Vuoden urheilija 2007

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Virpi voitti katsojaäänestyksen, joten hyvältä näyttää. Katsojat oli ainakin oikeassa..

Ihmetytti kyllä se että joku potkupallojoukkue oli viides.. Siis hä? :thumbfh:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Höh, Kimin mestaruudelle olisin sen urheilutekopalkinnon antanu. :mad:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Just joo. Yleltä taas jälleen kerran riman alitus. Kyllä varmaan katsojiakin kiinnostaa. Jättäisköhän ton TV luvan sittenkin ens vuonna taas tonne mappi Ö:hön.:rolleyes:

Mangelo

Well-known member
Jacques sanoi:
Virpi voitti katsojaäänestyksen, joten hyvältä näyttää. Katsojat oli ainakin oikeassa..

Ihmetytti kyllä se että joku potkupallojoukkue oli viides.. Siis hä? :thumbfh:
Itselle jäänyt kuva, että moni urheilutoimittaja innostuu, kun puhutaan jalkapallosta tai vakioveikkauksesta. Ja Kimi Räikkönen on antikristus.

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Zaikom sanoi:
Itselle jäänyt kuva, että moni urheilutoimittaja innostuu, kun puhutaan jalkapallosta tai vakioveikkauksesta. Ja Kimi Räikkönen on antikristus.
tässä oli kyse nyt katsojaäänestyksestä..

Jacques

Sijainti
Helsinki
Mä olin jotenkin käsittänyt että tuo ois suora lähetys.. Enpä hokassut heti että tuo voittaja on jo selvinnyt.. :thumbdown :thumbdown :thumbdown

Miks ne ees näyttää tota ohjelmaa?

öö ruz

Speed for ever
Miten mä nyt kirjoitinkaan tuonne toiseen toikkiin: vitun juntit ja metsäläiset, olette yhtä hyviä äänestämään kuin pitämään salaisuuden.:mad:

SamiJ

Well-known member
Jacques sanoi:
Mä olin jotenkin käsittänyt että tuo ois suora lähetys.. Enpä hokassut heti että tuo voittaja on jo selvinnyt.. :thumbdown :thumbdown :thumbdown

Miks ne ees näyttää tota ohjelmaa?
Suorahan se onkin. Ylellä vaan kämmäsivät ja tulokset lipsahti vähäksi aikaa nettiin ennen aikojaan.

öö ruz

Speed for ever
Minkä takia suunistajat ei olleet ennen Kimiä? moottoriurheilu ei ole urheilua.

öö ruz

Speed for ever
Nyt sen voi sitten sanoa virallisestikin: haistakaa paska, urheilutoimittajuntit ja Ylen amatöörit!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Niinpä. Pitkämäki on minun listallani ehdoton ykkönen. Hänen suorituksensa oli yhden ihmisen suoritus. Kuusitoista kisaa, joista neljätoista voittoa. Välineet kaikilla 'talleilla' tasaveroiset. Samasta telineestä otetaan keihäät, joilla kisassa heitetään. :thumbup: Muutenkin esimerkillinen persoona.
:thumbup:

leipurihiiva

puunaama
Sijainti
viiskulmasta olariin
montako aktiivista keihäänheittäjää maailmasta löytyy? 30? huikee valinta.

metsäläiskansan suosikkilajit - mäkihyppy, yhdistetty ja keihäänheitto. lähdenkin tästä mäkihyppytreeneihin...

öö ruz

Speed for ever
Ihan oikeesti, en tiedä miten perustella tämä jossain muualla kuin suomessa. Toivottavasti voin välttää asian.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Tero Pitkämäki valittiin Vuoden urheilijaksi. Kuka olisi ollut sinun valintasi?

Vastauksia yhteensä 2128 kpl
Tero Pitkämäki 18.6 % 395 kpl
Virpi Kuitunen 13.7 % 292 kpl
Kimi Räikkönen 52.2 % 1111 kpl
Hannu Manninen 2.0 % 43 kpl
Teemu Selänne 8.4 % 179 kpl
Joku muu 5.1 % 108 kpl
(Mtv3)

Tämä kello 21.20 mennessä. Aika lailla häränpersustaa heittää toimittajien ja kansan mielipiteet.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
öö ruz sanoi:
Minkä takia suunistajat ei olleet ennen Kimiä? moottoriurheilu ei ole urheilua.
Mitäs urheilua sellainen metsässärämpiminen on? :frank: Että pääsee vuoden urheilijaksi niin kyseessä pitää olla laji jossa tarvitaan raakaa voimaa!

öö ruz

Speed for ever
Kuulin että Kuopijon takkaa löytyy mahoton mies, heittee vettä ettäämmälle ku muut, miks hää ei ollu listalla. Nimmee en muista mut hää olis ollu mahottoman hieno valinta. Mut eihän nää meijän kaupuntilaiset toemittajat ymmärrä mittee.

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Yleisurheilu on kuitenkin yksilöstä kiinni, formuloissa voi taasen menestyä (rehellisesti) vain Ferrarin peräsimessä.

Häkkisen voitto vuonna 1998 oli lähinnä huonoa huumoria, ylivoimaisella autolla "mestaruuteen".

Ja itse olisin antanut palkinnon Jääskeläiselle, Pitkämäen ollessa toinen ja Kimin ollessa kolmas.

Viimeksi muokattu: