Itselle jäänyt kuva, että moni urheilutoimittaja innostuu, kun puhutaan jalkapallosta tai vakioveikkauksesta. Ja Kimi Räikkönen on antikristus.Jacques sanoi:Virpi voitti katsojaäänestyksen, joten hyvältä näyttää. Katsojat oli ainakin oikeassa..
Ihmetytti kyllä se että joku potkupallojoukkue oli viides.. Siis hä? :thumbfh:
tässä oli kyse nyt katsojaäänestyksestä..Zaikom sanoi:Itselle jäänyt kuva, että moni urheilutoimittaja innostuu, kun puhutaan jalkapallosta tai vakioveikkauksesta. Ja Kimi Räikkönen on antikristus.
Katsojat innostuu siitä mitä kanavan toimittajat hehkuttaa.Jacques sanoi:tässä oli kyse nyt katsojaäänestyksestä..
Suorahan se onkin. Ylellä vaan kämmäsivät ja tulokset lipsahti vähäksi aikaa nettiin ennen aikojaan.Jacques sanoi:Mä olin jotenkin käsittänyt että tuo ois suora lähetys.. Enpä hokassut heti että tuo voittaja on jo selvinnyt.. :thumbdown :thumbdown :thumbdown
Miks ne ees näyttää tota ohjelmaa?
:thumbup:Olga sanoi:Niinpä. Pitkämäki on minun listallani ehdoton ykkönen. Hänen suorituksensa oli yhden ihmisen suoritus. Kuusitoista kisaa, joista neljätoista voittoa. Välineet kaikilla 'talleilla' tasaveroiset. Samasta telineestä otetaan keihäät, joilla kisassa heitetään. :thumbup: Muutenkin esimerkillinen persoona.
Mitäs urheilua sellainen metsässärämpiminen on? :frank: Että pääsee vuoden urheilijaksi niin kyseessä pitää olla laji jossa tarvitaan raakaa voimaa!öö ruz sanoi:Minkä takia suunistajat ei olleet ennen Kimiä? moottoriurheilu ei ole urheilua.