AnttiL
Reittinörtti
Hayden taisi itse vähän rajata, ettei muut ajot käy.onko moisen jälkeen ylipäänsäkään muita vaihtoehtoja kuin joku Hyundai-linkin kautta tuleva ajo
Hayden taisi itse vähän rajata, ettei muut ajot käy.onko moisen jälkeen ylipäänsäkään muita vaihtoehtoja kuin joku Hyundai-linkin kautta tuleva ajo
Jep, mutta lähinnä pohdinkin, että olisiko tilanne yhtään sen valoisampi, vaikka Hyundai NZ antaisi Haydenille vapaat kädet ajaa niin paljon kisoja Fiestalla kuin mahdollista?Hayden taisi itse vähän rajata, ettei muut ajot käy.
Monten ilmoittautumisten sulkeutumiseen on vielä viikko...ja niiden julkaisuun pari viikkoa lisääM-Sport voisi nyt vähitellen jo jotain julkaista ensi kaudesta...
Tässä mikään hätä ole vielä. Sitäpaitsi eikö nuo nyt pitäisi jo muutenkin olla kaikkien tiedossa?M-Sport voisi nyt vähitellen jo jotain julkaista ensi kaudesta...
Seurauskollisuus on yleensä jääkiekon/jalkapallon heiniä, jollain tavalla tykkään kyllä tästä et Paddon ei valitse kuin Hyundaita ajokikseen.Hayden taisi itse vähän rajata, ettei muut ajot käy.
Ei.Mitenköhän R5-Hyundai, saisiko sillä ajettuja näyttöjä
He heh, yhtä perinteinen viesti kuin joulun ilosanoma!Tässä mikään hätä ole vielä. Sitäpaitsi eikö nuo nyt pitäisi jo muutenkin olla kaikkien tiedossa?
PS. M-Sportilla rahat loppu kuten joka vuosi: https://www.m-sport.co.uk/single-post/2019/12/06/M-SPORT-EVALUATION-CENTRE-TAKES-SHAPE
Paddonin kohdalla on kyse muustakin kuin seurauskollisuudesta, sen verran isot bisnekset on kaverilla Hyundain kanssa, että sitä ei ihan helpolla heitetä roskikseen muutaman WRC-vuoden takia.Seurauskollisuus on yleensä jääkiekon/jalkapallon heiniä, jollain tavalla tykkään kyllä tästä et Paddon ei valitse kuin Hyundaita ajokikseen.
Mielenkiintoinen saaga kokonaisuudessaan tuo Märtin/Mäkinen/Tänak/Ogier. Kuka halusi ja mitä halusi ja missä järjestyksessä? Varmaa on se, että yksikään em. herroista ei tule totuutta julkisesti kertomaan (ainakaan vielä), jokaisella on sen verran wanhaa kansaa lainaten oma lehmä ojassa. Kovin monessa asiaa koskeneessa neuvottelussa en ollut läsnä, mutta voisi veikata, ettei Tommi lähtökohtaisesti halunnut päästä maailmanmestarista eroon. Jos tilanne ylipäänsä sellaiseksi jossain vaiheessa kääntyi, siihen lienee Tommilla ollut syynsä. Ehkä Puuppolan isäntä tätä joskus eläkepäivillään avaa, mene ja tiedä.VM:ssa oli Marko Mäkisen kolumni, jossa oli mielenkiintoinen näkökulma Tänakin sopimuskuvioon. Eli venyikö neuvottelut Tänakin kanssa lopulta sen takia kun neuvotteluyhteys Ogierin kanssa oli auennut. Kolumni jättää sellaisen mielikuvan, että Tommi/talli halusi Tänakista eroon.
Voisin itse kuvitella, että Tommi on alkanut pitää kovempaa pokeria esim palkkavaatimuksen suhteen, kun on ollut tiedossa että jos Tänak lähtee, niin Ogier voidaan ottaa tilalle.VM:ssa oli Marko Mäkisen kolumni, jossa oli mielenkiintoinen näkökulma Tänakin sopimuskuvioon. Eli venyikö neuvottelut Tänakin kanssa lopulta sen takia kun neuvotteluyhteys Ogierin kanssa oli auennut. Kolumni jättää sellaisen mielikuvan, että Tommi/talli halusi Tänakista eroon.
Huhujahan tuosta joo valittevasti oli. Lähinnä harmi että luultavasti tuo rallipuolenkanava hiljenee Youtubessa. Sitä on välillä tullut tiirailtua.
Mielenkiintoisen testin Citroenin tehdastalli järjesti, kun mukana kaksi autoa uudella 2020 aeropaketilla varustettuna. Ehkä Bonato ajoi testiohjelman loppuun, mikä peruuntui Lapilta tehdastallin lopettamis shokkiuutisen aikoihin. Bonato tuskin vaihtaa omaa CHL Auto Sport talliaan mihinkään, minkä autoilla ajanut lähes koko uransa. Itseasiassa PH-Sport ei tällä kaudella ole osallistunut oikeastaan ollenkaan WRC tai EM sarjaan. Ostbergin WRC2 Pro ja De Meviuksen WRC2 autoja ajatti belgialainen DG Sport ja EM sarjassa Lukanyakin Citikka tallina toimi ranskalainen Sainteloc. Samalla autolla Camilli voitti Katalonian WRC2 luokan. PH-Sportin autot ovat olleet täysin kansallisessa sarjassa vuokrakäytössä tällä kaudella. 2018 kaudella Lefebvre ja Veiby osallistuivat vielä muutamaan kisaan heidän autollaan MM tasolla.Yoann Bonato testailee Citroenin WRC:ta ja harkitsee vakavasti sellaisen vuokraamista ensi kaudeksi - muodollisena ajattajana ja tallipalveluiden tarjoajana PS-sport, joka on vastannut konsernin R5:n ajattamisesta.
Ei kai niissä uusia aeroja ollut? Jotain lehdistökyydityksiä kait.Mielenkiintoisen testin Citroenin tehdastalli järjesti, kun mukana kaksi autoa uudella 2020 aeropaketilla varustettuna.
Myönnän erheeni, puusilmänä muistelin R5:sen takaspoileria... Vanha tuttu takasiipi autoissa, ei Toyotalta kopioitua uutta 2020 mallia. Bonato muutenkin on enemmän tai vähemmän tehdastallin testikuski. Joten näistä ajoista ei vielä kannata vetää suurempia johtopäätöksiä.Ei kai niissä uusia aeroja ollut? Jotain lehdistökyydityksiä kait.