Ensimmäinen muisto formuloista on Schumacherin keskeytys Kanadassa -93 tai 94. En itse asiassa ole faktojen paikkaansapitävyydestä ollenkaan varma, minulle vain jäi sellainen mielikuva, että se oli Schumacher ja autona Benetton. Muistan että hetkeä aiemmin näytettiin in-car kameran kuvaa ja se näytti niin hienolta, se älytön vauhti ja kovat jarrutukset! Sitten kun lähetys siirtyi normaaliin kuvakulmaan, alkoi se tuntumaan älyttömän tylsältä.
Sennan onnettomuus jäi mieleen kun siitä kerrotiin uutisissa, itse kisaa en nähnyt. Häkkisen onnettomuus -95 ja Monacon kolarikisa -96 tuli nähtyä. Säännöllisesti aloin katsomaan formuloita kauden -97 Argentiinan kisasta lähtien. Muistan kuinka siinä kisassa Kyllönen jaksoi hehkuttaa Villeneuven sademetsässä hankitusta vatsataudista kisan loppukierroksilla kun Öövain lähestyi Ferrarillaan uhkaavasti takaa
Sen jälkeen onkin useimmat aika-ajot ja kaikki kisat tullut katsottua livenä, mutta viime vuonna intti katkaisi putken Ranskan, Saksan, Turkin ja Japanin GP:n osalta ja jouduin tyytymään nauhoitettuun lähetykseen. Brasilian päätöskisan pystyin sentään katsomaan livenä kun oli JÄPI menossa ja pääsin sotkuun seuramaan kilpailua. Hienoimmat hetket osuu kaudelle 1998 sekä -98 ja -99 Japanin päätöskisoihin. Kun Mika ylitti maalilinjan kaksinkertaisena maailmanmestarina, meinasi silloin tulla meikäläiseltä tippa linssiin, oli se niin hienoa