halvalla.Ei vaan ollut mun hommaa ja kaikki asiat siellä ihan uutta. Ja tein mun alan asioita joiden kanssa ollut tekemisissä kolmeen vuoteen eli kun valmistuin. Siinä piti lyhyessä ajassa tajuta että miten asennettaan Elisan matkapuhelinverkkojen tukiasemia.. Ei vaa tosiaa noin lyhyessä ajassa kyllä pystynyt.. Olis tarvinnu pidemmän opastusajan.. Valitettavasti alunperin 2kk määräaikainen työpesti adeccon kautta siellä kesti siis 5pv yhteensä ennenkuin DHL:än tyyppi tuli sanomaan "Lopetas hommat siihen. Valitettavasti et ollut etsimämme henkilö".
Enemmän syytä laittaisin tälle. Asiakas lienee kuitenkin se joka speksaa konsultille mitä haetaan, ja siinä ei olla onnistuttu.Ehkäpä myös DHL, jos olettivat saavansa heti valmista halvalla.