Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Luin viisarinpoistorapo ja mietin makkarapaloittelua ja että huhhuh.
Juu en ota minäkään puudusta, paitti jos hammaslääkäri sanoo, että nyt on pakko. Esim. juurihoito ilman puudutusta olis varmaan aika haastavaa puuhaa niin potilaalle kuin lekurillekin :eek!::eek!::eek!:Mulla kanssa puudutusaineilla poistettiin visurit. Alahampaat oli sen verran luussa kiinni, että piti ensin siinä paikoillaan ollessaan taltalla halkoa se hammas pienempiin osiin.
Juu, sattui ja sattui seuraavana yönäkin, mutta nyt on jo parempi.
Hampaan paikkauksissakin olen viimeiset vuodet (10 v.) jättänyt ottamatta puudutusta ollenkaan. Antaa saatana sattua, siinäpä saa rähjä hammas vähän kidutusta kun on kiusannut. On nimittäin vittumaista olla turpa tunnottomana useamman tunnin, kun sietää kipua pari minsaa.:ahem:
Mun hammaslääkäri ei oo ton nimimen, mutta ihan hyvä ja osaava tyyppi kuitenkin.Juurihoito ilman Jack Danielsia on kidutusta!:eek!::eek!:
Mulla oli kerran joku hermo kyynärpäässä jumissa ja seuraus oli se, että oikeen käden sormista (muistaakseni) pikkurilli oli puutunut sekä myös nimettömästä puolet (se pikkurillin puoleinen sivu) eli jos oli sulla samat sormet kyseessä, niin epäilemättä oli sitten juuri tuo hermo se, jota ei puudutettu.Olkapään leikkauksessa etsivät sen hermon sähkön kanssa (meni vähän huti, niin rupes vatsalihas väpättämään) ja sitten puuduttivat sen hermon, joka oli tuolla olkapäässä. Siitä huolimatta 2 sormea liikkui koko ajan. Eli aika tarkkaa ja tehokasta hommaa on.
Mielipidekysymyksiä. Itse siedän paremmin parin tunnin tunnottomuutta kuin parin minuutin sietämätöntä kipua. Asia olisi varmaan eri, jos hampaiden paikkauksia tulisi vain silloin tällöin. Mulla on vaan käynyt huono tuuri ja vaikka hoidan hampaitani hyvin niin reikiä tulee. Hampaitani on paikattu elämäni aikana varmaan yli 100 kertaa, joten kyllä sen kivun haluaa minimoida.Hampaan paikkauksissakin olen viimeiset vuodet (10 v.) jättänyt ottamatta puudutusta ollenkaan. Antaa saatana sattua, siinäpä saa rähjä hammas vähän kidutusta kun on kiusannut. On nimittäin vittumaista olla turpa tunnottomana useamman tunnin, kun sietää kipua pari minsaa.:ahem:
Näin tais olla.Mulla oli kerran joku hermo kyynärpäässä jumissa ja seuraus oli se, että oikeen käden sormista (muistaakseni) pikkurilli oli puutunut sekä myös nimettömästä puolet (se pikkurillin puoleinen sivu) eli jos oli sulla samat sormet kyseessä, niin epäilemättä oli sitten juuri tuo hermo se, jota ei puudutettu.
Meinasin naurahtaa, mutta sain vedettyä takaisin.Mun hammaslääkäri ei oo ton nimimen, mutta ihan hyvä ja osaava tyyppi kuitenkin.